Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Български пощи ЕАД, ул. Акад. Стефан Младенов № 1, бл. 31, За: Кремена Масарлиева, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493234, E-mail: k.masarlieva@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Място/места за контакт: Дирекция Правна дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg/?cid=277.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Наем на дигитално печатащо устройство за нуждите на Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика”. с Възложител „Български пощи” ЕАД 2. Mаксимална стойност за изпълнение на поръчката възлиза в размер до 66 000 (шестдесет и шест хиляди) лева без ДДС”. От участие в процедурата ще бъдат отстранявани участници, чиито ценови предложения надвишават посочения финансов ресурс на Възложителя. 3. Място на изпълнение - Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика“ към „Български пощи“ ЕАД, находящо се на адрес: гр. София 1612, р-н Красно село, ул.„Хайдушка поляна“ № 8. 4. Описание на машината: цифрова, монохромна, листова печатна машина

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42960000

Описание:

Системи за управление и контрол, оборудване за печат и графичен дизайн, офис оборудване и оборудване за обработка на информацията


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническите изисквания към поканата, Таблица 1 (Приложение № 1).

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Специализирано поделение „Българска филателия и нумизматика” /СП”БФН”/ към „Български пощи” ЕАД, находящо се на адрес: гр.София 1612, р-н Красно село, ул. „Хайдушка поляна” № 8.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на възложителя, посочени в Тех изисквания към поканата (Прил № 1).Към офертата участниците трябва да представят: 1.Представяне на участника, съгласно чл.56, ал.1, б.“а“ от ЗОП - Образец № 2; 2.Пълномощно на лицето, подписващо документите, съдържащи се в офертата (оригинал); 3. Документ - договор или споразумение; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП (оригинал) - Образец № 5; 5. Декларация за приемане на условията по договора (оригинал) - Образец № 6; 6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП-Образец № 7-1 - оригинал. В декларацията участникът посочва дали ще използва подизпълнители. Ако ползва подизпълнители, се посочва наименованието на всеки от тях, както и вида на услугите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (процент от общата стойност и описание на частта от предмета на поръчката, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). - всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката с декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация-Образец № 7-2;7. Участникът трябва да разполага със сертификат за система за управление на качеството, ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват - продажба, сервиз и поддръжка на принтиращо оборудване. 8. Участникът трябва да разполага със система за управление на околната среда, съгласно ISO 14001:2004 или еквивалент с обхват – продажба, сервиз и поддръжка на принтиращо оборудване и консумативи. 9. Участникът трябва да разполага със сертификат, за система за управление на сигурността на информацията, съгласно ISO 27001:2005/27001:2013 или еквивалент с обхват продажба, сервиз и поддръжка на принтиращо оборудване. 10. Участникът трябва да разполага със сертификат за система за управление на здравословните и безопасни условия на труд, съгласно OHSAS 18001:2007 или еквивалент, приложима към управлението на рисковете за здравето и безопасността при работа, относими към управление на персонала и процесите, свързани с дейността на участника при продажба, сервиз и поддръжка на принтиращо оборудване. 11. Участникът следва да е администратор на лични данни (доказва се със заверено копие на удостоверение). 12. Опит в доставка, инсталация и поддръжка на подобен тип техника със срокост на печат мин. 125 стр/мин. или по-висок клас .- попълва се образец от документацията Списък по чл.51, ал.1 от ЗОП. 13. Участникът трябва да разполага със сервизна база и минимум 3-ма сертифицирани сервизни специалисти за поддръжка на подобен вид техника, (доказва се с декларация); 14.Участникът трябва да осигури пълно сервизно обслужване на оборудването, което включва повиквания за сервиз и профилактика, труда на сервизните специалисти на място, при клиента, всички софтуерни лицензи, замяна на дефектирали и амортизирани части, доставка на оригинални консумативи – тонер, девелопер, фоторецептор и други необходими за производството консумативи. (доказва се с декларация свободен текст); 15. Техническо предложение - изготвя се по Образец № 2. 16. Ценово предложение - изготвя се по Образец № 3 „Предлагана цена”.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Съгласно Методика за определяне на комплексната оценка на предложенията, дадена в Приложение 1- Техническа спецификация на Възложителя; Показател К1-"Предлагана цена"- 65% от комплексната оценка; Показател К2-"Срок за доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на оборудването"-35% от комплексната оценка.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

29/01/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, в 11:00 часа на първия работен ден, следващ деня на приемането на офертите. Възложителят осигурява пълен достъп, по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в Раздел "Профил на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/01/2016