ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на лекарствени средства за нуждите на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ – гр. Варна“.
Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител/и за извършване на периодични доставки на лекарствени средства за нуждите на МУ-Варна, разделени на 3 обособени позиции, съгласно технически спецификации (Приложение №6 от документацията), както следва:
Обособена позиция № 1. Лекарствени средства за хуманна употреба;
Обособена позиция № 2. Лекарствени средства за дентална медицина;
Обособена позиция № 3. Лекарствени средства за ветеринарно-медицинска употреба.
При необходимост Възложителят може да поръчва лекарствени средства, различни от посочените в количествено-стойностните сметки, по ценова листа на Изпълнителя/ите, намалена с предложената от него в Ценовото предложение търговска отстъпка.
За извършване на дължимите плащания по сключения договор Възложителят ще използва бюджетни средства и собствени приходи.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обособена позиция № 1: Лекарствени средства за хуманна употреба – 131 вида, общо 5699 бр.,л.,оп. и др. Максимално допустимата стойност на договора - 23 900,00 лв. без ДДС. Обособена позиция № 2: Лекарствени средства за дентална медицина – 13 вида, общо 866 бр.,л.,оп. и др. Максимално допустимата стойност на договора - 40 000,00 лв. без ДДС. Обособена позиция № 3: Лекарствени средства за ветеринарно-медицинска употреба – 3 вида, общо 18 бр., оп. и др. Максимално допустимата стойност на договора - 2 000,00 лв. без ДДС. Посочените в конкурсната документация количества са прогнозни, за една година и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките, съобразно нуждите и финансовата си обезпеченост.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Варна, ул. “Марин Дринов” № 55
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
При изпълнение на поръчката участникът следва да спазва изискванията на Възложителя. Предложението на участника трябва да бъде с параметри, идентични или по-добри от минималните изисквания на Възложителя, посочени в техническите спецификации (Приложение №6).
Срок за изпълнение на договора – 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписването му, или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора. Доставките се извършват само след получаване на писмена заявка и в срок не по-дълъг от 5 /пет/ работни дни от заявката на Възложителя. Доставката следва да се изпълнява, съгласно клаузите на договора - проект, който е неразделна част от настоящата документация.
Цени и начин на плащане: Предлаганата единична цена на всяка стока трябва да включва всички дейности и разходи на Изпълнителя, свързани пряко или косвено с доставката на стоките (за опаковка, доставка, транспортни разходи, данъци, такси, мита), включително доставката на артикулите със собствен транспорт, франко склад на Медицински университет - Варна и да представлява пълната и окончателна единична цена за изпълнение на поръчката. С изключение на ДДС, се счита, че в цената са включени всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на доставките. ДДС не е включен в договорените единични цени и се начислява допълнително. Предложените от Участника единични цени на доставяните стоки не подлежат на промяна по време на изпълнение на договора.
За обособени позиции №1 и № 2: Лекарствените средства трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) – трябва да притежават валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004г. на Европейския парламент и Съвета/чл.23, ал.1 на ЗЛПХМ/.
Участниците представят декларация за удостоверяване, че предлаганите от тях лекарствени продукти са регистрирани за употреба в страната и притежават съответните разрешителни съгласно ЗЛПХМ.
В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствен продукт през съответната година, за която се провежда обществената поръчка, участникът декларира в съответствие с чл. 55, ал. 6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични. Декларацията се представя само в приложимите случаи.
За обособена позиция №3: Лекарствените средства за ветеринарномедицинска употреба, същите трябва да отговорят на Закона за ветеринарномедицинската дейност.
При необходимост от закупуване на лекарствени средства, неописани в спецификацията, определеният за Изпълнител участник се задължава да доставя съответните стоки по единични цени без ДДС, актуални към момента на заявката, намалени с минимум предоставената търговска отстъпка, посочена в ценовото му предложение.
Остатъчният срок на годност на доставяните лекарствени средства, следва да бъде не по-малък от 70 /седемдесет/ процента от обявения от производителя.
Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. Размерът и вида на гаранциите, както и условията за задържането и освобождаването им са посочени в Приложение №1 от документацията.
Участници, чиито оферти не отговорят на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и приложенията към нея и/или се непълни, няма да бъдат допуснати до оценяване и класиране.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценяването се извършва по критерий „най-ниска цена“. Оценяването на ценовите предложения ще се извърши по следната формула:
К цена = К1+К2
Показател К1 - “Предложена обща стойност без ДДС, изчислена на база предоставена от Възложителя КСС” е с максимален брой точки 100 и с относително тегло в комплексната оценка – 90%.
Където К1 е съотношението към най-ниската предложена цена по Количествено-стойностна сметка изчислена по следната формула:
Ц min
К1 =100 ----------------- х 0,90, където:
Ц n
100 – максимален брой точки за показателя.
“Цmin.” е най-ниската предложена цена.
“Цn” е цената на n- я участник.
“0,90” е относителното тегло на показателя.
Показател К2 - “Предложен процент търговска отстъпка” е с максимален брой точки 100 и с относително тегло в комплексната оценка – 10%.
Където К2 е съотношението към най-високия процент търговска отстъпка, изчислен по следната формула:
Ц n
К2 = 100----------------- х 0,10, където:
Ц max
100 – максимален брой точки за показателя.
“Цmax.” е предложеният най-висок процент отстъпка.
“Цn” е процента отстъпка на n- я участник.
“0,10” е относителното тегло на показателя.
Максимален брой точки: К цена = К1 + К2 = 100 т.
Участникът, чиято оферта е получила най-голям брой точки за К цена, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред, съгласно съответната им комплексна оценка. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни се прилага посоченият в чл.71, ал.4 и 5 от ЗОП ред.
При подписване на договора участникът, определен за Изпълнител, представя посочените в чл.101е, ал.2 от ЗОП документи.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Общи изисквания към участниците:
Участниците в обществената поръчка за обособени позиции № 1 и № 2 трябва да притежават валидно разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ), и/или за търговия на едро, и/или за внос на лекарствени продукти, издадено по реда на ЗЛПХМ.
Участниците в обществената поръчка за обособена позиция №3 трябва да притежават лиценз, издаден от Българска агенция по безопасност на храните за извършване на търговия на едро с ветеринарномедицински продукти и лицензия по чл.32 от Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите.
Изисквания за технически възможности на участника:
Участниците в обществената поръчка следва да имат възможност да осигуряват необходимите количества лекарствени продукти за целия срок на договора.
Участниците следва да разполагат със складова база на територията на Република България, персонал с подходящо образование и квалификация и с транспортни средства, позволяващи своевременното изпълнение на доставките при заявка от Възложителя.
Участникът следва да представи посочените документи в раздел V „Изискуеми документи за участие“ от Пълно описание предмета на поръчката (Приложиение №1 от документацията), удостоверяващи техническите възможности за изпълнение предмета на поръчката, съобразно заложените от Възложителя минимални изисквания.
Подизпълнители:
Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на Възложителя се прилагат и за подизпълнителите.
Настоящата публична покана и приложенията към нея са публикувани в профила на купувача на електронната страница на Възложителя, http://www.mu-varna.bg/, в секция публични покани. Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес, телефон, факс и електронен адрес на Участника, на адрес: гр.Варна, ул."Марин Дринов" № 55, стая № 424 до 17:00 часа на 15.01.2016 г. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложитела и се връща на Участника, като тово обстоятелство се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени на 18.01.2016 г. от 10:00 ч. в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес ул."Марин Дринов" № 55. Отварянето на офертите е извършва при условията на чл. 68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: