СИДП ДП гр.Шумен, ТП ДГС ПРЕСЛАВ, ул.Симеон Велики № 10, За: Гергана Димитрова- оператор въвеждане на данни, тел.: 0886 404382, Република България 9850, Велики Преслав, Тел.: 0538 42106, E-mail: dgs.preslav@dpshumen.bg, Факс: 0538 42106
Място/места за контакт: ТП ДГС ПРЕСЛАВ, гр.Велики Преслав, ул.Симеон Велики № 10
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dgspreslav.dpshumen.bg/.
- участникът може да е местно или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение на лица, което притежава доказателства, че предлаганите храни и напитки отговарят на български държавни стандарти за качество, български стандарти, които въвеждат европейски, международни стандарти, европейски технически одобрения или общи технически спецификации, или еквивалентно;
-участникът следва да посочи подизпълнителите, ако предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие;
-офертата следва да има срок на валидност минимум 90 дни;
-офертата на всеки участник следва да съдържа предложение за изпълнение на изискванията по тази точка;
-плащането на доставените продукти се извършва ежемесечно, през месеца, следващ месеца на доставките и въз основа на издадените от изпълнителя фактури за предходния месец; при предаване на храните и напитките се съставя приемо- предавателен протокол, подписан от двете страни;
разглеждането на офертите ще се извърши на 20.01.2016г. от 10,30ч. в административната сграда на ТП ДГС „Преслав”, на адрес: гр.Велики Преслав, ул.”Симеон Велики” № 10; отварянето на офертите е публично и се извършва по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП; участниците следва да представят своята оферта в непрозрачен запечатан плик, със запазена цялост, в който следва да поставят следните документи:
• документи за участие, озаглавени „Образец” №№ 1, 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10, техническо предложение /Образец № 8/, както и ценово предложение /Образец № 4/, които могат да бъдат получени на електронен адрес: „Профил на купувача”- http://dgspreslav.dpshumen.bg/ или в деловодството на ТП ДГС „Преслав”, в гр.Велики Преслав, ул.”Симеон Велики” № 10, всеки работен ден до 19.01.2016г. вкл. през времето от 8.30ч. до 16.00ч.;
• документ, доказващ правосубектността на участника- извлечение от интернет страницата на Търговски регистър /ТР/ или удостоверение за актуално правно състояние, издадено от ТР; в деня на отваряне на предложенията, комисията служебно проверява актуалния статус на участника чрез справка в ТР; при участие на юридическо лице, което не е търговец, същото следва да представи удостоверение за актуален правен статус от Окръжния съд по седалището си, както и удостоверение от регистър БУЛСТАТ за ид.№; при участие на физическо лице, същото представя копие на документ за самоличност; при участие на обединение на търговци, участникът следва да представи удостоверение за регистрация, изд. от Регистър БУЛСТАТ; ако участникът е обединение на лица, същият следва да представи задължително препис от учредителния договор, както и да посочи лицето, представляващо обединението и да представи документ за самоличност на представляващия (препис);
• документ за регистрация по ЗДДС /ако участникът е регистриран/;
• Участникът следва да представи доказателства, че има на свое разположение специализирани транспортни средства за доставка на хранителни продукти, посредством четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства; в случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че ще са на разположение на участника за срока на договора; Необходима е регистрация на транспортното средство от БАБХ, за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход /доказано със заверено ксерокопие на Удостоверението/, както и регистрация на обектите от БАБХ за извършване на съответните дейности, предмет на поръчката, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните /доказва се със заверено копие на Удостоверение за регистрация/.
• при подписване на договора- свидетелство за съдимост на участника или законните му представители и декларация, съгласно изискванията на чл.101е, ал.2 от ЗОП;
• при участие на обединения, които не са юридически лица, изискванията по настоящата точка се отнасят за всеки от участниците в обединението; всички документи се представят в заверен от страната препис, като при поискване се представят на комисията и в оригинал; при участие на подизпълнители, същите представят документ, доказващ тяхната правосубектност, съгласно изискванията на настоящата покана и декларация обр.№3; подизпълнителите не могат да представят самостоятелна оферта;
• Разглеждането и класирането на офертите ще се извърши от комисия, назначена от възложителя, която съставя протокол за своята работа.