Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Александър Дондуков № 2А, За: Георги Пазвантов, Петър Пачев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217705; 02 9217664, E-mail: ppachev@mon.bg

Място/места за контакт: 1000 София, бул. Княз Александър Дондуков № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minedu.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?D1Rc+rAVOay6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP707/zsSYr3grdmdmfkiFnwHs9.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на денонощна физическа охрана на централната сграда на Министерството на образованието и науката, находяща се на бул. „Княз Александър Дондуков” № 2А, гр. София и на училищна сграда, находяща се на ул. „Илиенско шосе” № 12, гр. София”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Настоящата обществена поръчка има за цел избор на изпълнител за извършване на денонощна физическа охрана и контролно-пропускателен режим включително през почивните дни и празници на централната сграда на Министерството на образованието и науката, находяща се на бул. „Княз Александър Дондуков” № 2А, гр. София и на училищна сграда, находяща се на ул. „Илиенско шосе” № 12, гр. София, съгласно приложената в документацията за участие Техническа спецификация. Прогнозната стойност е в размер на 65 900 (шестдесет и пет хиляди и деветстотин) лева без включен ДДС. Финансирането е с бюджетни средства.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците: 1.1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 1.2. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен. 1.3. Всеки един участник следва да разполага с: - лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), включващ дейностите по чл. 5 или еквивалентен документ (за участници – чуждестранни лица), който дава право на участника да извършва охранителна дейност (съобразно обекта на настоящата поръчка) на територията на цялата страна или на територията на област София; - квалифициран персонал, ангажиран за изпълнение на поръчката, преминал през обучение на охранителите по чл. 28 от ЗЧОД; - собствен лиценз за радиочестота с национално или регионално покритие и/или система за осъществяване на комуникация с най-близко разположените постове и органи на полицията; - разрешение от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” – МВР за осъществяване на дейности относно „Противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни и организационни мероприятия за осигуряване на пожарна безопасност в обекти”; - удостоверение за вписване на участника в регистъра на администраторите на лични данни. * Забележка: Под услуги, сходни с предмета на поръчката, се разбират услуги в областта на охраната. 2.Всяка оферта трябва да съдържа: 2.1. Данни за лицето, което прави предложението – попълнено съгласно образец № 1, приложен към документацията за участие; 2.2. Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към документацията за участие. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация. 2.3. Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към документацията за участие; 2.4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 2.5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към документацията за участие; 2.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 1.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценката на постъпилите оферти ще се извършва по критерий „икономически най-изгодна оферта” при следните основни показатели: Ктп - технически показател, с относителна тежест 60 % Кц - предлагана цена е показател, с относителна тежест 40 %. *Комплексна оценка (КО) Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели, умножени по коефициент, определящ тежестта им в общата оценка, изразено чрез следната формула: КО = (Ктп х 0.6) + (Кц х 0.4) 1. Показател 1 (Ктп) – „Технически показател”, с максимален брой точки – 100 (сто); Оценката по този показател се определя чрез следната формула: Ктп = К1 + К2 + К3 + К4 , където: К1 – Предложение за организация на охраната, режим и сменност – максимален брой 40 точки. Участникът трябва да предложи цялостна концепция за организация на охраната, съобразена с особеностите на обектите за охрана. Да се посочи общия брой охранители за охрана, брой постове и режим на сменност, брой на използвани МПС на участника. Участник, представил цялостна подробна концепция за организация на охраната с ясно дефинирани задачи и отговорности, получава 40 т. Участниците, които не са описали детайлно организацията, целите, задачите и отговорностите на охраната или са описали същите формално, получават 30 т. К2 – План и схема за охрана на обектите – максимален брой 30 точки. Участник, представил план и схема за охрана на обектите, съобразени с особеностите и вида на охраняваните обекти, използвал съвременни средства за комуникация и оборудване с технически средства, получава 30 т. Участниците, които не са предложили детайлна структура на плана и предложенията им са с недостатъчно подробно описание на дейностите и ресурсите за изпълнението, получават 20 т. К3 – Разработени варианти за действия на охранителите при различни екстремални ситуации - максимален брой – 20 точки. Участник, разработил вариантите за действие при различни природни бедствия, аварии, терористични актове и взаимодействие с органите на МВР и ПБЗН, получава 20 т. Участниците, които не са разработили подробно различните варианти за действие на охранителите, съобразени с особеностите на обектите и не са посочили взаимодействие със службите на МВР и ПБЗН, получават 10 т. К4 – Отговорност за покриване на щети в % – максимален брой 10 точки. К4 = (П участ./ П макс.) х 10 където: П участ. е предложението на конкретния участник за отговорността за покриване на щети в %, а П макс. е максималният размер на отговорността на участник от всички предложения. За нуждите на оценката са използвани следните понятия: „Формално” е описание, в което участникът е повторил самите изисквания на техническата спецификация и/или само декларативно е заявил, че ще ги изпълни, без да представи съответните доказателства за начина на изпълнението. „Ясно“ е описание, което: - недвусмислено посочва конкретния вид дейност и/или конкретно предложение по начин, по който същият/ото да бъде индивидуализиран/о сред останалите предвидени видове дейности/предложения и - изяснява подхода на работа по изпълнение на поръчката. „Детайлно” или „Подробно” е описанието, което освен, че съдържа отделните етапи, видовете дейности, поддейности, предложения и други параметри, не се ограничава единствено до тяхното просто изброяване, а са добавени допълнителни поясняващи текстове, свързани с обясняване на последователността, технологията и/или други факти, имащи отношение към повишаване на качеството на изпълнение на поръчката. Продължава в графа „Допълнителна информация”

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/11/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Продължава от графа „Показатели за оценка на офертите”: 2. Показател 2 (Кц) – „Предложена месечна цена”, с максимален брой точки - 100 (сто); Максималният брой точки получава офертата с предложена най-ниска цена (обща месечна цена за охрана на обектите) – 100 точки. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена по следната формула: Кц = (Ц min (лв.)/ Ц n (лв.)) х 100, където: „Кц” е оценка за „Предложена цена“; „Цmin.” е най-ниската предложена цена; „Цn” е цена на n- я участник. Максималната КО, която може да получи всеки участник, е 100 (сто) точки. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. При равни комплексни оценки на първо място се класира участникът, чиято предлагана цена е по-ниска. 2. В изпълнение на изискванията, посочени в графа „Изисквания за изпълнение на поръчката”, т. 1: „Изисквания към техническите възможности и/или квалификация на участниците”, участникът трябва да представи в офертата си посочените в документацията изискуеми документи за доказване на техническите възможности на участника. 3. Възложителят ще заплати стойността на договора с платежно нареждане в български лева, по посочена банкова сметка от Изпълнителя, в срок до 10 (десет) работни дни след представянето в Министерството на образованието и науката (МОН) на данъчна фактура за извършените дейности (охрана) и аналитична справка. Всяка оферта трябва да съдържа посочените в документацията образци, копия на документи и сведения. Всички представени копия на документи трябва да са заверени с подпис и печат, извън тези, които следва да са в оригинал или с нотариална заверка, в противен случай предложението Ви ще остане без разглеждане! Всички документи представени на чужд език, следва да бъдат представени и в превод. Офертата заедно с всички образци и документите, посочени в документацията за участ, се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават до 24.11.2015 г., 17.00 часа. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката, гр. София, 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 2А, стая № 1 на партера. Всички оферти, представени след обявения срок, не се приемат и разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени в 11:00 часа на 25.11.2015 г. в сградата на Министерството на образованието и науката, с адрес: гр.София , бул. „Княз Дондуков” № 2А. Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Предложената от участника цена за изпълнение на поръчката не следва да надвишава посочената прогнозна стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение на услугата надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или представянето им служебно на възложителя, гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на възложителя или банкова гаранция, със срок на валидност – 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора и декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по образец № 7 от документацията за участие. Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерството на образованието и науката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/11/2015