ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД, бул.Никола Вапцаров № 9, За: доц. д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603981, E-mail: mbal_2@yahoo.com, Факс: 032 603926
Място/места за контакт: бул.Никола Вапцаров № 9
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbal2pv.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/publics.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на настоящата обществена поръчка е "строителство" с наименование: "Строително-монтажни работи по сградния фонд на МБАЛ "Св. Пантелеймон"-Пловдив" ЕООД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Конкретните параметри, видове и обем на строителните работи, предмет на настоящата обществена поръчка са подробно и детайлно описани в техническа спецификация (приложение № 1) и количествени сметки (приложение 2), неразделна част от публичната покана, публикувана в профила на купувача в интернет.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Пловдив, бул.Никола Вапцаров № 9
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
До участие в поръчката се допускат всички български или чуждестранни физически или юридFически лица, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и изискванията, обявени от Възложителя в документацията за участие и в публичната покана.
Не може да участва в поръчкта, съответно възложителят ще отстрани от участие всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Изискванията на Възложителя за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП се прилагат и спрямо подизпълнителите, в случай, че участникът предвижа да ползва такива при изпълнение на поръчката.
Участникът трябва да има опит при изпълнението на договори за строителство на сгради за обществено обслужване, включително да е изпълнил през последните 5 /пет/ години до крайната дата за подаване на офертите най-малко 3 /три/ договора за изпълнение на строителни и монтажни работи, сходни с предмета на обществената поръчка (ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на обществено-обслужващи сгради).
Участникът следва да разполага с екип от ръководни технически лица, които ще отговарят за изпълнение на строителните и ремонтни работи, с професионална квалификация и професионален опит, както следва:
- Технически ръководител на обекта, който да отговаря на изискванията по чл.163а от ЗУТ и с професионален опит минимум 5 години като технически ръководител.
- Координатор по здравословни и безопасни условия на труд, който притежава необходимия сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ” или еквивалентна.
- Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, който притежава необходимия сертификат или друг еквивалентен документ
Участникът следва да е внедрил и да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството, околната среда, здравословни и безопасни условия на труд, съответно по стандарти, както следва: ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и BS OHSAS 18001:2007, за което да има издадени сертификати с предмет, съдържащ строителство, или еквивалентни.
Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват ІV категория, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Всяка оферта трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
2. Представяне на участника (Образец № 1)
3. Заверено от участника копие от документ за регистрация, актуално състояние и БУЛСТАТ или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
4. Оригинал или нотариално заверено копие на договор/споразумение за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите и заверено от участника копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите.
5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата. (ако е приложимо)
6. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП (Образец № 2)
7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 3)
8. Декларация за участие като подизпълнител (Образец № 4)
9. Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП (Образец № 5), с приложени към него удостоверения (референции) за добро изпълнение или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.
(Продължава в раздел Допълнителна информация)
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател и относителна тежест в комплексната оценка:
П1. Срок за реакция при отстраняване на дефекти - 5%
П2. Срок за изпълнение - 5%
П3. Техническо предложение - 45%
П4. Ценово предложение - 45%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
10. Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Образец № 6), придружен от документи доказващи професионалната квалификация и опита на лицата, съгласно изисквания на тази документация.
11. Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерта, подписва се от всеки експерт предложен от участника (Образец № 7)
12. Сертификат ISO 9001:2008 за контрол на качеството
13. Сертификат ISO 14001:2004 за контрол на околната среда
14. Сертификат ВS OHSAS 18001:2007 за контрол на безопасни и здравословни условия на труд.
15. Валидни талони и удостоверения за вписане в Централния професионален регистър на строителя
16. Техническа оферта – (Образец № 8), при съблюдаване изискванията на техническите спецификации, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката.
17. Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП (Образец № 9) – попълва се по преценка на участника
18. Работна програма и линеен график за изпълнение на строителството, включващ диаграма на работната ръка – изготвят се от участника.
19. Технология при реализацията на строително-монтажните работи за различните обекти.
20. Ценова оферта – (Образец № 10).
21. Остойностена количествена сметка за обекта (Образец № 11) – представя се в 2 (два) екземпляра – 1 (един) на хартиен носител и 1 (един) на магнитен носител (CD).
С офертата си всеки участник може без ограничения да предлага ползването на подизъпълнители.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 3 и 6 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по т.9-15 се представят само от съответното физическото или юридическото лице в обединението, чрез което обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, включващи минимални изисквания за техническите му възможности и квалификация.
Пълен достъп до документацията за участие се предоставя по електронен път на интернет адрес: http://www.mbal2pv.com/publics
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: