ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Водоснабдяване и канализация ЕООД, ул. Антон Чехов №3, За: Светлана Христова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 519879; 073 519875, E-mail: vik_bl@avala.bg, Факс: 073 884178
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vikblg.com.
Адрес на профила на купувача: www.vikblg.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на летни и зимни гуми за леки и товарни автомобили, и комбинирани багери, собственост на „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД – Благоевград“, разделена на 2 (две) обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1 „Доставка на летни и зимни гуми за леки, товарни автомобили и мотоциклети “
Обособена позиция №2 „Доставка на летни и зимни гуми за комбинирани багери“
Изискванията за изпълнение на поръчката и образците на документи, които са неразделна част от настоящата публична покана, са достъпни на профила на купувача, на адреса на: www.vikblg.com.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34351100, 34352000, 34352100, 50116510
Описание:
Външни гуми за леки автомобили
Външни гуми за носене на големи товари
Външни гуми за камиони
Услуги по монтаж на автомобилни гуми
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
количествата за отделните видове артикули са посочени в документацията на обществената поръчка и са достъпни на профила на купувача на ВиК ЕООД - Благоевград
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Сервизната база на изпълнителя на територията на РП Благоевград, РП Разлог и РП Гоце Делчев
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Срок на изпълнение на поръчката: 24 месеца, или до достигане на посочената прогнозна стойност.
Начин на плащане: в лева, по банков път в рамките на срок до 30 (тридесет) календарни дни след датата на представяне на фактура във „Водоснабдяване и канализация“ ЕООД, Благоевград и приложен/и към нея приемо-предавателен/и протокол/и с посочени точни количества на доставените стоки;
Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни, считано от датата за получаване на офертата
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1.Срок на гаранцията за фабрично-заводски дефекти – с относителна тежест 0,20 и максимален брой точки 100 по показателя;
2.Минимален експлоатационен пробег в километри за Обособена позиция №1 и в моточасове за Обособена позиция №2, гарантиран от производителя на гумите – с относителна тежест 0,30 и максимален брой точки 100 по показателя;
3.Предложена цена – с относителна тежест 0,50 и максимален брой точки 100 по показателя.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Представената оферта трябва да съдържа следните документи:
1) Представяне на участника по образец от документацията за участие - Приложение 1;
2) Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец от документацията за участие- Приложение № 2;
3) Ценово предложение по образец от документацията за участие – Приложение №3 от документацията за участие;
4) Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват – предмета на поръчката съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен) на производителя, с превод на български език (когато е приложимо);
5) Декларация, че участникът разполага със собствена или наета сервизна база, в която се извършва монтаж, демонтаж, баланс и ремонт на гумите, снабдена със съответното техническо оборудване за изпълнение на поръчката или има сключен договор с такава за извършване на същите дейности на територията на РП Благоевград, РП Гоце Делчев и РП Разлог по образец от документацията за участие – Приложение 4;
6) Заверено копие на валиден договор сключен с лице, извършващо дейностите по събиране, съхраняване, транспортиране, оползотворяване и/или обезвреждане на излезлите от употреба гуми, съгласно изискванията на чл. 10, ал. 4 от Наредбата за изискванията за третиране на излезли от употреба гуми (приета с ПМС № 221 от 14.09.2012 г., обн., ДВ, бр. 73 от 25.09.2012 г.).
7) Декларация за минимален експлоатационен пробег за предлаганите гуми от производителя на гумите, съдържаща данни в съответствие с минималните изисквания на Възложителя;
8) Документ, удостоверяващ минималния срок на гаранцията за фабрично-заводски дефекти на гумите.
9) Подписан и подпечатан проект на договор по образец - Приложение №5 от документацията за участие;
Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксеро копия, с гриф "Вярно с оригинала", с подпис и печат от лицето/лицата, които представляват участника, съгласно документа за регистрация.
Всички документи в офертата следва да са на български език. При представяне на документи на чужд език, същите следва да са придружени от превод на български език.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс. Върху плика се изписва предмета на поръчката.
Дата, място и час на отваряне на офертите – 11.01.2016г., 11.00 часа в Заседателната зала на дружеството, на адрес гр.Благоевград, ул.”Антон Чехов” №3.
При сключване на договор, определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: