ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка резервни части за механичната част на спирачната система на електрически локомотиви серии 40", за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка резервни части за механичната част на спирачната система на електрически локомотиви серии 40", за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Локомотивно депо Пловдив, гр. Пловдив, 4002, ул. „Сергей Румянцев” № 1, Локомотивно депо Горна Оряховица, гр. Горна Оряховица, 5120, ул. „Съединение” № 46, Локомотивно депо, София район Подуяне, гр. София, 1517, ул. „Майчина Слава” № 2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Административни данни за участника-образец Приложение №2. 2.Техническо предложение-образец Приложение №3,съдържащо: 2.1. Партиди, срок и място на доставка: 2.1.1. Партиди: доставката се извършва на две партиди, по количество и вид както следва:
-Първа партида - позиции от общата спецификация към техническите условия - №№ 12, 13, 14, 25, 28 и 29 ще се доставят на една партида (първа партида);
-Всички останали позиции – на две равни партиди;
2.1.2. Срок на доставка:
- за първа партида – до 40 дни от сключване на договора;
- за втора партида – от 30 до 35 дни след доставката на първа партида.
2.1.3. Място на доставка:
- първа партида:
- позиции от общата спецификация: №№ 12, 13, 28 и 29 – Локомотивно депо Пловдив, гр. Пловдив, 4002, ул. „Сергей Румянцев” № 1;
- всички останали позиции – Локомотивно депо Горна Оряховица, гр. Горна Оряховица, 5120, ул. „Съединение” № 46;
- втора партида:
- Локомотивно депо, София район Подуяне, гр. София, 1517, ул. „Майчина Слава” № 2.
2.2. Условия и срок за плащане – плащането се извършва по банков път в лева, в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на всяка партида в склада на Възложителя и представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол, оригинална фактура и сертификат за качество в оригинал, издаден от завода производител.
2.3. Гаранционен срок – Минимум 12 месеца от датата на влагане на частите в експлоатация и не по-малко от 18 месеца от датата на доставка.
2.4. Доказателства за техническите Възможности на участника за изпълнение на поръчката,както следва: 2.4.1. Когато участникът не е производител, следва да представи оригинален документ (може и нотариално заверено копие) от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на предлаганите резервни части за ел. Локомотиви серии 40 през 2015 г. и 2016 г. /оторизационно писмо, дистрибуторски договор и др./;
2.4.2.Сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя – копие заверено от участника;
2.4.3.Образeц/и на сертификат за качество / образци на приемателни протоколи или други еквивалентни документи за потвърждаване на съответствието на качествата на резервните части с предписаните норми и изисквания в Техническата документация на възложителя, включително и химичен състав, механически характеристики на материала и геометрични размери, издадени от производителя – копие заверено от участника;
2.4.Спецификация на предлаганите резервни части, разработка на завода-производител, заверена от участника;
2.5.Чертежи и технически условия за производство и доставка на предлаганите резервни части, съгласно техническата спецификация на Възложителя, разработка на завода-производител, заверени за производство и доставка през 2015/2016 г. с оригинален подпис и печат, в два екземпляра, съответстващи на чертежите и техническите изисквания на Възложителя.
3.Срок на валидност на офертата–не по-кратък от 90/деветдесет/ дни след датата, определена за краен срок за приемане на офертите за участие.
4.Предлагана цена,както и обща стойност за изпълнение на поръчката,в съответствие с приложения към поканата образец на ценова оферта-Приложение №4.
5.Други изисквания: 5.1.Когато офертата се подава от юридическо лице,същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител,както и оформена с печат на участника.Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие.
5.2.Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Приложение № 8.
5.3. Виж в раздел "Допълнителна информация"
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнение към раздел III "Изисквания за изпълнение на поръчката”: 5.3. Предвид обстоятелството,че критерий за оценка на офертите е "най-ниска цена", при предложени еднакви най-ниски цени в две или повече оферти,изпълнителят се определя чрез жребий, от комисията, в присъствието на участниците. Поканата и приложенията й са достъпни на Профила на купувача на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД- http://www.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-rezervni-chasti-za-mehanichnata-chast-na-spirachnata-sistema-na-elektricheski-lokomotivi-serii.html. Всички документи трябва да бъдат заверени (когато са ксерокопия) с гриф “Вярно с оригинала”,подпис на лицето/ата, представляващи участника и мокър печат. 6.Срок и място за получаване на оферти: 6.1.Срок - 14.07.2015 год., 16:30 часа. 6.2.Място - Офертата на участник, заедно с приложените към нея изискани документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис: До "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД гр.София 1080, ул."Иван Вазов" №3 Оферта за "Доставка резервни части за механичната част на спирачната система на електрически локомотиви серии 40", за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”, точен адрес на подател, лице за контакт, факс, имейл, телефон за връзка. 7.Дата, час и място за отваряне на офертите - Датата на провеждането на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 15.07.2015 г от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, находяща се на адрес: гр.София ул."Иван Вазов" №3.На заседанието могат да присъстват участници в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. 8.Изисквания към участниците при сключване на договор:За сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи: 9.1.Документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП-оригинал или нотариално заверено копие и декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП–оригинал. 9.2.Гаранция за изпълнение на договора, която представлява 5% от общата стойност на договора без ДДС,учредена в полза на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, или парична сума(депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози”ЕООД,със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, всички документи издадени от компетентни органи за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47,ал.5 от ЗОП да бъдат в официален превод на български език. В случай, че гаранцията за изпълнение е внесена в чуждестранна банка и в чужда валута е необходимо стойността да отговаря на левовата равностойност, изчислена по централния курс на БНБ в деня на плащането. Същата да бъде с официален превод. Приложения към публичната покана : Приложение № 1 – Технически условия за изпълнение на поръчката; Приложение №2-Административни данни за участника; Приложение №3-Образец на техническо предложение; Приложение №4- Образец на ценова оферта; Приложение №5-Проект на договор; Приложение № 6 - Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: