ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване в 40 здравни кабинети на общинските детски градини и училища, професионалните гимназии и социалните институции, разположени на територията на Район “Централен” - Община Пловдив.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39000000, 39100000, 39110000, 39130000, 39121200, 39121100, 39131100, 39143121
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Мебелировка
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Мебелировка за офиса
Маси
Бюра
Етажерки (стелажи) за архивиране (съхранение)
Гардероби с окачалки за дрехи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимална стойност на поръчката: до 61 000.00 лв. с ДДС (50 833.33 лв. без ДДС).
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Район "Централен" - Община Пловдив
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Попълнена и представена оферта - по образец и всички други изискуеми документи при съобразяване с посочените образци.
Образците на посочените документи и другите изискващи се документи и изисквания са посочени и публикувани на профила на купувача - интернет страницата на Район "Централен" - www.plovdivcentral.org - бутон "Профил на купувача", под бутон "Публична покана от 16.06.2015 г.". Изискваните документи са посочени в т. ІІІ "Условия за участие в процедурата. Изисквания към участниците и документи, които следва да представят" от документ "Изисквания, условия и указания".
Срок за изпълнение - съгл. оферирания, но не повече от 18 кал. дни, като срокът за изп. започва да тече от подписв. на двустр. възлаг. протокол, чиято дата не може да е по-късно от 24.08.2015 г. и съотв. крайният срок за изп. трябва да не е по-късно от 11.09.2015 г.
За извърш. доставка и монтаж ще се подп. приемо-предава. протокол.
Заплащ. ще се осъществи по банков път, по сметката на изпълнителя, в 30-дневен срок от предст. на ориг. фактура, придруж. с приемо-предав. пр-л. Средствата са осигур. от бюджета на ф-я "Здравеопазване" - Д-ст 437 - здр. кабинет в детск. град. и у-ща за 2015 г.
В предлож. ед. цени за отд. стоки да са вкл. всички разх. на изпълнителя за: транспорт до всеки обект, монтаж на място, изпробване, регулир., почиств. на обектите от отпадъци, пуск. в експлоат. и др.
Изпълн. следва да е съгл. техн. спец. и да отг. на нац. стандарти, станд., разраб. от браншови орг. и одобр. от комп. орган, приети за прилож. в РБ, въвежд. европ. или междунар. стандарти.
Гар. срок на отд. артикули освен на електроур. /конвектор и венилатор/ е съгл. оферир., но не по-малко от 2 г. и не повече от 5 г. Оферир. гар. срокове на електроур./конвектор и вентилатор/ са съгл. изискв. на действ. стандарти и не по-кратки от гар. срок. на производителя.
В случаите на открив. на скрити дефекти, гар. срок започва да тече след отстраняв. на скритите дефекти и след приемането от страна на В-ля на отремонтир./новите мебели/стоки съгл. правилата на скл. дог.
Време за отстраняв. на рекламации - до 10 раб. дни от мом. на уведомяв.
Мин. срок, през който оферентът е обвързан от офертата e 90 календарни дни от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата.
В дог. се предвижда гар. за изп. - 2 % от стойността на договора без ДДС. Внесената гар. за из-е може да бъде задържана от въз-ля при условие, че изп-лят не изпълни частично или изцяло зад. си по дог., не отстрани появилите се дефекти или не поправи констат. некач. изв. работи. Внесената гар. за изп. се освобожд. в 6-мес. срок от приключв. д-то на дог.
Определ. изп-л преди скл. на дог. следва да представи: Докум. от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, букви от "а" до "д" от ЗОП, освен когато законод. на д-вата, в която е установен предвижда вкл. на някое от тези обстоят. в публ. р-р или предост. им служ. на В-ля; декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; Платежен документ /копие/ за внесена гар. за изп. на дог. – сумата е 2 % върху стойността на договора без ДДС по следната банкова сметка: Район “Централен” - ТБ “ИНВЕСТБАНК” АД, IBAN: BG 73 IORT 73753302000103, BIC: IORTBGSF или банкова гаранция - оригинал.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Съгласно показателите, относителната им тежест и методика за определяне на комплексна оценка, публикувани в "Методика за оценка на офертите" на профила на купувача - интернет страницата на Район "Централен" - www.plovdivcentral.org - бутон "Профил на купувача", подбутон "Публична покана от 16.06.2015 г."
1. Предлагана цена с максимален брой точки 10 и относително тегло в комплексната оценка 0,4
2. Гаранционен срок на стоките /без електроуредите: конвектор и вентилатор/ с максимален брой точки 10 и относително тегло в комплексната оценка 0,3
3.Срок на изпълнение с максимален брой точки 10 и относително тегло в комплексната оценка 0,3
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълната информация е публикувана на профила на купувача - интернет страницата на Район "Централен" - www.plovdivcentral.org - бутон "Профил на купувача", подбутон "Публична покана от 16.06.2015 г."
Участниците следва да представят попълнена оферта - по образец и всички други изискуеми документи при съобразяване с посочените образци, подробно описани в ІІІ "Условия за участие в процедурата. Изисквания към участниците и документи, които следва да представят" от документ "Изисквания, условия и указания", публикуван на интернет стр. на Район "Централен" - в профил на купувача, бутон "Профил на купувача", подбутон "Публична покана от 16.06.2015 г."
Дата, час и място на отваряне на офертите: 29.06.2015 г., 11.00 ч., гр. Пловдив, ул. "Хр. Г. Данов" №39, ет.2, ст. №9.Отварянето на офертите се извършва при усл. на чл. 68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: