Версия за печат

BG-Силистра

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Районна здравноосигурителна каса - гр. Силистра, ул. Партений Павлович № 3; ПК 237, За: Стоян Митев Стоянов; Румен Димитров Атанасов, РБългария 7500, Силистра, Тел.: 086 812151; 086 812142, E-mail: silistra@nhif.bg, Факс: 086 812143

Място/места за контакт: РЗОК - гр. Силистра

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/913.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Силистра

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44500000, 31680000, 31300000, 39715300, 44190000

Описание:

Инструменти, брави, ключове, панти, съединителни скоби, вериги и пружини
Електрически принадлежности и аксесоари
Изолирани жици и кабели
Водопроводно оборудване
Различни видове строителни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

155 артикула, включени в технически изисквания и указания за офериране. Заявките за доставка ще се извършват според потребностите на Възложителя. Възложителят няма ангажимент да извършва поръчка за всички посочени артикули в Технически изисквания и указания за офериране.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сградата на РЗОК Силистра

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Доставките следва да се извършват по подадена от възложителя писмена / по факс или ел.поща/ заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Заявките за доставка ще се извършват според потребностите на Възложителя. Възложителят няма ангажимент да извършва поръчка за всички посочени артикули в т.ІІІ Техническа спецификация за изпълнение на поръчката. 2. Доставката следва да се извърши от доставчика /изпълнителя/ до 3 / три / работни дни, след получаването на заявката от възложителя. 3. Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения и указания, съобразно изискванията на българското законодателство. 4. Доставените стоки следва да отговарят на европейските стандарти за качество и гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя. 5. При доставка на луминисцентни лампи от възложителя да се изземват изгорелите такива. 6. При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки, представители на възложителя и на доставчика/изпълнителя/, следва да съставят „констативен протокол”, по силата на който изпълнителят е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска. Максимален срок за отстраняване на нередовността е до 5 /пет/ работни дни от датата на констативния протокол. 7. Възложителят ще заплаща на доставчика /изпълнителя/ след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол в срок до 10/десет/ дни от доставката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/03/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на офертата Пликът с офертата следва да съдържа: 1. Оферта - образец; 2. Техническо предложение - образец; 3. Ценово предложение - образец; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП; 6. Декларация за наличие на магазин/склад на територията на гр. Силистра; 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 9. Административни сведения на участника; 10. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане на условията в проекта на договор; 11. Проект на договор; 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия/ представляващия участника, а от упълномощен негов представител; 13. Други документи относими към поръчката. Неразделна част от настоящата покана са утвърдените от Възложителя технически изисквания и указания за офериране. Офертите трябва да бъдат представени до 16,30 часа на 22.03.2016 г. в деловодството на Районна здравноосигурителна каса на адрес: гр. Силистра 7500, ул. ”Партений Павлович” № 3, лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 101г, ал. 3 от ЗОП на 23.03.2016 г. в 10,00 часа в сградата на РЗОК-Силистра, ул. Партений Павлович № 3, стая 311

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

22/03/2016