Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение /ТП/- Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ, ул. Княз Ал. Батенберг № 1, За: Димитър Зайков, РБългария 8000, Бургас, Тел.: 056 876880, E-mail: office.bourgas@bgports.bg, Факс: 056 876881

Място/места за контакт: Ул. Княз Ал. Батенберг № 1, ет.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/127.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на поръчката е изработване на „Проект за удължаване и заустване на главен дъждовен градски колектор”, във фаза работен проект.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на поръчката е изработване на „Проект за удължаване и заустване на главен дъждовен градски колектор”, във фаза работен проект по одобрено техническо задание. Проектът следва да се изработи във фаза работен проект при спазване изискванията на Наредба №4 за ОС на ИП, както и на всички действащи нормативни документи. Да се изготви проектно сметна документация. Работният проект се предава в 4 /четири/ оригинални екземпляра на хартиен носител и 2 копия на електронен носител в обем и съдържание отговарящи на изискванията на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и заданието за проектиране.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Бургас, пристанищен терминал Бургас-Изток, УПИ VI с идентификатор 07079.618.1019 в кв. 1 по плана на гр. Бургас.

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертите: - проектиране на най-малко 1 (един) обект на нов и/или реконструкция на съществуващ и/или изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт за удължаване и/или заустване на главен дъждовен Градски колектор; Забележка: Под „сходна” услуга за проектиране с предмета на обществената поръчка навсякъде в Публичната покана и документацията за участие в обществената поръчка следва да се разбира: за проектиране на нов и/или реконструкция на съществуващ и/или изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт за удължаване и/или заустване на главен дъждовен Градски колектор; 2. Квалифициран персонал за изпълнение на проектирането, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: Изисквания към Главен проектант по част ВиК, който да притежава образователно-квалификационна степен „магистър“. Проектантът трябва да притежава пълна проектантска правоспособност от КИИП или друга професионална организация и да има минимум 7 г. опит в проектирането като инженер-ВиК. Изисквания към проектантския екип: Всеки участник трябва да разполага с екип от специалисти, които ще участват при осъществяването на проектирането по всички части на проекта и които притежават необходимата проектантска правоспособност съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респективно призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, които да притежават квалификация и проектантска правоспособност в следните специалности: - строителен инженер - конструктор; - инженер по водоснабдяване и канализация; - инженер геодезист;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Сирп – Срок в календарни дни за изготвяне на работния проект – 30 т. Соз/н – Срок в календарни дни за отстраняване на забележки/нередности– 30 т. Пцип – Предлагана цена за изпълнение на поръчката – 40 т. Комплексната оценка на офертите се получава по следната формула: КО = Сирпmin / Сирпx Х 30 + Соз/н min / Соз/н x Х 30 + Пципmin / Пципx Х 40

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/03/2016 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. 2.Оферта-представяне по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълва се Образец № 1; 3.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК) – декларация по Образец № 2; 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура-ако е приложимо; 5. Договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – заверено копие. –ако е приложимо; Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 3 – ако е приложимо;7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, „а”-„д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1 и 5 и ал. 5, т. 1 и 2 – попълва се Образец № 4; 8.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка– попълва се Образец № 5;9.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7 и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - попълва се Образец № 6; 10.Доказателства и информация за технически възможности, а именно:10.1.Списък - Декларация по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП Образец № 7, съдържаща информация за изпълнението на проектирането сходни с предмета на поръчката; Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи доказателства за извършената доставка и строителство представени под формата на удостоверения издадени от получателя или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за проектирането.10.2.Декларация – списък на екипа за изпълнение на поръчката по Образец № 8.10.3.Декларации за разположение на експерти по Образец № 9; 10.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители-попълва се Образец № 10;11.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 11-ако е приложимо; 12. Декларация от подизпълнител за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, (без б. „е“), т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – попълва се Образец № 12-ако е приложимо;13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договор - попълва се Образец № 13; 14.Техническо предложение (Образец № 14); 15. Декларация за конфиденциалност на информацията, съгласно чл. 33, ал. 4 от ЗОП, подписана от участника– попълва се Образец № 15/ако е приложимо/;16. Ценовото предложение се изготвя по приложения към документацията Образец № 16. Документацията за участие, е публикувана в профила на купувача. Съдържанието на офертата следва да се представя в запечатан непрозрачен плик на адрес:Териториално поделение /ТП/ - Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/, гр. Бургас, Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4., от 9.00 до 17.30 до датата посочена като крайна за получаване на офертите. Отварянето на офертите ще се извърши от комисия на 12.03.2016 г. от 11:00 часа, в сградата на адрес:Териториално поделение /ТП/ - Бургас към Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура /ДППИ/- гр. Бургас, Ул. "Княз Ал. Батенберг" №1, ет.4, в Заседателна зала. Действията на комисията по чл. 101 г., ал. 3 ЗОП са публични.На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масовоосведомяване и други лица, при спазване установения режим за достъп до сградата.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/03/2016