Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за психично здраве - Н.Шипковенски ЕООД - София, ул. Екзарх Йосиф № 59, За: Катя Николова Николова, Република България 1377, София, Тел.: 02 9399020, E-mail: cpz_ns@abv.bg, Факс: 02 9818166

Място/места за контакт: Център за психично здраве - Н.Шипковенски ЕООД - София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.cpz-ns.com/.

Адрес на профила на купувача: http://cpz-ns.com/профил-на-купувач/отворени-обществени-поръчки.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Строителни и монтажни работи в Отделение с висока степен на сигурност (ОВСС), Дневен стационар (ДС) и Зала за занимания с деца и прилежащи санитарни възли-ет. 3, в сградата на Център за психично здраве „Проф. Н. Шипковенски” ЕООД, по Проект № БГ 07-64/30.04.2015 „Психично здраве за социално включване“, по Мярка 1 „Подобряване на системата за психично здраве на българските граждани“ от Програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм 2009-2014 г., съгласно сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ с Министерството на здравеопазването № РД -13-130/ 14 септември 2015 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните строително-монтажни работи и количествата са посочени в Техническата спецификация. Ценовата оферта на участника с включени 10% непредвидени СМР не трябва да надвишава прогнозната стойност. Участници, които не отговарят на това условие, няма да бъдат допускани до оценяване и класиране.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

131668 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град София, ул. "Екзарх Йосиф" №59

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участникът трябва да е вписан в ЦПРС за изпълнение на строежи пета група или еквивалентен регистър съгласно чл. 49 от ЗОП; 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обват сходен с предмета на поръчката; 3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват сходен с предмета на поръчката; 4. Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентна с обхват сходен с предмета на поръчката; 6. Участникът да разполага със следните експерти за изпълнение на поръчката: 6.1. Технически ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания: • Да има минимум завършено образованиe – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; • Да има най-малко 15 (петнадесет) години специфичен опит като технически ръководител на строителни обекти 6.2. Координатор по безопасност и здраве при строително-ремонтните работи, който да отговаря на следните условия: • Да има валидно удостоверение • Да има най-малко 5 години специфичен опит като координатор на строителни обекти по ЗБУТ 6.3. Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи, който да отговаря на следните изисквания: •Да има валидно удостоверение •Да има най-малко 2 години специфичен опит като контрольор по качество в строителството на строителни обекти Срок на валидност на офертите: 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайната дата за получаване на офертите. Срок за изпълнение на поръчката: съгласно офертата на участника, но не по-дълъг от 120 (сто и двадесет) календарни дни от сключването на договора. При сключване на договор за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията се представя във формата на паричен депозит по банкова сметка на възложителя или като банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока за изпълнение на договора + 60 календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията е за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Условията по задържане и освобождаване на гаранцията са уредени в проекта на договор. Посещение на обекта се организира от Възложителя всеки вторник в часовете 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за получаване на документите. Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показателите за оценка на всяка оферта и техните относителни тежести са: 1. Срок за изпълнение - П1 с относителна тежест 10%; 2. Техническо предложение- П2 с относителна тежест 50%; 3. Ценово предложение-П3 с относителна тежест 40%. Формулата, по която се изчислява “Комплексната оценка” за всеки участник е: КО = П1 х10%+П2 х 50%+П3 х 40% 1. Оценката по показател „Срок за изпълнение” се определя, като се изчисли съотношението между най-краткия срок за изпълнение, предложен от участник и срокът за изпълнение, предожен от участника, чиято оферта се оценява. 2.Оценката по Показателя „Техническо предложение“ се определя при спазване на правила, подробно описани в Методика за определяне на комплексната оценка за оферта – приложение към тази публична покана. 3. Оценката по Показателя „Цена“ се определя, като се изчисли съотношението между най-ниската обща цена за изпълнение на поръчката, предложена от участник и общата цена за изпълнение на поръчката, предложена от участника, чиято оферта се оценява. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, комисията спазва разпоредбите на чл. 70 от ЗОП. Когато комисията установи, че ценовото предложение на участник съдържа единична цена на вид СМР, която е необичайно по-ниска от средната стойност на единичните цени на останалите участници за същия вид СМР, комисията може да изиска от него подробна писмена обосновка за начина на нейното образуване. Комисията определя разумен срок за представяне на обосновката, който не може да бъде по-кратък от три работни дни от получаване на искането за това. Комисията може да приеме писмената обосновка на участника и да допусне офертата до оценяване и класиране, когато са посочени обективни обстоятелства, свързани с: 1. оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка; 2. предложеното техническо решение; 3. наличието на изключително благоприятни условия за участника; 4. икономичност при изпълнение на обществената поръчка; 5. получаване на държавна помощ. Когато участникът не представи в срок писмената обосновка или комисията прецени, че посочените обстоятелства не са обективни, комисията не допуска офертата до оценяване и класиране. Класирането на офертите се извършва от комисията от длъжностни лица, определени от възложителя, в низходящ ред на получените Комплексни оценки, като на първо място се класира офертата с най-висока Комплексна оценка. В случай, че определените по тази методика комплексни оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител. Методиката за комплексна оценка е подробно разписана в приложението към настощята публична покана.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/12/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Цялата документация е налична в Профила на купувача на възложителя. Източник на финансиране: Програма BG 07 “Инициативи за обществено здраве”, осъществявана с финансовата подкрепа на ФМ на ЕИП и НФМ 2009-2014, по мярка 1: „Подобряване на системата за психично здраве на българските граждани“, в рамките на финансовия механизъм на европейското икономическо пространство 2009-2014” Място за получаване на офертите: гр. София, ул. „Екзарх Йосиф” № 59, деловодство /ет.6, к-т 1/. Участниците следва да представят следните документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Информация за участника, включваща: 2.1. Представяне на участника (по образец); 2.2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП (по образец); 2.3. Удостоверение за наличие на регистрация в ЦПРС или еквивалентен регистър съгласно чл. 49 от ЗОП (оригинал или заверено от участника копие); 3. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец) 5. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители (по образец); 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (по образец); 7. Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (по образец); 8. Декларация, че участникът ще организира за своя сметка всички необходими обезопасителни и охранителни мероприятия по време на изпълнение на поръчката (свободен текст); 9. Списък на собствено/наето оборудване и механизация, с които участникът разполага за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката (свободен текст); 10. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обват сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено от участника копие); 11. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено от участника копие); 12. Сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено от участника копие); 13. Декларация-списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители, (по образец); 14. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 15. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, в случай че офертата не е подписана от законен представител на участника; 16. Техническо предложение (по образец) с описани мерки за осигуряване на качеството и приложен линеен график за изпълнение на дейностите по договора; 17. Ценово предложение заедно с приложение остойностена количествена сметка (по образец) и на електронен носител във формат Microsoft Excel; Отварянето на офертите ще се проведе на 08.12.2015 г. от 09:00 часа, в гр. София, ул. „Екзарх Йосиф” №59, ет. 3, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/12/2015