ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Извършване на денонощна физическа охрана на централната сграда на Министерството на образованието и науката, находяща се на бул. „Княз Александър Дондуков” № 2А, гр. София и на училищна сграда, находяща се на ул. „Илиенско шосе” № 12, гр. София”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79700000
Описание:
Детективски и охранителни услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Настоящата обществена поръчка има за цел избор на изпълнител за извършване на денонощна физическа охрана и контролно-пропускателен режим включително през почивните дни и празници на централната сграда на Министерството на образованието
и науката, находяща се на бул. „Княз Александър Дондуков” № 2А, гр. София и на училищна сграда, находяща се на ул. „Илиенско шосе” № 12, гр. София, съгласно приложената в документацията за участие Техническа спецификация.
Прогнозната стойност е в размер на 65 900 (шестдесет и пет хиляди и деветстотин) лева без включен ДДС.
Финансирането е с бюджетни средства.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците:
1.1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
1.2. Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен.
1.3. Всеки един участник следва да разполага с:
- лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден по реда на Закона за частната охранителна дейност (ЗЧОД), включващ дейностите по чл. 5 или еквивалентен документ (за участници – чуждестранни лица), който дава право на участника да извършва охранителна дейност (съобразно обекта на настоящата поръчка) на територията на цялата страна или на територията на област София;
- квалифициран персонал, ангажиран за изпълнение на поръчката, преминал през обучение на охранителите по чл. 28 от ЗЧОД;
- собствен лиценз за радиочестота с национално или регионално покритие и/или система за осъществяване на комуникация с най-близко разположените постове и органи на полицията;
- разрешение от Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” – МВР за осъществяване на дейности относно „Противопожарно обезопасяване и провеждане на превантивни и организационни мероприятия за осигуряване на пожарна безопасност в обекти”;
- удостоверение за вписване на участника в регистъра на администраторите на лични данни.
* Забележка: Под услуги, сходни с предмета на поръчката, се разбират услуги в областта на охраната.
2.Всяка оферта трябва да съдържа:
2.1. Данни за лицето, което прави предложението – попълнено съгласно образец № 1, приложен към документацията за участие;
2.2. Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към документацията за участие. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация.
2.3. Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към документацията за участие;
2.4. Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП.
Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.
2.5. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към документацията за участие;
2.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 1.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Оценката на постъпилите оферти ще се извършва по критерий „икономически най-изгодна оферта” при следните основни показатели:
Ктп - технически показател, с относителна тежест 60 %
Кц - предлагана цена е показател, с относителна тежест 40 %.
*Комплексна оценка (КО)
Комплексната оценка (КО) се определя като сбор от оценките по посочените по-горе основни показатели, умножени по коефициент, определящ тежестта им в общата оценка, изразено чрез следната формула:
КО = (Ктп х 0.6) + (Кц х 0.4)
1. Показател 1 (Ктп) – „Технически показател”, с максимален брой точки – 100 (сто);
Оценката по този показател се определя чрез следната формула:
Ктп = К1 + К2 + К3 + К4 , където:
К1 – Предложение за организация на охраната, режим и сменност – максимален брой 40 точки.
Участникът трябва да предложи цялостна концепция за организация на охраната, съобразена с особеностите на обектите за охрана. Да се посочи общия брой охранители за охрана, брой постове и режим на сменност, брой на използвани МПС на участника.
Участник, представил цялостна подробна концепция за организация на охраната с ясно дефинирани задачи и отговорности, получава 40 т.
Участниците, които не са описали детайлно организацията, целите, задачите и отговорностите на охраната или са описали същите формално, получават 30 т.
К2 – План и схема за охрана на обектите – максимален брой 30 точки.
Участник, представил план и схема за охрана на обектите, съобразени с особеностите и вида на охраняваните обекти, използвал съвременни средства за комуникация и оборудване с технически средства, получава 30 т.
Участниците, които не са предложили детайлна структура на плана и предложенията им са с недостатъчно подробно описание на дейностите и ресурсите за изпълнението, получават 20 т.
К3 – Разработени варианти за действия на охранителите при различни екстремални ситуации - максимален брой – 20 точки.
Участник, разработил вариантите за действие при различни природни бедствия, аварии, терористични актове и взаимодействие с органите на МВР и ПБЗН, получава 20 т.
Участниците, които не са разработили подробно различните варианти за действие на охранителите, съобразени с особеностите на обектите и не са посочили взаимодействие със службите на МВР и ПБЗН, получават 10 т.
К4 – Отговорност за покриване на щети в % – максимален брой 10 точки.
К4 = (П участ./ П макс.) х 10
където: П участ. е предложението на конкретния участник за отговорността за покриване на щети в %, а П макс. е максималният размер на отговорността на участник от всички предложения.
За нуждите на оценката са използвани следните понятия:
„Формално” е описание, в което участникът е повторил самите изисквания на техническата спецификация и/или само декларативно е заявил, че ще ги изпълни, без да представи съответните доказателства за начина на изпълнението.
„Ясно“ е описание, което:
- недвусмислено посочва конкретния вид дейност и/или конкретно предложение по начин, по който същият/ото да бъде индивидуализиран/о сред останалите предвидени видове дейности/предложения и
- изяснява подхода на работа по изпълнение на поръчката.
„Детайлно” или „Подробно” е описанието, което освен, че съдържа отделните етапи, видовете дейности, поддейности, предложения и други параметри, не се ограничава единствено до тяхното просто изброяване, а са добавени допълнителни поясняващи текстове, свързани с обясняване на последователността, технологията и/или други факти, имащи отношение към повишаване на качеството на изпълнение на поръчката.
Продължава в графа „Допълнителна информация”
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Продължава от графа „Показатели за оценка на офертите”:
2. Показател 2 (Кц) – „Предложена месечна цена”, с максимален брой точки - 100 (сто);
Максималният брой точки получава офертата с предложена най-ниска цена (обща месечна цена за охрана на обектите) – 100 точки.
Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена цена по следната формула:
Кц = (Ц min (лв.)/ Ц n (лв.)) х 100, където:
„Кц” е оценка за „Предложена цена“;
„Цmin.” е най-ниската предложена цена;
„Цn” е цена на n- я участник.
Максималната КО, която може да получи всеки участник, е 100 (сто) точки.
На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. При равни комплексни оценки на първо място се класира участникът, чиято предлагана цена е по-ниска.
2. В изпълнение на изискванията, посочени в графа „Изисквания за изпълнение на поръчката”, т. 1: „Изисквания към техническите възможности и/или квалификация на участниците”, участникът трябва да представи в офертата си посочените в документацията изискуеми документи за доказване на техническите възможности на участника.
3. Възложителят ще заплати стойността на договора с платежно нареждане в български лева, по посочена банкова сметка от Изпълнителя, в срок до 10 (десет) работни дни след представянето в Министерството на образованието и науката (МОН) на данъчна фактура за извършените дейности (охрана) и аналитична справка.
Всяка оферта трябва да съдържа посочените в документацията образци, копия на документи и сведения.
Всички представени копия на документи трябва да са заверени с подпис и печат, извън тези, които следва да са в оригинал или с нотариална заверка, в противен случай предложението Ви ще остане без разглеждане!
Всички документи представени на чужд език, следва да бъдат представени и в превод.
Офертата заедно с всички образци и документите, посочени в документацията за участ, се поставя в запечатан непрозрачен плик.
Върху плика се посочва:
- Предмета на поръчката, за която се участва;
- Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.
Офертите се подават до 24.11.2015 г., 17.00 часа.
Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката, гр. София, 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 2А, стая № 1 на партера. Всички оферти, представени след обявения срок, не се приемат и разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра.
Офертите ще бъдат отворени в 11:00 часа на 25.11.2015 г. в сградата на Министерството на образованието и науката, с адрес: гр.София , бул. „Княз Дондуков” № 2А.
Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.
Предложената от участника цена за изпълнение на поръчката не следва да надвишава посочената прогнозна стойност. В случай, че предложената цена за изпълнение на услугата надвишава тази стойност, предложението няма да бъде оценявано и класирано.
Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или представянето им служебно на възложителя, гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на възложителя или банкова гаранция, със срок на валидност – 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на договора и декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - по образец № 7 от документацията за участие.
Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерството на образованието и науката.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: