ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на мобилни принтери за отпечатване на превозни билети за нуждите на „Североизточно държавно предприятие“ ДП – гр. Шумен и неговите териториални поделения ДГС/ДЛС“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
42991230
Описание:
Принтери за отпечатване на билети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Първоначална доставка на принтерите-145 броя. Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 66 000,00 лв. без ДДС. Финансирането е със средства от стопанската дейност на СИДП ДП-гр. Шумен.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административна сграда на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен – адрес: гр. Шумен, ул.Петра № 1, Община Шумен, област Шумен
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата на кандидата трябва да е комплектувана и представена, съгласно с условията за провеждане на процедурата и да съдържа следните документи:
А/ Административни сведения – образец, Приложение № 3;
Б/ Декларации:
- за приемане условията на проекта на договора – образец, приложение № 7;
- за регистрация по закона за търговския регистър – образец, приложение № 5 за посочване на ЕИК за регистрация в Търговския регистър или ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидата е юридическо лице или едноличен търговец;
- за запознаване с условията на поканата – образец, приложение № 8;
- по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – образец, приложение № 6.
В/ Техническо предложение за изпълнение на поръчката, изготвено в съответствие с образец (приложение № 9, приложен към документите за участие и публикуван на сайта: op.dpshumen.bg.
Към техническото предложение, кандидатът прилага документи за доказване на произхода и на производителя на устройствата, включително и превод на същите документи (при необходимост), като документите са със съдържание, съгласно с т. 4.2. от настоящите условия.
Г/ Ценовото предложение – образец Приложение № 10, не може да надхвърля пределната прогнозна стойност, посочена от Възложителя в настоящата покана.
Забележка: Не се представя подписан проект на договор, във връзка с подписването от кандидата на декларация № 7 за приемане на условията на проекта на договора, които са описани подробно в условията за провеждане и техническата спецификация, която е част от документацията за участие - достъпна на "Профил на купувача" на Възложителя.
Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик, с изписани адрес на кандидата, предмета на поръчката, телефон за контакти и при възможност и адрес на ел. адрес.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Предложена най-ниска цена.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документи свързани с поръчката, като Техническа спецификация; Техническо предложение- по образец, Ценово предложение-образец и Проект на договор и други документи, могат да се получат и да се ползват на посочения в тази покана интернет адрес - профил на купувача.
Разглеждането на документите от комисията ще се извърши на 05.11.2015 г. от 11:00 часа в заседателната зала на административната сграда на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен, гр. Шумен, ул. "Петра" № 1.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: