ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Среднообщобразователно училище Иван Вазов, ул. Г.Димитров №32, За: Румяна Георгиева Йорданова, България 3100, Мездра, Тел.: 0910 92458, E-mail: vazov_school@abv.bg
Място/места за контакт: СОУ Иван Вазов
Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.mezdra.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Приготвяне и доставка на готова храна - закуска и топъл обяд на учениците от СОУ “Иван Вазов гр.Мездра.
3.1. Обособена позиция № 1: Доставка на закуска за 100 ученика прогнозен брой от І до IV клас, съгласно ПМС 308 / 2010 г.
Обособена позиция № 2: Доставка на приготвена храна за осигуряване на топъл обяд за 80 ученика прогнозен брой от І до VІІI клас, обхванати в целодневна форма на обучение .
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
15813000
Описание:
Хранителни продукти, използвани за закуска
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на закуска за 100 ученика прогнозен
брой от І до IV клас, съгласно ПМС 308 / 2010 г.
Прогнозен брой ученици – 100
Срок на изпълнение – от 23. 09. 2015 г. до 31. 05. 2016 г.
Доставка на приготвена храна за осигуряване на топъл обяд за 80 ученика прогнозен брой от І до VІІI клас, обхванати в целодневна форма на обучение
Прогнозен брой ученици – 80
Срок на изпълнение – от 23. 09. 2015 г. до 15. 06. 2016 г.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставчикът да има опит и добър организационен подход в производството и доставката на храни за ученически столове.
- Доставчикът да представи списък на изпълнените договори за доставка на храна в готов вид на ученици за последните две години и референции от учебните заведения.
- Доставчикът следва да разполага с обект (собствен или под наем) за производство и търговия с храни, съгласно чл. 12 от Закона за храните, за което следва да се представят съответните документи – нотариален акт, договор за наем, придружени с надлежни документи за осъществяване на дейността;
- При доставка, осъществявана с автомобил, последният трябва де е регистриран, съгласно нормативните изисквания, за превоз на хранителни продукти, за което следва да се представят съответните документи – регистрационен талон и договор за наем (ако автомобилът не е собственост на доставчика), придружени с надлежни документи за осъществяване на такъв превоз;
- Автомобилът да бъде термо изолиран и храната да се доставя в термо изолирани казани.
- За доставчикът (законовия му представител) не следва да са изпълнени обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, за което следва да се представят съответните документи – предвидените в закона;
- Доставчиците следва да са български или чуждестранни физически или юридически лица, или да са обединения на такива, да притежават съответно ЕИК – следва да се представи удостоверение за актуално състояние.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател 1 (П1): Цена; Тежест на П1 – 80 %; Максимален брой точки – 80 т.;
- Показател 2 (П2): Срок на отложено плащане; Тежест на П2 – 20%;
Максимален брой точки – 20 т.;
10.2.1. Определяне на П1: П1ц = (П1мин : П1уч) . 80, където
П1ц е резултатът на участника по П1,
П1мин е най-ниската предложена цена от участник,
П1уч е цената, предложена от съответния участник.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документацията и образците на обществената поръчка могат да се свалят от сайта на община Мездра.
Офертите ще бъдат отворени на 14.09.2015 г. от 10.00 часа в сградата на СОУ "Иван Вазов" Мездра, ул. "Г.Димитров"32
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: