Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Отпечатване и доставка на медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22458000, 22800000, 22900000

Описание:

Печатни материали, изработвани по поръчка
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Различни печатни материали


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Обектът на поръчката обхваща „Отпечатване и доставка на медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД”, подробно описани в 32 /тридесет и два / броя номенклатури, посочени в Техническата спецификация / Приложение 1 / и прогнозни количества за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца. Предлаганите образци на медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети, следва да съответстват на посочените изисквания в техническата спецификация. Възложителят си запазва правото да променя реквизитите или вида на медицинските и други формуляри, бланки, пликове и етикети в случай на законодателни, административни и/или организационно – структурни промени, броя на образците на формулярите и броя на страниците. 2. Максималната крайна обща прогнозна стойност, която възложителят може да заплати : е в размер до 44 100,00 (четиридесет и четири хиляди и сто) лева, за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца, включваща количествата по 32–те номенклатури.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

44100 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място за изпълнение на доставката на отпечатаните медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети: сградата на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД”, гр. София, бул. “П. Славейков” № 52А, Стопански склад.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания за изпълнението на поръчката: 1. Участниците изработват медицинските и други формуляри, бланки, пликове и етикети, съгласно предоставените образци от домакина на Стопанския склад в болницата; 2. Предлаганите образци на медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети, следва да съответстват на посочените изисквания в техническата спецификация. 3. Срокът за отпечатване и доставка до посочения от Възложителя адрес на отпечатаните медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети, трябва да бъде до 5 работни дни, след получаване на писмена заявка от упълномощено от Възложителя лице ; 4. Предаването/приемането и одобряването на съответните образци се удостоверява с протоколи, подписани между упълномощени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ лица. II. Допълнителните изисквания към лицата, които правят предложението са публикувани на сайта на УМБАЛ "Св.Екатерина"ЕАД в профила на купувача http://www.uhsek.com/puborders III. Критерии за оценка на офертите: „най-ниска крайна обща стойност за изпълнение на предмета на поръчката в лева“. В случай, че най-ниската крайна обща стойност за изпълнение на предмета на поръчката в лева се предлага в две или повече оферти, назначената от Възложителя комисия ще проведе публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти. С правилата на жребия участниците ще се запознаят непосредствено преди неговото провеждане.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/07/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минимал.изисквания към у-ците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други и-ния:2.1.Условия и начин на плащане: Плащанията по договора ще се извършват по банков път с платежни нареждания по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 60 дни след извършена доставка и издадена фактура и приемо-предавателен протокол; 2.2. Участникът следва да подаде комплексна оферта за изпълнение на предмета на поръчката по всичките 32 (тридесет и две) номенклатури, посочени в Техническата спецификация /Приложение 1 /; 2.3. В цената следва да са включени: разходите за материали, предпечатна подготовка, разходи за труд, транспортни разходи, други разходи /амортизации и др./ и печалба;2.4. Възложителят ще сключи писмен договор за изпълнение предмета на поръчката- „Отпечатване и доставка на медицински и други формуляри, бланки, пликове и етикети за нуждите на УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД”;2.5. Договорът за обществена поръчка се сключва с у-ник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.5.1.Изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотар.зав.препис/;2.5.2. Представи декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП (Прилож.№9);2.5.3. Представи д-ция по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Прилож.№10);2.5.4. Представи декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (Приложение №11).2.5.5.Представи представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 323,00 лева; 3.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:3.1. Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:3.1.1.Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А) /на хартиен носител/.3.1.2.Данни за юридическото лице;3.1.3. Документи и информация за доказване на изискванията по т.VIII. от публичната покана;3.1.4.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ -– Приложение №7 към публичната покана.3.2. Плик №2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката”, който следва да съдържа:3.2.1. Техническо предложение на у-ка за изпълнение на поръчката образец-Б.Върху плик № 2 следва да се посочи и наименованието на у-ка.3.2.2. Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публич.покана образец – Приложение №8.3.3. Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предлож.на у-ка - образец-В с Приложение №1 към него. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника.4.Срок на валидност на офертите: 90 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1.Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет. 4.5.2.Срок за получаване на офертата: 7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6.Срок за валидност на публичната покана-7 раб. дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7. Място и дата на отваряне на офертите: 08.07.2015 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" №52 А.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представ., както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/07/2015