ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на контрацептивни препарати, презервативи и тестове за сексуално предавани инфекции, необходими за изпълнение на проект "Създаване на Център за семейно планиране и превенция на репродуктивно здраве в детско-юношеска възраст 10 – 19 години" в УМБАЛ "Свети Гепрги" ЕАД, гр. Пловдив“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33600000, 33140000
Описание:
Фармацевтични продукти
Медицински консумативи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документация - публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151118Aqin3312156
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. Пещерско шосе №66
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице във формата на копие, заверено от участника с неговия подпис и печат.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за доставка – не повече от 24 часа от получаване на заявка.
2.2. Остатъчнияt срок на годност на медикаментите към датата на доставката следва да бъде не по-малък от 80% /осемдесет процента/ от обявения от производителя;
2.3. Търговско име и спецификация на предлаганите стоки;
2.4. Кратка характеристика на предлаганите лекарствени продукти.
2.5. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ или от регулаторен орган на друга държава членка, съгласно Глава девета Търговия на едро с лекарствени продукти от ЗЛПХМ – заверени от участника копия..
2.6. Разрешение/удостоверение за търговия на едро с медицински изделия – заверено от участника копие.
2.7. Декларация за нанесена „СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл.8 и чл. 15 от ЗМИ. За артикулите от номенклатурни редове 4, 5, 6 и 7 от Техническата спецификация.
2.8. Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговия упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или ясно четлив заверен препис) или ЕС сертификат за оценка на съответствието, когато в оценката е участвал нотифициран орган – копие на оригинала и в официален превод на български език (оригинал или ясно четлив заверен препис). За артикулите от номенклатурни редове 4, 5, 6 и 7 от Техническата спецификация;
2.9. Декларация, че при доставка всяка опаковка ще е със стикер на програмата.
3. Ценово предложение, което трябва да съдържа най-малко:
3.1. Предложена цена с включена доставка на предлаганите артикули франко Болнична аптека на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, бул. „Пещерско шосе” №66, гр. Пловдив.
3.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура до 30 дни след доставка
4. Доставката се изпълняват в срок не по-голям от 24 (двадесет и четири) часа от получаването на заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
5. Разходите свързани с доставката са за сметка на изпълнителя.
6. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.
7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата;
8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП;
9. Участникът да има минимум 3 /три/ договора за доставка, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчка се разбират договори за доставка на лекарствени продукти. Това минимално изискване се доказва с представяне на следните документи: Справка – декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 /три/ години до датата на подаване на офертите, сходни с предмета на поръчката, включително стойностите, датите и получателите, придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение минимум 3 (три) броя или други доказателства по чл. 51, ал.4 от ЗОП – относими за минимум 3 договора.
10. Декларация за съгласие с проект на договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение № 1 Техническа спецификация, Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача .
Предлага се единична цена за всеки номенклатурен ред и обща цена за поръчката.
Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са: на 30.11.2015г. от 08:45 часа в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията по чл.68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: