ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Районна здравноосигурителна каса - Варна, бул. Цар Освободител №76Г, За: Анатолий Кирчев Иванов, България 9004, Варна, Тел.: 052 689070, E-mail: varna@nhif.bg, Факс: 052 689013
Място/места за контакт: бул. Цар Освободител №76Г
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/438.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Варна
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31681410, 44411000, 44500000
Описание:
Електрически материали
Санитарни изделия
Инструменти, брави, ключове, панти, съединителни скоби, вериги и пружини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
52 артикула посочени в техническите изисквания, както и доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар. Извън посочените в ценовото предложени артикули изпълнителят е длъжен да ги доставя на продажни цени на магазина/складовата база.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Административната сграда на РЗОК – Варна, адрес: гр. Варна, бул. ”Цар Освободител” - №76Г и обекта на изпълнителя в гр. Варна
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Доставките следва да се осъществяват по подадена от възложителя заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка. Материалите и резервните части се приемат в обекта на изпълнителя или на адреса на РЗОК – Варна в срок от 24 ч. след подадена заявка от възложителя /на място, по телефон, факс или е-майл/.
2.При необходимост Възложителят ще формулира писмено конкретната заявка, а изпълнителят се задължава да извърши конкретната доставка на цената, съгласно ценовото предложение. За артикули, които не са посочени в ценовото предложение, същите е доставят на цени, които са актуални към момента на закупуването им в обекта на изпълнителя.
3.Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати или декларации за съответствие съобразно изискванията на българското законодателство.
4.Заплащането на доставените артикули ще става чрез издадена от продавача фактура след доставката за всички закупени от възложителя стоки. Доставените количества ще бъдат заплатени в срок от 5 /пет/ работни дни по банков път на посочената от изпълнителя банкова сметка или в брой в обекта на изпълнителя.
5.При установени разлики във вида, количеството или качеството на заявените стоки представители на двете страни следва да съставят „констативен протокол” по силата, на който изпълнителят е длъжен да отстрани за своя сметка пропуска в максимален срок от 5/пет/ работни дни. В случай, че доставчикът не се яви да подпише протокола в срок от 24 часа от надлежното му уведомяване, възложителят му изпраща едностранно изявление, в което описва своите констатации, което едностранно изявление има действие на „констативен протокол”.
6.Електроматериалите и резервните части да имат сертификат за произход и качество – преведен и легализиран, декларация за съответствие и указания за прилагане изготвени на български език.
7. Изпълнителят следва да притежава посочените в ценовата оферта материали и резервни части в обект /магазин или складова база/ в района на гр. Варна, както и голям асортимент от електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар. Доставката следва да се осъществява за сметка на изпълнителя.
8. При необходимост от доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар извън посочените в ценовото предложение, изпълнителят е длъжен да ги доставя на продажни цени на магазина/складовата база.
9. При доставка на луминисцентни лампи от възложителя да се изземват същото количество изгорели такива.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част към публичната покана са Технически изисквания и указания за офериране, заедно с приложения. Технически изисквания и указания за офериране могат да бъдат получени на адрес: гр. Варна, бул. "Цар Освободител" № 76Г,сградата на РЗОК-Варна, партер, ст. 102 /деловодство/ и на интернет адрес:http://www.nhif.bg/web/guest/438
Идентификационния номер на поръчката е 438.
На 21.10.2015г. в 14.00 часа в залата на 2-ри етаж от административната сграда на РЗОК-Варна на бул.Цар освобидител 76 Г, гр. Варна ще се отворят подадените оферти.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: