ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обект на настоящата обществена поръчка е услуга. Предмет на поръчката е „Обучения на служители, работещи в Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград /специалисти и общ персонал/ и Обучения на членове на семействата на посещаващи центъра деца и младежи с увреждания“ в рамките на проект „Нови хоризонти пред децата и младежите с увреждания от Дневен център „Зорница”, гр. Благоевград”, осъществяван с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г. Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № РД-13-151/15.09.2015 г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
80511000, 85311200
Описание:
Услуги по обучение на персонала
Услуги на заведения за лица с физически и умствени увреждания
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Обучение за членове на семействата и служители на Дневен център "Зорница"- "Въведение в Резилианс подхода"
2.Обучение за членове на семействата и служители на Дневен център "Зорница"- "Споделена грижа и споделено възпитание"
3.Обучение за служители на Дневен център "Зорница" - "Социална работа по случай"
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.
1.2. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от законния си представител/и или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица.
2.Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”)
2.1. В случай, че участникът участва като обединение, изброените в раздела изисквания се прилагат за обединението като цяло, съответствието с критериите за подбор може да се доказва от един или повече от участниците в обединението.
2.2. Когато участникът е обединение/консорциум, което/който не е юридическо лице, участниците в обединението трябва да сключат договор/споразумение помежду си, в който е определено, кой участник какъв вид дейност ще изпълнява. Договорът/споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: обединението/консорциумът е създадено/създаден със срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка и всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката;
съставът на обединението/консорциума няма да се променя след подаването на офертата;
представляващият обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението;
представляващият обединението/консорциума отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включително и за предвидените гаранции и плащанията;
е направено разпределение на дейностите на отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка;
всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, съгласно подписания договор за изпълнение на настоящата обществена поръчка, независимо от срока, за който е създадено обединението.
Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка.
Когато участникът е обединение/консорциум, но не представи договора/споразумението за създаването на обединението/консорциума, или в представения договор/споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението/консорциума е променен след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 от ЗОП.В случай, че обединението не е създадено специално за настоящата поръчка следва да се представи анекс към първоначално сключения договор с клаузите по т. 2.2.
2.3. Когато Участникът е обединение изискванията, посочени в т. 1. от на Раздел ІІ „Условия за допускане на участниците в процедурата” от настоящата глава, се прилагат за всеки член на обединението.
2.4. Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение/консорциум.
1.Минимални изисквания за технически възможности
1.1. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, Участникът да е изпълнил 2 (две) услуги еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка.
Забележка! Под „сходни” дейности се разбира дейности по провеждане на различни мероприятия и работа с деца и младежи в риск.
Продължава в раздел Допълнителна информация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критериите за оценка на офертите и тяхната относителна тежест, както следва:
Показател Относителна тежест в брой точки
1. Финансова оценка – ФО 4 0 точки
2. Техническа оценка – ТО 6 0 точки
2.1. Методология за изпълнението на дейността - ТО
Разглеждането, оценката и класирането на офертите се извършва по следната методика:
ПОКАЗАТЕЛИ ТОЧКИ
1. Финансова оценка – ФО Максимален брой точки – 40
Финансовата оценка ФО ще се изчислява на база предложената цена за изпълнение на поръчката. Максимална оценка от 4 0 т. се дава на най-ниското ценово предложение. Останалите оферти получават оценка по следната формула:
ФО = (Фмин/Фу) x 4 0,
където
ФО е оценката на предложението на съответния участник по този показател
Фмин е минималната предложена цена
Фу е цената, предложена от съответния участник.
Тежестта на финансовата оценка ФО при изчисляване на комплексната оценка КО на офертите е 40%.
Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което е с повече от 20 на сто по-блягоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници, комисията ще изисква от него подробна писмена обосновка за начина на нейното образуване.
2. Техническа оценка – ТО Максимален брой точки - 6 0
2.1. Методология за изпълнение на дейността – ТО
Оценката на Методологията за изпълнение на дейността ТО ще се изчислява на база посочени общ брой методи, предложени от изпълнителя за извършване на дейността, подробно описани в образец № 11. Общият брой методи за всеки един участник е сумата от предложените методи при провеждане на предвидените обучения, по планираните в техническата спецификация обучителни модули.
Максимална оценка от 60 т. се дава на предложението с посочени най-голям брой предложени методи за изпълнение на дейността, подробно описани в образец № 11. Останалите оферти получават оценка по следната формула:
ТО = (Т1у/Т1макс) x 60 , където
ТО е оценката на предложението на съответния участник по този показател
Т1макс е най-голям брой предложени методи подробно описани в образец № 11.
Т1у е броят методи, предложени от съответния участник подробно описани в образец № 11.
Всеки предложен метод се приема за подробно описан, когато е посочено неговото наименование, ясно е дефиниран неговия обхват и съдържание, както и е анализарана връзката между приложението му и очаквания резултат. Когато същият не отговаря кумулативно на тези изисквания, комисията няма да го приеме и оцени.
Тежестта на оценка на Методология за изпълнение на дейността ТО при изчисляване на комплексната оценка КО на офертите е 60 %.
Формулата за изчисляване на комплексната оценка КО е следната:
КО = ФО + ТО
Където:
- КО е комплексната оценка
- ФО е финансовата оценка на предложената оферта
- ТО е техническата оценка на предложената оферта
Оценката се закръглява с точност до два знака след десетичната запетая (0,00) .
Максималният брой точки, който може да получи всеки един от участниците като комплексна оценка КО е 100 /сто/ точки.
Участникът, чиято оферта е получила най-висока комплексна оценка се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Обученията ще бъдат проведени в зали осигурени от Възложителя (4бр.). По време на обученията Изпълнителят трябва да осигури кафе-паузи (включващи кафе/чай, вода, дребни сладки/соленки).
Обученията ще бъдат проведени както следва:
1. Обучение 1: „Социална работа по случай“
- Участници – 16 броя служители на центъра;
- Хорариум – 32 лекторски часа/4 дни, с възможност за непоследователни дни на провеждане, по преценка на Изпълнителя;
- Зала – 1бр.
- Група – 1бр. х 16 обучаеми
2. Обучение 2: „Въведение в Резилианс подхода“
- Участници – 16 броя служители на центъра и 80 участника - членове на семействата на деца и младежи с увреждания, общо 96 обучаеми ;
- Хорариум – 32 лекторски часа/4 дни, с възможност за непоследователни дни на провеждане, по преценка на Изпълнителя;
- Зала – 4бр., с възможност за паралелно провеждане на обученията;
- Групи – 4бр. х 24 обучаеми
3. Обучение 3: „Споделена грижа и споделено възпитание“
- Участници – 16 броя служители на центъра и 80 участника - членове на семействата на деца и младежи с увреждания, общо 96 обучаеми ;
- Хорариум – 32 лекторски часа/4 дни, с възможност за непоследователни дни на провеждане, по преценка на Изпълнителя;
- Зала – 4бр., с възможност за паралелно провеждане на обученията;
- Групи – 4бр. х 24 обучаеми
Срок за провеждане на обученията:
Начало на процеса – до 1 месец от сключване на договор.
Продължава от раздел Изисквания за изпълнение на поръчката.
3.1. Изпълнителят трябва да осигури необходимата професионална квалификация и практически опит за осъществяване на дейностите по настоящата поръчка. Изпълнителят трябва да предложи екип от ключови експерти (експертен състав), които да отговарят за координацията и реализирането на проекта, включително отчитането пред Възложителя, както следва:
Ключов експерт „Ръководител екип“ – 1 бр.
Изисквания за образование, квалификация и опит:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „магистър” или еквивалентна в една от следните области: социалните, стопански и правни науки или педагогически науки и;
- най - малко 3 години специфичен опит в ръководенето на екипи, предоставящи обучителни услуги.
Ключов експерт „Обучители” – 4 бр.
Минимални изисквания за образование, квалификация и опит:
- Висше образование, образователно-квалификационна степен минимум „бакалавър” или еквивалентна в една от следните области: социалните, стопански и правни науки или педагогически науки;
Участникът може да включи допълнителни експерти по собствена преценка.
Получените оферти ще бъдат отворени на 19.02.2016 г. от 10:00 ч. в зала 101 на община Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: