Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков № 2А, За: Георги Станков, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217773, E-mail: g.stankov@mon.bg

Място/места за контакт: София, бул. Княз Ал. Дондуков № 2А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mon.bg/news-home/.

Адрес на профила на купувача: http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?5lfJ7pjd02W6ylQABsh8aVKYvA0OkWlc46ToXqP7079p+FQuuLyZt32n3x80FskXSCuIkOQDQLiOj1J/lPnYxWWmBDWr1ErcBg46Dh4ckcw=.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата обществена поръчка има за предмет разработване на проект за изграждане на Национален университет на третата възраст в България.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Настоящата обществена поръчка има за цел избор на изпълнител, който да разработи цялостен проект за изграждане на Национален университет на третата възраст в България.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на Република България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Минимални изисквания: 1.1. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти /минимум три лица/, които да притежават необходимата квалификация и професионален опит за изпълнение на дейностите, включени в обхвата на поръчката. В екипа от експерти на участника трябва да бъдат включени най-малко следните лица: 1.1.1. Ръководител на екипа - ръководителят на екипа трябва да има професионален опит минимум 10 /десет/ години в дейности, свързани с организиране и осъществяване на образованието на възрастни хора над 55 години. Ръководителят на екипа трябва да е участвал в състава на изследователски екипи, свързани с разработване на проекти за въвеждане на образованието на възрастни хора и да има опит в изготвянето на учебни програми за учебни заведения тип „Университети на третата възраст“. 1.1.2. Ключови експерти – минимум двама човека, които имат административен и/или преподавателски опит в сферата на образованието за възрастни хора над 55 години и които са участвали в състава на изследователски екип, свързан с разработване на проекти за въвеждане на образованието на възрастни хора. 1.1.3. Други експерти - всеки участник може по своя преценка да предложи и допълнителни експерти, извън посочените задължителни ключови експерти, когато прецени, че това ще е необходимо за изпълнението на настоящата поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предложенията на участниците се оценяват по критерий „Икономически най-изгодна оферта”, при следните показатели: ЦО - финансова оценка – с относителна тежест 40% в комплексната оценка; ТО - техническа оценка – с относителна тежест 60% в комплексната оценка. Комплексната оценка (КО) на всяка оферта ще се определя съгласно следната формула: КОi = 0,60*TOi + 0,40*ЦOi 1. Финансовата оценка ЦО се изчислява по формулата: ЦО = 100 х Цmin / Цn, където: Цmin е цената на участника, предложил най-ниска цена измежду всички предложени цени; Цn е предложената от n-тия участник цена. Максимален брой точки за Финансова оценка - 100 точки. 2. Техническа оценка (ТО) - Оценяват се предложените от участниците концепция и план-график за изпълнение на поръчката. Максимален брой точки за техническа оценка - 100 точки /55 точки; 75 точки; 100 точки/.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/10/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Всяка оферта трябва да съдържа: 1.1.Представяне на участника – попълнено съгласно образец към документацията за участие; 1.2.Техническо предложение - попълнено съгласно образец към документацията за участие. В техническото предложение се прилага описание на начина за изпълнение на изискванията на възложителя, посочени в техническата спецификация, както и концепция и план-график за изпълнение на поръчката, попълнени съгласно образци към документацията за участие; 1.3.Ценово предложение - попълнено съгласно образец към документацията за участие; 1.4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие). Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец към документацията за участие; 1.6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника. 2. Офертата заедно с всички изискуеми документи се поставя в запечатан непрозрачен плик. Върху плика се посочва предмета на поръчката, за която се участва, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават до 12.10.2015 г., 17.30 часа. Офертите се подават лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Министерството на образованието и науката гр. София 1000, бул. „Княз Ал. Дондуков“ № 2А , стая № 1 на партера. Всички оферти, представени след определения срок, не се разглеждат. Не се приема оферта в плик, незапечатан или с нарушена цялост. Тя незабавно се връща и това се отбелязва в регистъра. 3. Дата и място на разглеждане на предложенията: Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 10:00 часа на 13.10.2015 г. в сградата на Министерството на образованието и науката, с адрес: гр.София , бул. „Княз Ал. Дондуков” № 2А. 4. Преди подписването на договор Изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение - 1% от стойността на договора без ДДС, във вид на парична сума, внесена по сметка на Възложителя или под формата на банкова гаранция с валидност 30 дни след изтичане срока на договора. 5. Срокът на валидност на офертите не може да е по-малък от 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. 6. Всички документи са налични в профила на купувача, на интернет страницата на Министерството на образованието и науката.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

12/10/2015