Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Мая Петрова - технически сътрудник по проект/за ОП1, тел. 082881806; Ивелина Петкова - координатор по проект/за ОП2, тел. 082881798; Ани Венкова - координатор по проект/ОП3, тел. 082881737; Спасимир Димитров - ръководител проект/ОП4, тел. 082881622; Владимира Иванова - мл.експерт Връзки с обществеността /ОП5, тел. 082881745; Моника Петрова - младши експерт дирекция Европейско развитие, тел.: 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881806, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 506649

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработване на информационни материали по 5 обособени позиции: 1.Обособена позиция 1: Изработване на информационни материали по проект „Интегриран подход на Община Русе за интегриране на роми и други уязвими групи на територията на общини в област Русе“, финансиран по Българо-швейцарската програма за подкрепа на социалното включване на роми и други уязвими групи; 2.Обособена позиция 2: Изработване на информационни и рекламни материали по проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център - Русе“ по процедура BG05SFOP001-4.001 за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“, Оперативна програма „Добро управление“; 3.Обособена позиция 3: Изработване на информационни материали за популяризиране на проект „Независим живот в звено за услуги в домашна среда - Русе“ по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M90PO001-2.002. „Независим живот“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 – 2020 г. 4. Обособена позиция 4: Изработване на информационни и рекламни материали по проект „Кризисен център на територията на община Русе за жертви на домашно насилие и насилие, основано на полов признак и предоставяне на услуги в него“, Мярка 1: "Услуги за подкрепа на жертвите на домашно насилие и насилие, основано на полов признак", Програма BG 12 “Домашно насилие и насилие, основано на полов признак” в рамките на НФМ 2009-2014. 5.Обособена позиция 5: Сувенирна (печатна) реклама и Изработване на рекламни материали за нуждите на Звено „Туризъм и маркетинг” Предметът на обществената поръчка е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Съгласно чл. 16г ал. 6 оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена, но те се разглеждат в случаите по чл. 16г., ал. 9 от ЗОП.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192121, 22100000, 22140000, 22150000, 30192000, 30197600, 30199000, 79810000, 39221100

Описание:

Химикалки
Печатни книги, брошури и диплянки
Диплянки
Брошури
Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Услуги по печатане на печатни изделия
Кухненска посуда


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ориентировъчна стойност, както следва: За обособена позиция 1: 15750 лв. с ДДС За обособена позиция 2: 20 485 лв. с ДДС За обособена позиция 3: 1200 лв. с ДДС За обособена позиция 4: 9559,95 лв. с ДДС За обособена позиция 5: 27 600 лв. с ДДС Обща стойност на поръчката: 74 594.95 лв. с ДДС По обособена позиция 1: Изработване на информационни материали за популяризиране на проекта: 1. Тениски памучни с надписи за информационните кампании–1000 бр. 2.Информационни табели – 13 бр., размер 600х800 мм, пластмаса 3.Подготовка и отпечатване на сборници с добри практики – 500 бр. По обособена позиция 2: Изработване на информационни и рекламни материали по проект „Ефективно функциониране на Областен информационен център - Русе“: За популяризиране на проекта:1.Винил със стойка (1бр.); хикс банер (1бр.) 2.Информационен транспарант – 1 бр. 3.Сгъваема табела за земя тип „пирамида“ – 1 бр. 4.Плакати А2 – 200 бр.4х4 цвята;5. Дипляни А4 с 2 биса 4+4 цвята – 300 бр.; 6.Химикали -300 бр.;7.Тетрадки със спирала – 100 бр. 8.USB флаш памет – 100 бр. с капацитет 8 GB. Реквизитите на материалите за популяризиране на проекта са описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и тяхното изработване трябва да бъде изцяло съобразено с него. За обезпечаване на дейността на ОИЦ-Русе: 1.Трисекционен стенен календар за 2017 г., за 2018 г., 2019 г. - 300 бр. (по 100 бр. за всяка календарна година); 2. Настолни календари за 2017 г., за 2018 г., 2019 г. - 300 бр. (по 100 бр. за всяка календарна година); 3.Бяла магнитна дъска със стойка – 1 бр. с размер 100х140 см.;4. Клип борд с метален клик и лицева страна пълноцветен печат – 200 бр.;5.Книжка брошура – актуални схеми „Оперативни програми“ – - 1500 бр. Книжките ще се изработват периодично в 3 издания (за всяка календарна година от изпълнение на проекта). 6.Книжка брошура – индикативни годишни програми – 3 издания х 500 бр. всяко, всичко 1 500 бр. Книжките ще се изработват периодично в 3 издания (за всяка календарна година от изпълнение на проекта). 7. Флаери за 15 събития /средно по 5 вида флаери (за всяко събитие) за календарна година/ х 300 бр. за вид събитие, размер 10 х 21 см., пълноцветен печат, офсет 90 гр. , всичко - 4500 бр.; 8. Електронни материали (е-обслужване на банер на ОИЦ-Русе и разпространението му в 5 електронни медии); По обособена позиция 3: 1.Дипляни – 300 бр. 2.Брошури – 300 бр. 3.Информационна табела – 1 бр. 4.Заключителна конференция – 1 бр. По обособена позиция 4: 1. Билборд – 1 бр. 2. Постоянна обяснителна табела – 1 бр. 3. Рекламни материали: 3.1. Тефтер – 100 бр. 3.2. Химикал – 100 бр. 3.3. Флашпамет 8GB – 100 бр. 3.4. Тениска с щампа – 100 бр. 3.5. Шапка с щампа – 100 бр. 3.6. Термос 1л. – 100 бр. 3.7. Чаша – 100 бр. 3.8. Текстилна чанта – 100 бр. 3.9. Възглавница за път – 100 бр. По обособена позиция 5:1.Хартиена чанта с печат лого - 200 бр. 2.Хартиена чантичка с печатно лого - 200 бр. 3.Хартиена чантичка с печатно лого - 1 500 бр.4.Хартиена чантичка с печатно лого - 1 500 бр. 5.Хартиена чанта с печат лого- за бутилки - 100 бр. 6.Хартиена чанта с печат лого - 100 бр. 7.Работен календар с три тела: 600 бр. 12.Луксозен комплект химикали-300 бр. 13.Туристически сувенир магнит отварачка за хладилник - тираж 1000 бр.; 14.Туристически сувенир магнит – тираж 3 х 800/950 бр. магнита; 15.Туристически сувенир магнит - тираж 800/950 бр.магнита; 16.Химикал пласмасов с щампа - 1000 бр

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

74595 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Икономически изисквания Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника. Участниците трябва да са изпълнили минимум 1 услугa в областта на предмета на поръчката или с предмет, сходен с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под сходни се разбира услуги по изработване на информационни и/или рекламни материали. Доказва се чрез представяне на списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателства за извършената услуга – удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Пълното описание на предмета на поръчката и техническите условия са детайлно описани в Техническите спецификации по всяка обособена позиция, които са публикувани в Профила на купувача на адрес - http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Концепция за изпълнение на дейностите /К/ - 40% Оценка на финансовото предложение/ФП/ – 60%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/02/2016 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Оферти на участниците, които надвишават посочените прогнозни стойности по отделните обособени позиции, ще бъдат предложени за отстраняване от обществената поръчка. 2. Когато участниците подават оферта за повече от една обособена позиция е достатъчно да имат опит в изпълнението на 1 услуга, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участниците могат да подават оферта за една или за повече обособени позиции. Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: Минимално съдържание на офертата съгласно чл.101в от ЗОП: 1. Данни за лицето, което прави предложението; 2. Техническо предложение по образец; 3. Ценово предложение по образец; 4. Срок на валидност на офертата; 5. Списък на услугите, с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Офертата се депозира на гише "Обществени поръчки" в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана. (Посочва се позицията, за която се подава офертата). Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. Отварянето и оценката на офертите ще се проведе на публично заседание на 04.02.2016 г. в 15:00 ч.. в сградата на Община Русе с адрес пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/02/2016