ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
МБАЛ Св. Пантелеймон-Пловдив ЕООД, бул.Никола Вапцаров № 9, За: Доц. Д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603963, E-mail: office@mbal2pv.com, Факс: 032 603931
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbal2pv.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/publics.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на поръчката е: "Доставка на ел. материали за нуждите на МБАЛ "Св. Пантелеймон"-Пловдив" ЕООД". Всеки участник в обществената поръчка има право да представи само една оферта.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31000000
Описание:
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозна стойност на доставката е в размер до 42 000 лв. (четирдесет и две хиляди лева) с включен ДДС, съответно 35 000 лв. (тридесет и пет хиляди лева) без включен ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Пловдив, бул.Никола Вапцаров № 9
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в настоящата публична покана и да бъдат оформени по приложените към нея образци.
1. Списък на документите, съдържащи се в плика.
1.1.Техническото предложение /по образец - Приложение №2/.
1.2.Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - заверен с подпис и печат;
1.3. Административни сведения / по образец - Приложение №3/
1.4. Декларация чл.47 ал.9 от ЗОП /по образец - Приложение №4/;
1.5. Декларация чл. 47 ал.5 от ЗОП / по образец - Приложение №5/;
1.6. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за участие на подизпълнители, ако кандидатът предвижда такива и делът на тяхното участие / по образец - Приложение №6/;
1.7.Декларация за съгласие от подизпълнителя/подизпълнителите /подписана от лице с представителни функции/ за участие в обществената поръчка /по образец – Приложение№7/;
Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, документите по т. 1.2., т. 1.3., т. 1.4., т. 1.5. се представят за всеки от тях .
1.9. Декларация, че участникът е запознат и приема клаузите на проекта на договора./Приложение №8/
1.10 Кратка анотация за досегашната дейност на кандидата;
1.12. Удостоверение за регистрация по ДДС /ако е приложимо/
Документите следва да бъдат скрепени неподвижно в стандартна пластмасова или картонена папка формат А4 и подредени по реда, по който се изискват.
2. Ценовата оферта /по образец-Приложение №9 и Приложение №9а/. Цената следва да се предложи в ЛЕВА без включен ДДС и с включен ДДС. Предлаганата цена трябва да включва всички разходи, свързани с изпълнение на поръчката.
Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
Срок на валидност на офертите - 90 календарни дни от крайния срок за получаването им.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Достъп до пълната документация към публичната покана се предоставя по електронен път на интернет адрес (профил на купувача) - http://www.mbal2pv.com/publics
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: