BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Владимира Костова - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: unihosp@unihosp.com, Факс: 032 644058

Място/места за контакт: отдел Правно обслужване и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160224wPEB3729760.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на нова радиологична и дозиметрична апаратура в сектор Нуклеарна медицина към Клиника по лъчева терапия при УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, гр. Пловдив“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

38527200

Описание:

Дозиметри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

доставка на нова радиологична и дозиметрична апаратура, съгласно техническа спецификация публикувана на адреса на профила на купувача http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160224wPEB3729760

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сектор Нуклеарна медицина към Клиника по лъчева терапия при УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертите на участниците трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание: 1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице. 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо: 2.1. Срок за доставка и монтаж– не повече от 45 дни, като участникът се задължава да уведоми предварително възложителя за предстоящото доставяне на апаратурата. 2.2. Гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца. Срок за отстраняване при възникнала повреда – 24 часа, а при необходимост от влагане на резервни части – 7 дни от датата на уведомяване за възникналата повреда; 2.3. Приложена Декларация за безусловно съгласие за сключване на договор за обществена поръчка. 2.4. Посочване на производител, марка и модел на предлаганата апаратура, придружени с инструкции за употреба на български език; 2.5. Техническа спецификация (описание) на предложеното оборудване, съответстваща на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените изделия. За доказване на съответствието на предловените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки. 2.6. Изисквани сертификати за качество: - ISO 9001:2008 на участника, 2.7.Гаранционно обслужване: • Минимум дванадесет месеца безплатен гаранционнен срок, • Реакция при проблем от техническо естество – до 24 часа 3. Ценово предложение съдържащо: 3.1. Предложена цена за апарата с включена доставка, монтаж и пускане в експлоатация. 3.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура, не по-рано от 30 дни, като авансово заплащане не се допуска. 4. Доставката и монтажът на апаратурата се изпълняват в срок не по-голям от 45 (четиридесет и пет) дни от получаването на възлагателното писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 5. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите. 6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата; 7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП 8. Стойността на поръчката не може да надхвърля 50000 лв. без вкл. ДДС или 60000 лв. с вкл. ДДС. 9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/03/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Дата, час и място на отваряне на офертите - 09.03.2016 г., 08:15 часа, административна сграда на лечебното заведение - гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе 66, кабинета на Главен юрисконсулт. Достъп до пълната документация на публичната покана е осигурен в профила на купувача на възложителя на електронен адрес:http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20160224wPEB3729760

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/03/2016