Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавна агенция Технически операции, ул. 6-ти септември № 29, За: Цветан Пенков и Александър Йорданов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9827707;087 8688569, E-mail: dpno.dato@gmail.com

Място/места за контакт: Държавна агенция Технически операции, дирекция Сигурност на информацията, ул. 6-ти септември № 29

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dato.bg.

Адрес на профила на купувача: https://dato.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на мрежови компоненти за изграждане на АИС" за Държавна агенция "Технически операции".

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка. Финансирането на обществената поръчка се осъществява от бюджета на Държавна агенция "Технически операции".

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

44000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София 1000, ул."6-ти септември" № 29 - сграда на МВР

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Техническите изисквания към мрежовите компонентите са описани в Техническата спецификация, Приложение № 4 към документацията за обществената поръчка. 2. Предложените компоненти трябва да са в състояние да работят при непрекъснат режим на работа през целия гаранционен срок (при непрекъснат цикъл от 24 часа в денонощието) без това да нарушава функционалността и безопасността им. 3. Всеки от компонентите трябва да отговаря на съответните минимално допустими технически изисквания посочени в т. 3.1, т. 3.2, т. 3.3, т. 3.4 и т. 3.5 от Техническата спецификация. Допускат се предложения със завишени параметри. 4. SFP модулите по т.3.2. да са съвместими с комутатора по т. 3.1. от Техническата спецификация и да са произведени от същия производител. 5. SFP модулите по т.3.4. да са съвместими с комутатора по т. 3.3. от Техническата спецификация и да са произведени от същия производител. 6. Всички компоненти да са нови, неупотребявани и оригинални продукти от актуалния каталог на съответния производител към датата на изготвяне на офертата. Да не са рециклирани, ремаркетирани или със занижено качество по друг начин. 7. Всички комутатори и SFP модули да притежават CE маркировка. 8. Производителя на оборудването да притежава система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент. 9. Всички SFP модули с оптични интерфейси да отговарят на стандарт БДС EN 60825 (поредица) или еквивалент. 10. Гаранционното обслужване се извършва чрез ремонт или подмяна на място при Възложителя, с време за диагностика 1 работен ден и време за отстраняване на проблема 5 работни дни. 11. Минималният гаранционен срок на всички компоненти е 3 години. 12. Срокът за гаранционно обслужване започва да тече от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между страните по договора за доставка. 13. При критични проблеми, които нарушават работоспособността на комутаторите по т. 3.1. и т. 3.3. ( от Техническата спецификация) или основната им функционалност, да се гарантира време за диагностика на проблема на място при Възложителя до 12 часа след съобщаване за проблема от страна на Възложителя и време за отстраняване на проблема чрез ремонт или подмяна до 48 часа – включително в неработни дни. 14. Компонентите се доставят в оригинална опаковка с пълен комплект документация и аксесоари. Където е посочено се доставят и допълнителни компоненти и аксесоари. Всички документи на чужд език да се съпровождат с превод на български език. 15. Комутаторите да притежават интерфейси за управление през TELNET, SNMP и HTTPS с вграден механизъм за идентификация и автентификация. 16. За всеки компонент, включен в Техническата спецификация участникът предлага единична цена в лева с точност до втория знак след десетичната запетая без ДДС. Единичната цена включва транспортни разходи до мястото за доставка, товаро - разтоварни и всички други допълнителни разходи, свързани с доставката и не подлежи на увеличение. Крайната цена на офертата се формира като сбор на единичните цени на всички компоненти (без ДДС), умножени по съответните количества, включени в Техническата спецификация към документацията. Възложителят не носи отговорност за грешно пресметната крайна цена от кандидатите. В случай, че крайната цена в ценовото предложение не съответства на сбора на единичните цени, за верни се приемат предложените цени на отделните компоненти. 17. Плащането ще се извършва от Възложителя в български лева, по банков път, с платежно нареждане по посочена от Изпълнителя банкова сметка, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура – оригинал и приемо-предавателен протокол, съдържащ описание на доставката без забележки и в пълен обем. 18. Посочената прогнозна стойност е максималната допустима стойност на обществаната поръчка. 19. Срокът за изпълнение на поръчката е до 30 календарни дни, считано от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/09/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик и трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата – свободен текст; 2. Представяне на участника по образец (оригинал); 3. Техническо и ценово предложение по образец (оригинал); 4. Копие на документ за регистрация или посочване на единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице (заверено от участника копие), а при чуждестранни граждани – документът се представя в официален превод на български език; 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, в офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението; 6. Документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие; Всички представени документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. Отварянето на офертите ще се извърши на заседание на назначената от Възложителя комисия, което ще се проведе на 10.09.2015 г. от 10:00 часа. При промянана датата, мястото или часа за отваряне на офертите ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на ДАТО, посочен в раздел I.1.), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/09/2015