ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставкa, монтаж и въвеждане в експлоатация на офталмологичен апарата факоемулсификатор за нуждите на Клиника по Очни болести"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно техническата спецификация - Приложение №1 достъпно в профила на куповача.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За да бъдат разгледани, оценени и евентуално – приети, офертите трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание:
1.1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице;
1.2. Сертификат ISO 13485 или еквивалентен за производителя на изделието;
1.3. Декларация за CE маркировка на предлагания апарат;
1.4 ЕС сертификат за предлагания апарат;
1.5 Разрешително за търговия на едро с медицински изделия за участника;
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за изпълнение на поръчката – доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на апарата – до 10 работни дни след възлагателно писмо от Възложителя.
2.2. Гаранционен срок - не по-малко от 12 месеца;
2.3. Техническа спецификация /описание/ на предлженото оборудване, съответстващо на описанието, обема и минималните технически изисквания зададени от Възложителя, и брошури, проспекти, каталози, спецификации от производителя на предложения апарат. За доказване съответствието на предложената апаратура с изискванията на Техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки.
2.5. Срок на валидност на офертата – не по-малко от 30 дни от изтичането на срока за внасяне на оферти.
3. Ценово предложение:
3.1. Ценовото предложение следва да съдържа цената в български левове без и със ДДС за изпълнението на предмета на поръчката, в това число доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на апаратурата, както и извършването на гаранционна поддръжка.
3.2. Предложената цена следва да бъде до 66 000 лв. без ДДС.
3.3. Начин на плащане: до 30 дни след доставката и въвеждане в експлоатация на апаратурата. Плащането се извършва след представяне на фактура и подписана приемо-предавателна форма.
Авансово плащане не се допуска.
4. Декларация за съгласие с проект на договор – (свободен текс).
Всички документи от офертата, които не са на български език, следва да са придружени от легализиран превод на български език.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията на поръчката е публикувана едновременно с изпращането на настоящата информация в РОП в Профила на купувача на възложителя, в електронното досие на поръчката на интернет адресhttp://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151211rtbY3427509 Дата и място на отваряне на офертите: 22.12.2015г., 08:00ч. в админситративната сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" № 66, гр. Пловдив
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: