ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Избор на одитор за извършване на окончателен одит за отчитане на разходите и финансовото изпълнение на Проект BG161PO001.1.1-08/2010/014 “Преструктуриране на домовете за медико-социални грижи за деца от 0-3 г”, неразделна част от Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79212000
Описание:
Одиторски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Избор на одитор за извършване на окончателен одит за отчитане на разходите и финансовото изпълнение на Проект BG161PO001.1.1-08/2010/014 “Преструктуриране на домовете за медико-социални грижи за деца от 0-3 г”, неразделна част от Средносрочната рамкова инвестиционна програма в изпълнение на Рамково споразумение BG161PO001-1.1.08-0001-1 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161 PO001/1.1-08/2010 “Подкрепа за реконструкция, обновяване и оборудване на държавните лечебни и здравни заведения в градските агломерации”, които се осъществяват с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., подробно описано в Приложение № 3 "Техническа спецификация" на Възложителя.
Максималната прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка е до 7 200,00 (седем хиляди и двеста) лв. без вкл. ДДС или до 8 640,00 (осем хиляди шестстотин и четиридесет) лв. с вкл. ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Специфични изисквания към участниците:
1. Изисквания за регистрация на участниците, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката:
1.1. Участникът трябва да e регистриран одитор* по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за независимия финансов одит.
Това обстоятелство се доказва с представянето на: документ, от който да е виден индивидуалния номер, с който лицето е вписано в Регистъра на регистрираните одитори на Института на дипломираните експерт-счетоводители.
*„Регистриран одитор” е физическо лице, придобило право да подписва одиторски доклади с мнение върху финансови отчети, или негово предприятие или специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт – счетоводители или в еквивалентен орган на държвата, в която е установен.
2. Изисквания за доказване квалификацията на участника за изпълнение на поръчката:
2.1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата на представяне на офертата, услуга/и, които са сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни услуги" се разбират дейности, свързани с предоставяне на одитни услуги чрез извършване на одит на разходи по проекти.
Това обстоятелство се доказва с представянето на списък-декларация (по Образец №3) на изпълнени през последните три години, считано от датата на представяне на офертата, услуга/и, които са сходни или еднакви с предмета на настоящата поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателство за извършената услуга, а именно: а) удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган /заверено копие/ или б) посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнената услуга.
2.2. Участникът да осигури одиторски екип, от минимум 3 /три/ експерта, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, пряко ангажирани в изпълнението на услугата – предмет на обществената поръчка, а именно:
2.2.1. Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
- Да притежава поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати:
а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - да бъде вписан в регистъра по чл. 19 от ЗНФО и/или да има сертификат за ДЕС по смисъла на § 5 от ПЗР на ЗНФО;
б) международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.); сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.)
- Да има не по-малко от 7 години професионален опит в областта на финансовия одит;
- Да има не по-малко от 5 години опит като ръководител на одитна дейност и/или ръководител на одиторски екип;
2.2.2. Един експерт одитор, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
- Да притежава поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати:
а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - да бъде вписан в регистъра по чл. 19 от ЗНФО и/или да има сертификат за ДЕС по смисъла на § 5 от ПЗР на ЗНФО;
б) международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.); сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The ПА Inc.)
- Да има не по-малко от 5 години професионален опит в областта на финансовия одит;
Продължава в "Допълнителна информация"
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
2.2.3. Един експерт, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя:
- Да има висше икономическо образование степен „магистър”;
- Да има не по-малко от 2 години професионален опит в областта на финансовия одит.
Това обстоятелство се доказва с представянето на списък-декларация (по Образец №4), съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от:
- професионални автобиографии на експертите и
- информация за притежаваните от тях дипломи и/или сертификати, както и информация за изискуемото образование, опит и квалификация и др.
***Участник може да докаже съответствието си с изискванията за квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица /по смисъла на чл. 51а, ал. 2 от ЗОП, а именно: лицата, които ще се ползват като подизпълнители при изпълнение на поръчката, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях/.
2.3. За времето на изпълнение на договора, съобразно предвидените срокове за изпълнение на поръчката в техническите спецификации от настоящата документация, участникът е длъжен да осигури постоянно присъствие на експертите от екипа на територията на Република България и активното им участие в изпълнението на предмета на поръчката.
Това обстоятелство се доказва с представянето на декларация за разположение на експертите (по Образец №6). Декларацията се представя за всеки един от експертите поотделно.
Забележка: Освен посочения минимално изискуем състав, по своя преценка, участникът може да включи и други експерти, необходими за изпълнението на поръчката.
Забележка: По време на изпълнението на поръчката ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да сменя лицата, посочени в офертата му и в Списъка на експертите в екипа, отговорен за изпълнение на поръчката, без предварително писмено съгласие на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (Продължава в документацията)
Офертата на участниците следва да съдържа попълнени всички образци от документацията за участие в настоящата поръчка. Отварянето на постъпилите оферти е публично на основание чл. 101г, ал. 3, във връзка с чл. 68, ал. 3 от ЗОП и ще се състои на
24.11.2015 г. от 11.00 часа в сградата на Възложителя на адрес: гр. София, пл. Света Неделя № 5.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: