Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавна агенция Технически операции, ул. 6-ти септември № 29, За: инж. Николай Колев и инж. Васил Миляков, Република България 1000, София, Тел.: 0888 728200 ; 0888 833603, E-mail: dpno.dato@gmail.com

Място/места за контакт: Държавна агенция Технически операции

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dato.bg.

Адрес на профила на купувача: https://dato.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Възлагане на обществена поръчка с предмет: ,,Доставка на оборудване и изграждане на контролно-технически пункт II категория за извършване на периодични технически прегледи на пътни превозни средства на Държавна агенция „Технически операции“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42900000, 72225000, 34328100, 38550000, 44512000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение
Услуги по оценяване и анализ на процедурите по осигуряване на качеството на системите
Изпитателни стендове
Измервателни уреди
Различни ръчни инструменти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка. Финансирането на обществената поръчка се осъществява от бюджета на Държавна агенция "Технически операции".

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят предоставя специализираното оборудване за пункта за годишни технически прегледи в собствени или наети складови бази или магазини на територията на гр. София. Дейостите по изграждане на естакадата и ремонт на помещението за съхранение на документите, средствата за измерване и компютърната техника за работа на комисията се извършват на обект на Възложителя, находящ се на територията на гр. София.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Начин на изпълнение на поръчката: Изпълнителят доставя оборудването за контролно - техническия пункт за извършване на периодични технически прегледи на пътни превозни средства на Държавна агенция „Технически операции“, подробно описано в раздел II ,,Техническа спецификация” от документация. Приемането на оборудването се извършва с подписването от страните на приемо - предавателен протокол в 2 (два) екземпляра, подписан от упълномощени представители на Възложителя и на Изпълнителя. Изпълнителят следва да достави оборудването за контролно - техническия пункт в подходящ за съхранение и транспорт вид, в срок до 30 календарни дни, считано от датата на подписване на договора. След доставка на оборудването за контролно - техническия пункт в зависимост от височината на спирачния стенд, се пристъпва към изграждане на естакадата и ремонтът на помещението за съхранение на документите, средствата за измерване и компютърната техника за работа на комисията, подробно описано в раздел II ,,Техническа спецификация” от документация. Приемането на извършените строително – монтажни работи се удостоверява с подписването от страните на приемо – предавателен протокол за строително - монтажни работи в 2 (два) екземпляра, подписан от упълномощени представители на Възложителя и на Изпълнителя. Срокът за извършване на изграждането на контролно – техническия пункт е до 30 календални дни. След тестване на всички уреди, свързани към компютъризираната система за управление на работата на средствата за измерване се извършва цялостно приемане на контролно - техническия пункт, чрез подписване от страните на окончателен приемо - предавателен протокол в 2 (два) екземпляра, подписан от упълномощени представители на Възложителя и на Изпълнителя. 2. Специални мерки за сигурност: Участникът, определен за Изпълнител, е длъжен след сключване на договора да предостави списък с всички лица, които ще изпълняват дейности по договора на обекта на Възложителя. Списъкът задължително съдържа три имена; единен граждански номер; номер, дата на издаване и срок на валидност на лична карта; адрес по местоживеене и дата на посещение в обекта (датата се попълва в деня на посещение в обекта). Без съгласието на Възложителя да не предоставя на физически и юридически лица документи и информация, свързани с участието в процедура с предмет: ,,Доставка на оборудване и изграждане на контролно-технически пункт II категория за извършване на периодични технически прегледи на пътни превозни средства на Държавна агенция „Технически операции“. 3. Изисквания за стандарти. Участникът да представи валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от акредитирани лица на участника по предмета на поръчката. 4. Изисквания и доказателства за технически възможности и квалификация на участниците: 4. 1. За последните 3 (три) години, считано до крайната дата за подаване на офертите, участникът да има изпълнена успешно минимум една дейност с еднакъв или сходен предмет. 4. 2. Да разполага с квалифициран персонал за монтаж, тестване, пускане в експлоатация и гаранционно обслужване на оборудването. 4. 3. Да гарантира качествено и надеждно обслужване в гаранционния срок на експлоатация на оборудването. 5. Начин на плащане:Плащането ще се извършва авансово - 100 % от стойността на договора с вкл. ДДС от Възложителя, в български лева, по банков път, с платежно нареждане по посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок от пет работни дни от сключване на договора, след представяне на гаранция в размер на 100% от цената на договора с ДДС и проформа фактура за авансово плащане, издадена на името на Възложителя. В срок не по-късно от 5 (пет) работни дни, считано от датата на получаване на авансовото плащане, Изпълнителят следва да представи фактура – оригинал за авансовото плащане.Гаранцията за авансовото плащане се освобождава в срок до 15 (петнадесет) работни дни след представяне на окончателен приемо - предавателен протокол.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/11/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В плика с офертата трябва да се съдържат следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата – свободен текст; 2. Представяне на участника по образец (оригинал); 3. Техническо и ценово предложение по образец (оригинал); 4. Копие на документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език; 5. Участникът да представи валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от акредитирани лица на участника по предмета на поръчката – заверено копие. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, в офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението; 7. Документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие; 8. Документ, удостоверяващ наличието на собствени/а или наети/а складови/а бази или магазини на територията на град София. 9. Списък на дейностите с еднакъв или сходен предмет на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, (Приложение № 5); 10. Списък на квалифициран персонал за монтаж, тестване и гаранционно обслужване на оборудването (свободен текст). Списъкът се представя с подпис и печат и трябва да бъде придружен с документи (копие на дипломи, сертификати, удостоверения и др.), удостоверяващи професионалната квалификация на лицата. Всички представени документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. Отварянето на офертите ще се извърши на заседание на назначената от Възложителя комисия, което ще се проведе на 10.11.2015 г. от 10:00 часа. При промянана датата, мястото или часа за отваряне на офертите ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на ДАТО, посочен в раздел I.1.), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/11/2015