Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието и науката, бул. Александър Дондуков 2А, За: Виктор Атанасов, Република България 1000, София, Тел.: 029217 458, E-mail: v.atanassov@mon.bg, Факс: 029217 658

Място/места за контакт: Дирекция Информационни и комуникационни технологии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?OR7Skkn/n3K6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Система за управление и контрол на недвижима собственост”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48600000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:


ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът да притежава валиден сертификат за система за управление на качеството – ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област в съответствие с чл. 53, ал. 3 ЗОП. Сертификатът следва да е с обхват в областта на информационните технологии. 2. Участникът да притежава валиден сертификат, удостоверяващвнедрена и сертифицирана система за управление на информационната сигурност – ISO 27001:2005 или еквивалент, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област в съответствие с чл. 53, ал. 3 ЗОП. 3. Участникът да притежава валиден сертификат, удостоверяващ внедрена и сертифицирана система за управление на ИТ услугите – ISO 20000-1:2011 или еквивалент, издаден от организация, акредитирана от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация за съответната област в съответствие с чл. 53, ал. 3 ЗОП. 4. Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти, отговарящи на следните изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретната обществена поръчка опит: 1. Ръководител на екипа (1 експерт) Минимални изисквания: - образователно-квалификационна степен „магистър” по информационни технологии, компютърни системи или еквивалент; - да притежава сертификат по управление на проекти, издаден от международно призната институция (PMP®, Prince 2 или подобен сертифициран ръководител проекти); - най-малко 7 години професионален опит в областта на информационните системи и технологии; - опит в управлението на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии. 2. Експерт Бизнес Анализ (1 експерт) Минимални изисквания: - образователно-квалификационна степен „магистър” по информационни технологии, информатика, компютърна техника, икономика, администрация и управление или еквивалент. - най-малко 7 години професионален опит в областта на анализа, моделирането и оптимизацията на бизнес процеси; - да притежава сертификат по бизнес анализ, издаден от международно призната сертифицираща организация (CBAP или еквивалент). 3. Старши програмист (1 експерт) Минимални изисквания: - образователно-квалификационна степен „магистър” по информационни технологии, компютърни системи или еквивалентно; - най-малко 6 години професионален опит в областта на информационните системи и технологии; - опит в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии. 4. Програмист (1 експерт) Минимални изисквания: - образователно-квалификационна степен „бакалавър” по информационни технологии, компютърни системи или еквивалентно; - най-малко 6 години професионален опит в областта на информационните системи и технологии; - опит в реализацията на най-малко 3 успешно завършени проекта в областта на информационните технологии.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предложенията на участниците се оценяват по критерий „Икономически най-изгодна оферта”, при следните показатели: Фn - финансова оценка – с относителна тежест 30% в комплексната оценка; Тn - техническа оценка – с относителна тежест 70% в комплексната оценка. Комплексната оценка (К) на всяка оферта ще се определя съгласно следната формула: Кn = Фnx*30% + Тnx*70% където: n - е пореден номер на офертата Кn се закръглява до втория знак след десетичната запетая. Максималната стойност на Кn е 100 точки. Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място. 1. Финансовата оценка Фn се изчислява по формулата: Фn = Ф1min/Ф1n х 100 където: Ф1n - е предложената от съответния участник цена. Ф1min - цената на участника, предложил най-ниска цена измежду всички предложени цени. Максимален брой точки за Финансова оценка – 100 точки 2. Техническа оценка (Т) Техническата оценка - Тn се образува от следните показатели: Т1 – Концепция и технически характеристики на предлаганото решение; Т2 – План-график за изпълнение на обществената поръчка. Тn = Т1 + Т2 Максимален брой точки за Техническа оценка – 100 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Представяне на участника – попълнено съгласно образец № 1, приложен към настоящата документация; 2. Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към настоящата документация; 3. Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към настоящата документация. 4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Документите следва да бъдат издадени не по-рано от три месеца преди датата на представянето им. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към настоящата документация; 6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2 от документацията за участие. Всяка оферта трябва да съдържа посочените в настоящата документация образци, копия на документи и сведения. Всички представени копия на документи трябва да са заверени с подпис и печат, извън тези, които следва да са в оригинал или с нотариална заверка, в противен случай предложението Ви ще остане без разглеждане! Документите, които са на чужд език, се представят и в превод на български език. Офертата заедно с всички образци и документите, посочени в настоящата документация, се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката, гр. София, 1000, бул. „Княз Дондуков” № 2А, стая № 1 на партера. Офертите се подават до 11.12.2015 г., 17:00 часа. Офертите ще бъдат отворени публично от назначена от възложителя комисия на 12.12.2015 г. от 14:00 часа в сградата на Министерството на образованието и науката, гр. София, бул. "Княз Дондуков" №2А и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Предложената от участника цена за изпълнение на услугата не следва да надвишава посочената прогнозна стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение на услугата надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума или банкова гаранция, със срок на валидност - 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора, включващ и срока за гаранционната поддръжка. Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерство на образованието и науката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/12/2015