ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Преводачески услуги за нуждите на Програма “Подобряване на устойчивостта на Националната програма по туберкулоза”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79530000, 79540000
Описание:
Услуги по писмени преводи
Услуги по устни преводи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максималния финансов ресурс на поръчката е до 7041.00 лева без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Представяне на участника;
2. Декларация по чл. 47, ал.1, т.1 (без б. „е“) от Закона за обществените поръчки;
3. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП;
4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (в приложимите случаи);
5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП;
6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици;
7. Декларация по чл. 51а от ЗОП;
8. Копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват съответстващ на предмета на поръчката.
9. Списък-декларация на изпълнени през последните три години, считано от датата на представяне на офертата, услуга/и, които са сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателство за извършената услуга, а именно: а) удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган /заверено копие/ или б) посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга;
10. Списък-декларация на екипа преводачи, с информация за образование;
11. Декларация (свободен текст), че участника разполага с необходимото материално-техническо оборудване за изпълнение на поръчката (компютри, принтери, скенери, записващи устройства – аудио и цифрови, компютърни програми с възможност за работа във формат DOC, XLS, PDF);
12. Декларация (свободен текст) за наличие на договор с Министерство на външните работи (МВнР) за легализация на документи.
13. Техническо предложение, изготвено съгласно образеца;
14. Ценово предложение, попълнен образец от настоящата документация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
За всяка отделна оферта, която отговаря на изискванията на Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документация, назначената комисия извършва класация, въз основа на критерия по чл. 37, ал. 1, т. 2 от ЗОП – „икономически най-изгодна оферта”.
Критерии и методика за оценка на офертите:
К1 (с коефициент на тежест 80)- оценка по критерий „цена на нормален писмен превод от английски на български или от български на английски език”
К2 (с коефициент на тежест 20)- оценка по критерий „цена на експресен писмен превод от английски на български или от български на английски език”
КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА- представлява сума от отделните оценки, умножена със следните коефициенти на тежест:
К компл. = К1х80 + К2х20
Нормален писмен превод - 10 стандартни машинописни страници / работен ден
Експресен писмен превод - 20 стандартни машинописни страници / работен ден
Единични цени за консекутивен превод от български на английски и от английски на български се оферират, но не участват в класирането
Предложенията на кандидатите се класират по възходящ ред въз основа на получената Комплексна оценка, като участникът получил най-малко точки се определя за изпълнител на обществената поръчка.
Въз основа на резултатите възложителят ще сключи договор с участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата на участниците следва да съдържа попълнени всички образци от документацията за участие в настоящата поръчка.
Отварянето на постъпилите оферти е публично на основание чл.101г , ал. 3, във връзка с чл. 68, ал. 3 от ЗОП и ще се състои на 25.02.2016 г. от 14.00 часа в сградата на Възложителя на адрес: гр. София, пл. ”Св. Неделя“ № 5
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: