ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на резервни части и консумативи за моторни инструменти”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
16800000
Описание:
Части за машини, използвани в селското и горското стопанство
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обемите са събразно нуждите от резервнии части и консумативи и ще се уточняват при всяка поръчка. В обема са включени частите, които най-често се изхабяват и е възможна подмяната им. Включени са и части, които в процеса на експлоатация могат да бъдат счупени или изгубени. Като консумативи се предвиждат шини, режещи части и инструментите за заточването им.
Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача на сайта на Възложителя: http://www.popovo.bg/bg/uslugi/obiavi/profilkupuvach.html
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към участниците: 1. Да е изпълнил минимум една доставка с предмет, който е сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Участниците трябва да представят оферта в запечатан, надписан и непрозрачен плик. Тя следва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Представяне на участника; 3. Декларация-списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата; 4. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП; 5. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители; 6. Декларация от подизпълнител за съгласие за участие като подизпълнител; 7. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 8. Декларация-списък на фирмите, на които е партньор или представител (свободен текст); 9. Техническо предложение; 10. Ценовото предложение - представя се на хартиен и електронен носител (формат .xls/.xlsx).
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
К 1 - цена за изпълнение на поръчката – 50% относителна тежест;
К 2 - срок на доставка след искане на Възложителя не по-дълъг от 36 часа – 50 % относителна тежест;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Всички изисквания към изпълнение на поръчката и към участника, както и техническата спецификация, проект на договор и образците на документите са включени в документацията за участие. Документацията и образците към нея може да бъде открита на сайта на община Попово: www.popovo.bg. В посочения от Възложителя срок, Участникът следва да представи оферта, изготвена по образеца от документацията за участие. Същата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по поща с препоръчано писмо с обратна разписка до крайния срок за получаване на офертите. Върху плика участникът посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават в сградата на Община Попово, етаж 1, ЦАУИ, работно място №1 и №2.
Прогнозната стойност посочена по-горе се явява максимална стойност на поръчката. Срок на валидност на офертата - 90 /деветдесет/ дни. Отварянето на офертите ще бъде публично на 21.12.2015г.от 14:00ч. в сградата на община Попово.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: