ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОУ Душо Хаджидеков - Пловдив, ул. Богомил №32, За: Георги Стефанов - Директор, Катя Праматарова - главен счетоводител, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 633863, E-mail: ouhadjidekov@abv.bg, Факс: 032 633863
Място/места за контакт: Пловдив, ул. Богомил №32
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oudh.org.
Адрес на профила на купувача: www.oudh.org.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове на децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас, съгласно ПМС №308/20.12.2010г. за нуждите на ОУ “Душо Хаджидеков”, гр. Пловдив
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
55521200
Описание:
Услуги, свързани с доставка на храна
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общ брой на децата, подлежащи на хранене – приблизително 411 бр. Обемът на поръчката е в зависимост от броя на децата, съгласно чл.6, ал.2 от ПМС №308/20.12.2010г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Пловдив, ул. "Богомил" №32
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
1.Срок за изпълнение на поръчката – до 28.02.2017г.,
2.Място за изпълнение на поръчката: ОУ “Душо Хаджидеков”, гр. Пловдив
3. Предлаганите храни да са съобразени с Наредба №6/10.08.2011г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения и Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата и НАРЕДБА № 37/21.07.2009 г. за здравословно хранене на учениците.
4. Всяка партида от доставяните храни следва да се придружава от сертификат, удостоверяващ произхода и качеството на храните.
5. Всяка от закуските следва да се доставя индивидуално пакетирана.
6. Разходите за транспорт, опаковка, както и рискът от погиване до мястото на доставка на готовите закуски е за сметка на изпълнителя.
7. Предлаганата цена за хранене на едно дете не трябва да е по-ниска от 0,70 лв. с ДДС.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ
1. Участникът да разполага минимум с 1 бр. обекти за производство и/или търговия с храни, регистрирани съгласно нормативните изисквания и да представи заверено копие от документ за собственост или наем на обекта, както и заверено копие от удостоверението за регистрацията му.
2. Участникът следва да разполага с поне едно транспортно средство, предназначено за транспорт на хранителни продукти. Доказва се с представяне на договор за покупка/наем/лизинг, копие от талона на автомобила и копие от регистрацията му, съгласно §2 от ПЗР на Закона за българска агенция по безопасност на храните – ако разполага с такава.
3. Участникът следва да разполага с квалифициран и достатъчен на брой персонал, способен да изпълни предмета на поръчката. Доказва се с представяне на списък със служителите на кандидата, ангажирани с изпълнение на поръчката и доказателства за тяхната квалификация.
4. Участникът да разполага със система за анализ на опасностите и контрол на критичните точки за производствения цикъл на храните - НАССР или еквивалент с обхват на сертификация сходен с предмета на поръчката. Доказва с представяне на валиден сертификат или еквивалентен – заверено от участника копие.
5. Участникът да притежава валиден сертификат за система за управление на безопасността на храните ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват – ученическо хранене и/или кетъринг. Доказва с представяне на валиден сертификат или еквивалентен – заверено от участника копие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценката на всеки кандидат ще се изчислява по формулата К=К1+К2+К3+К4+К5, където К1 е предложената цена, К2 е оценка за техническите възможности на кандидата за изпълнение на поръчката, К3 е време за реакция след рекламация, К4 е оценка за предлаганото от кандидата разнообразие на храна, а К5 е оценка за предложените от кандидатите референции за осъществяване на поръчки със същия предмет.
Предложената от всеки кандидат цена се изчислява по следната формула:
1. К1= (К1мin /К1уч.)х20, Където К1уч е предложената от съответния участник цена. К1Мin е предложената най-ниска цена от участник.
2. К2 се образува от оценката за разполагаемата материална база на кандидата, наличието на кадрова и ресурсна обезпеченост за изпълнение на поръчката /оценка от 1 до 10/ умножена по коефициент 2.
Всеки от членовете на комисията поставя оценка на кандидата от 1 до 10, вземайки предвид следните характеристики на предложението на съответния кандидат:
- представени доказателства за наличие на собствена и/или наета производствена база;
- представени доказателства за наличие на собствени и/или наети транспортни средства за осъществяване на доставките;
- представени доказателства за наличие на по-голям брой персонал, способен да изпълни предмета на поръчката,в сравнение с персонала на другите участници.
- представени доказателства за въведена система за анализ на опасностите и контрол на критичните точки за производствения цикъл на храните – НАССР;
- представени доказателства за въведена система за управление на безопасността на храните ISO 22000:2005 или еквивалент с обхват – ученическо хранене и/или кетъринг
3. Предложеният от всеки участник срок за реакция /в минути/ - К3, се изчислява по следната формула: К3= (К3мin/К3уч)х30
Където К 3уч е предложения от съответния участник срок, а К 3Мin е предложения най-кратък срок от участник.
Забележка: предложения за време на реакция, несъответстващи на реално необходимото време за осъществяване на доставката с наземен транспорт от посочената от кандидата производствена/търговска база, с която участва в настоящата процедура, до обекта на Възложителя, ще бъдат приемани за нереалистични и ще бъдат оценявани с 0 /нула/ точки.
4. К4 се изчислява по следната формула:
К4= (К4уч./К4max.)x20
където К4max. е максимално предложени брой храни, а К4уч. е предложения брой храни от съответния кандидат.
5. К5 се изчислява по следната формула:
К5= (К5уч./К5max.)x10
където К5max. е максимално представени референции, а К5уч. е представения брой референции от съответния кандидат.
Общият брой точки на всеки участник не може да надхвърля 100.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
I. Всеки кандидат е длъжен:
1/ Да посочи Единен идентификационен код, съгласно чл.23, ал.2 от Закона за търговския регистър.
2/Да декларира обстоятелството дали ще използва подизпълнител или няма да използва такъв – свободен текст;
3/ Да посочи в предложението си срока на валидност на офертата му – свободен текст.
II. 1/ Офертата следва да се представи запечатана в непрозрачен плик, с ненарушена цялост в деловодството на ОУ “Душо Хаджидеков”, гр. Пловдив, находящо се в град Пловдив, ул. “Богомил” №32 до 16,00 часа на 22.02.2016г. Върху плика трябва да бъдат посочени: името на участника, процедурата, за която се представя офертата, адрес за кореспонденция, телефон за контакт и факс. При приемане на офертата върху плика се отбелязва входящ номер, дата и часът на постъпване.
2/ Ценово предложение /единични цени с включен ДДС/ да е поставено в самостоятелен, запечатан, непрозрачен, с ненарушена цялост плик с надпис „ценово предложение” и името на участника.
3/ Класираният на първо място участник е длъжен да представи изискуемите документи по чл. 101е, ал.2 от ЗОП.
4. Отварянето на офертите ще се състои на 23.02.2016г. от 12,00 часа в сградата на ОУ “Душо Хаджидеков”, гр. Пловдив.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: