ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Възстановяване и ремонт на тротоарни настилки по уличната мрежа на община Благоевград”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45453000
Описание:
Строителни работи по възстановяване и възобновяване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по „Възстановяване и ремонт на тротоарни настилки по уличната мрежа на община Благоевград”.
1.Разрушаване на бетонови бордюри, включително натоварване, транспортиране, разтоварване на депо - 90 мл
2. Настилка от каменни плочи на циментов разтвор - 627 квм
3. Изкоп в ЗП ръчен с дълбочина 0,50 - 184 куб
4. Ръчно натоварване на ЗП на транспорт - 184 куб
5. Изкоп механизиран с натоварване на транспорт - 92 куб
6. Превоз на земни маси на разстояние 8 км. - 276 куб
7. Добив, доставка /превоз/ и профилиране на баластра - 138 куб
8. Разбиване на бетон - 9 куб
9. Полагане на бетонови бордюри 18/35 см. - 90 мл
10. Полагане на бетонови бордюри 50/25/10 см. - 90 мл
11. Тротоарна настилка с бетонови плочи 40/40/5 см. - 920квм
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие.
Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите.
Всяка оферта следва да съдържа:
1. Списък на документите /Образец № 1/.
2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2, ведно с Приложение № 1 към „Предлагана цена” за видовете СМР/, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал.
4. Единични цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване:4.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час;4.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%;4.3.Допълнителни разходи върху механизацията до 35%; 4.4.Доставно-складови разходи до 8%;4.5.Печалба до 10%;4.6.Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК.
5. Участникът следва да е изпълнил общо строителство и строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора с предмет, сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с представяне на Списък - образец № 3:
а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и:
б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или
в) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
г) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на тротоарни настилки – самостоятелно или като част от улична или пътна мрежа.
6. Да притежава собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №4/, както следва:6.1.Бордова товарна кола до 3 тона -1 бр.;6.2.Автобагер-1бр.;6.3. Автосамосвали -2бр.;6.4.Челен товарач до 1 куб.м.-1бр.;6.5.Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк до 1 тон - 1бр.;
6.6.Пътни знаци Г7, Г8 върху преносими стойки (С26) - 6 бр.;6.7.Въже с червени флагчета(С3.2)-1 бр.;6.8.Ограничителна табела (С.4)-2бр.;6.9.Табели с направляващи стрелки (С6) и (С7)-2бр.;6.10.Облекло с ярък цвят и светлоотразителни ленти -по 1 бр.
Продължава в поле "Допълнителна информация"!
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерий: Икономически най-изгодна оферта
1. Размер на предложената цена - тежест-60 т.
2. Срок за изпълнение на поръчката - тежест-40 т.
Комплексната оценка на всеки участник се получава като сбор от оценките на офертата по двата показателя по формулата:
КО = К1 + К2
1.Предлагана цена (К1).
Максимален брой точки по този показател – 60.
Максималният брой точки получава офертата с предложена най – ниска крайна цена за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена крайна цена за изпълнение на поръчката по следната формула:
К1 =(най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката) х 60
предложена цена от съответния участник
От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.
Обща прогнозна стойност: 48 333,33 /четиридесет и осем хиляди триста тридесет и три лв. и тридесет и три ст./ лева без начислен ДДС или 58 000.00 /петдесет и осем хиляди / лева с начислен ДДС.
2.Срок за изпълнение, предложен от участника (К2).
Максимален брой точки по този показател – 40. Максималният брой точки получава офертата с предложен най-кратък срок на изпълнение. Точките на останалите участници се определят по посочената по долу формула, както следва:
К2=(предложен най – кратък срок за изпълнение)х 40
предложен срок за изпъление от участника
Където „Срок минимум” е най–краткия предложен срок за изпълнение в календарни дни, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение в календарни дни.
Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 50 /петдесет/ календарни дни и не по – голям от 90 /деветдесет/ календарни дни! Предложеният срок за изпълнение на поръчката следва да бъде цяло число!
В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.
Забележка: Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване на писмена заявка от Изпълнителя.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение от полето "Изисквания за изпълнение на поръчката"- виж!
7. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по Образец №5, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството.
7.1.Строителен инженер с професионален опит минимум 5 г. или строителен техник с професионален опит минимум 7 г. -1 бр.
7.2.Квалифицирани работници за пътни работи-9 бр.;7.3.Работници за настилки и облицовки-3бр.;7.4.Общи работници -2 бр.
8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата.
Бетоновите тротоарни плочи трябва да притежават сертификат за производствен контрол с необходимите изпитвания за изтриваемост, мразоустойчивост, водопопиваемост и якост на натиск в заводска строителна лаборатория, съгласно действащите БДС и EN, който се представя с подаване на офертата. Материалите трябва да отговарят по качество на изискванията: за плочите БДС 625, за разтвора БДС 9340 и за асфалтовата паста БДС 4551 или еквиваленти/еквивалентни документи.
9. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалент на тях, с обхват включващ предмета на поръчката. – Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати.
10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №7.
11. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 8/.
12. Проект на договор /Образец № 10/.
13. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника).
================================================================
Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи.
Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:00 ч. на 29.07.2015 г.
Офертите ще бъдат отворени на 30.07.2015 г. от 14:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: