ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Кубрат, ул. Княз Борис I № 1, За: за техническата част инж. Ст. Пенев, директор дирекция „ТСУЗТООИДЕП“ и Стефан Калинов, директор дирекция „ХДТО“ за юридическата част Ж. Пойраз ст. юрисконсулт, отдел „УС“, РБългария 7300, Кубрат, Тел.: 0848 72020, E-mail: kubrattown@abv.bg, Факс: 0848 73205
Място/места за контакт: Община Кубрат
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kubrat.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_pp.php.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на оборудване и обзавеждане за Многофункционална спортна зала – гр. Кубрат по 4 обособени позиции:
Обособена позиция № 1 - Доставка и монтаж на Мултифункционално електронно табло - хандбал, волейбол, баскетбол;
Обособена позиция № 2 - Доставка на спортно оборудване;
Обособена позиция № 3 - Доставка на обзавеждане медицински кабинет и масажни кушетки;
Обособена позиция № 4 - Доставка на офис обзавеждане;
Кратко описание:
За Обособена позиция № 1
Предмет на обособената позиция от настоящата поръчка е доставка и монтаж на Мултифункционално електронно табло - хандбал, волейбол, баскетбол по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 1).
За Обособена позиция № 2
Предмет на обособената позиция от настоящата поръчка е доставка на спортно оборудване - по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 2).
За Обособена позиция № 3
Предмет на обособената позиция от настоящата поръчка е доставка на обзавеждане медицински кабинет и масажни кушетки по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 3).
За Обособена позиция № 4
Предмет на обособената позиция от настоящата поръчка е доставка на офис обзавеждане по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 4).
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
37482000, 37400000, 33192210, 39130000
Описание:
Спортни информационни табла
Спортни артикули и екипировка
Маси за медицински прегледи
Мебелировка за офиса
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
За Обособена позиция № 1
Дейностите включени в обхвата на обособената позиция по настоящата обществена поръчка са доставка и монтаж на Мултифункционално електронно табло - хандбал, волейбол, баскетбол по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 1).
За Обособена позиция № 2
Дейностите включени в обхвата на обособената позиция по настоящата обществена поръчка са доставка на спортно оборудване по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 2).
За Обособена позиция № 3
Дейностите включени в обхвата на обособената позиция по настоящата обществена поръчка са доставка на обзавеждане медицински кабинет и масажни кушетки по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 3).
За Обособена позиция № 4
Дейностите включени в обхвата на обособената позиция по настоящата обществена поръчка са доставка на офис обзавеждане по одобрена количествена сметка и технически спецификации (Приложение № 4).
Прогнозна стойност: до 45 000,00 BGN без ДДС или 54 000,00 BGN с ДДС
Прогнозната стойност е в размер до 45 000,00 BGN без ДДС или 54 000,00 BGN с ДДС, разпределена по обособени позиции, както следва:
За Обособена позиция № 1 - в размер до 5 000,00 лв. без включен ДДС;
За обособена позиция № 2 - в размер до 16 000,00 лв. без включен ДДС.
За обособена позиция № 3 - в размер до 5 000,00 лв. без включен ДДС.
За обособена позиция № 4 - в размер до 19 000,00 лв. без включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Многофункционална спортна зала – гр. Кубрат, ул. Добруджа № 17, Община Кубрат, област Разград
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Общи изисквания
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки, обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие и действащото законодателство, предвид спецификата на предмета на обществената поръчка.
Изисквания за техническите възможности и/или квалификацията на участниците за изпълнители на поръчката - не се поставят
Минимално изискване за техническите възможности на участниците – не се поставят
Стоките да притежават съответните сертификати за качество и безопасност.
Съдържание на офертата
Офертата трябва да съдържа:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или от представляващия участника;
2. Данни за лицето, което прави предложението, което включва:
а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - Административни сведения - Образец № 1;
б) при участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
3. Техническо предложение - Образец № 2 (Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, за всяка обособена позиция се представя отделно Техническо предложение);
4. Ценово предложение - Образец № 3 (Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, за всяка обособена позиция се представя отделно Ценово предложение);
5. Декларация за съгласие на подизпълнител - Образец № 4;
Оферта, която не отговаря на изискванията за участие и за изпълнение на поръчката се отстранява от участие.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Схема на плащане
Възложителя превежда аванс в размер на50 % от стойността на договора, равняващ се на ………. лв. без ДДС в срок до 5 (пет) работни дни от представянето на оригинална фактура.
Окончателното плащането на СТОКИТЕ се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 5 (пет) работни дни от представянето на оригинална фактура и подписването на двустранен приемо - предавателен протокол.
Публичната покана и документацията за участие, технически спецификации, образци и проект на договор са публикувани в Профил на купувача на официалната интернет страницата на Община Кубрат – http://www.kubrat.bg/bg/profile/buyerprofile_pp.php
Разглеждане на офертите: 17.12.2015г. от 09:00ч. в Заседателната зала на Община Кубрат, ет. 2. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: