ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка и монтаж на фабрично нов блок за топлообмен, съвместим с линеен ускорител Primus и въвеждане в експлоатация на апарата"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34913000
Описание:
Различни видове резервни части
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Един брой фабрично нов блок за топлообмен, с технически характеристики съгласно техническа спецификация на възложителя
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ "Св.Георги" ЕАД, База 2, бул."Пещерско шосе" № 66
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице ведно с удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър в оригинал или ксерокопие, заверено от кандидата, като е положен неговия подпис, печат и гриф „Вярно с оригинала”;
1.2. Сертификат за ISO 9001:2008 за участника.
1.3. Декларация за CE маркировка на предлаганата резервна част;
1.4. ЕС сертификат за предлаганата резервна част;
1.5. Оторизационно писмо от производителя на резервната част, адресирано до Възложителя, за изпълнението на конкретната поръчка или декларация, че частта е производство на участника.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за изпълнение на поръчката – доставка и монтаж на резервната част и въвеждане в експлоатация на апарата – до 10 работни дни след възлагателно писмо от Възложителя.
2.2. Гаранционен срок на монтираната резервна част - не по-малко от 6 месеца;
2.3. Техническа спецификация на предлаганата резервна част, от която се установява съвместимостта с линеен ускорител Primus и с Техническата спецификация на Възложителя, вкл. посочване на производителя, както и изрично изявление от участника, че се касае за фабрично нова резервна част.
2.4. Проспекти и каталози на предложената резервна част, от които се установява съответствието на предложеното изделие с Техническата спецификация на Възложителя. В случай че са на друг език, същите следва да бъдат придружени от легализиран превод на български език.
2.5. Срок на валидност на офертата – не по-малко от 30 дни от изтичането на срока за внасяне на оферти.
3. Ценово предложение:
3.1. Ценовото предложение следва да съдържа цената в български левове без и със ДДС за изпълнението на предмета на поръчката, в това число доставка и монтаж на резервната част и въвеждане в експлоатация на апарата, както и извършването на гаранционна поддръжка.
3.2. Предложената цена следва да бъде до 41 500 лв. без ДДС.
3.3. Начин на плащане: до 30 дни след доставката на резервната част и въвеждане в експлоатация на апарата. Плащането се извършва след представяне на фактура и подписана приемо-предавателна форма.
Авансово плащане не се допуска.
Всички документи от офертата, които не са на български език, следва да са придружени от легализиран превод на български език.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача на Възложителя. Отварянето на офертите ще бъде публично на 17.07.2015г. от 08:00 часа в административната сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, град Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66. Отварянето на офертите ще се извърши по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: