ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на хранителни продукти за детските градини и дом за стари хора на територията на община Ружинци през 2016 г., по обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Месо, месни продукти и риба”; Обособена позиция № 2 „Хляб и хлебни изделия”; Обособена позиция № 3 „Плодове и зеленчуци”; Обособена позиция № 4 „Негрупирани хранителни продукти””. Доставката на хранителните продукти се извършва в следните обекти ДСХ с ОЛБ - с.Дреновец, ЦДГ в селата Дреновец, Бело поле, Ружинци и Чернo поле. Всяка отделна доставка се извършва по предварителна заявка на представител на съответното заведение-получател на хранителните продукти, в срок до 2 /два/ дни, след подаване на заявката (по телефон,факс, e-mail и др.). Хранителните продукти ще се доставят в посочените обекти на база периодични заявки. Продуктите да отговарят на изискванията на Закона за храните, БДС и БАБХ, задължително да са придружени от сертификат за качество, произход и годност от производителя. Доставките следва да се осъществяват, съгласно изискванията на Възложителя и техническите спецификации, посочени в документацията: - задължително придружени от сертификати за произход и качество, да имат означена дата на производство и означен срок на годност; - опаковката на хранителните продукти да отговаря на изискванията на Закона за храните и Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните и да гарантира възможността им за съхранение при обичайните за вида продукт условия; - с превоз на изпълнителя до складовете на съответното заведение, подало заявката. Колите трябва да притежават валидни разрешителни за превоз на хранителни продукти.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15000000 (EA02, EA29) , 15100000, 15300000, 15500000, 15810000
Описание:
Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
(За деца
, За хора
)
Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
По количествени сметки приложени в документацията за участие, със следните общи стойности по обособени позиции, както следва:- за обособена позиция 1 – 7 893 лева без ДДС; за обособена позиция 2 – 5 243 лева без ДДС; за обособена позиция 3 – 9 067 лева без ДДС; за обособена позиция 4 – 26 697 лева без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие при изготвяне на офертата и да се придържат точно към условията, обявени от Възложителя.
Офертата (Образец № 1) и приложенията към нея се изготвят по образците в поканата. 1. Справка Административни сведения (в оригинал) - (Образец № 2); 2. Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР(подпис и печат на кандидата). 3. Заверено копие от документ за регистрация на фирмата по ДДС (идентификационен номер по ДДС) или декларация, че същата не е регистрирана; 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (в оригинал) - (Образец № 3); 5. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 8 от ЗОП (в оригинал) - (Образец № 4); 6. Декларация от подизпълнител за съгласие на участие в поръчката - Образец № 5 (ако е приложимо); 7. Доказателства за технически възможности за изпълнение на поръчка, а именно: - Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка(Образец № 6); За доставки с еднакъв или сходен предмет ще се считат доставки на хранителни продукти от посочените в настоящата поръчка. - Списък на наличните (собствени или наети) транспортни средства, отговарящи на санитарно-хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти и копия на удостоверенията за регистрацията им, заверени от участника. Ако транспортните средства са наети, то срока на договора за наем следва да е не по-малък от срока на договора за възлагане на поръчката (Образец № 7; - Документи, доказващи регистрация на обект за производство или за търговия с храни съгласно чл. 12 от Закона за храните - копия, заверени от участника. Минимални изисквания към участниците: 1. Наличие на минимум 1 /една/ изпълнена доставка на хранителни продукти еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 2. Една складова база за хранителни продукти с хладилно оборудване за продуктите, регистрирана съобразно Закона за храните; 3. Минимум два броя автомобили, пригодени за разнос на хранителни продукти и регистрирани за това, съобразно действащите нормативни документи.; 8. Декларация за приемане условията на проекта на договора -(Образец № 10); 9. Техническо предложение – по образец (Образец № 8); 10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката–в оригинал. Подготвя се от участника по образец(Образец № 9); 11. Декларация по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП по образец(Образец № 11). Преди сключване на договора се внася гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и условията на чл. 101е от ЗОП.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
І. Техническата оценка /Т.О./:
1. Срок за подмяна в случай на рекламация /К1/– тежест 0,400;
2. Остатъчен срок на годност /К2/ - тежест 0,600.
ІІ. Икономическата оценка /И.О. - 1.00
ІІІ. Комплексната оценка : К.О.=Т.О.*30% + И.О.*70%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба, върху който се записва предмета на поръчката, име на фирмата и адрес за кореспонденция. Поканата, допълнителните указания и образците на документите са публикувани на профила на купувача /обществени поръчка/ на интернет адреса на Възложителя община Ружинци – http://obshtina-ruzhintsi.com/обществени-поръчки. Офертата трябва да бъде получена от Възложителя на адрес: с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл. Видин, п.к. 3930, не по-късно от деня и часа, посочени в поканата.
Публичното отваряне на офертите ще е на 21.12.2015г – 10.00 часа в заседателната зала на Община Ружинци.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: