ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ДИАГНОСТИЧНО КОНСУЛТАТИВЕН ЦЕНТЪР ЧАЙКА ЕООД, ул.Никола Вапцаров №2, За: Диляна Камбурова, България 9000, Варна, Тел.: 052 302320, E-mail: dkc_chaika@abv.bg, Факс: 052 302325
Място/места за контакт: ДКЦ Чайка ЕООД, гр.Варна -Информационен център
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dkcchayka.bg.
Адрес на профила на купувача: www.dkcchayka.bg/bg/page/15.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Биохимичен анализатор /напълно автоматизиран селективен клинико-химичен анализатор/ за нуждите на "ДКЦ Чайка" ЕООД и обучение на медицински персонал за работа с апаратурата.
1. Апаратът следва да отговаря на минималните технически характеристики, посочени в Приложение №1,към пакета документи- публикувани в Профила на купувача към настоящата публична покана.2.Срокът на доставка, монтаж и пускане в експлоатация на апарата да не е по-късно от пет дни след подписване на договора с изпълнителя.3.Гаранционният срок на апарата да бъде не по-малък от 12 месеца.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33124110
Описание:
Системи за диагностика
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на Биохимичен анализатор /напълно автоматизиран селективен клинико-химичен анализатор/ за нуждите на ДКЦ Чайка ЕООД и обучение на медицински персонал за работа с апаратурата-1бр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Оторизационно писмо, издадено от производителя на предлаганата апаратура или от упълномощен представител, за право на представителство и търговия на територията на Република България, на името на участника, в случай че участникът не е производител.
2. Документи относно техническите характеристики на изделията, модела, ясна снимка на изделието, както и брошури и съпътстващи документи, подробно описващи спецификата на предлаганата апаратура.
3. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (доставка на лабораторно оборудване), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружени с доказателство за извършената доставка под формата на удостоверение, издадено от получателите или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.
4. Декларация за съответствие на стоките, които са предмет на настоящата обществена поръчка с изискванията на Директива 98/79/ЕО или еквивалент.
5. Декларация от участника за нанесена „СЕ“ маркировка върху медицинските изделия, в съответствие с изискванията на чл.8 и чл.15 от ЗМИ.
6. Декларация, представена от участника, че последният има на разположение изградена сервизна структура, както и център за обслужване на клиенти .
7. Декларация от участника, че ще бъдат доставяни необходимите оригинални резервни части и консумативи, необходими за пълноценната работа на оборудването за следващите 2 години.
8. Декларация от участника, че след монтажа на оборудването ще бъдат проведени приемателни изпитания и обучение на персонал на Възложителя.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: