ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Български пощи ЕАД, ул. Акад. Стефан Младенов № 1, бл. 31, За: Тодор Мархолев, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493149, E-mail: t.marholev@bgpost.bg, Факс: 02 9625329
Място/места за контакт: Дирекция Правна дейност
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgpost.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg/?cid=272.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на хигиенни материали за нуждите на "Български пощи" ЕАД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33760000, 39830000, 39525000
Описание:
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Почистващи продукти
Различни фабрични текстилни изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническите изисквания към поканата, Таблица 1 (Приложение № 1).
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Поръчката да се изпълни при спазване изискванията на възложителя, посочени в Техническите изисквания към поканата ( Приложение № 1). Към офертата участниците трябва да представят:
1. Данни за участника, който прави предложението – справка за административни сведения за участника /Приложение № 2/;
2. Техническо предложение /Приложение № 3/;
3. Ценово предложение – участникът предлага цена за изпълнение на поръчката без ДДС, в съответствие с изискванията на Възложителя съгласно образеца на ценово предложение /Приложение № 4/;
4. Стикер с надпис на български език за произход на продукта с адресна информация за фирмата производител, както срока на годност и условията, при които се използва
5. Копие от валиден сертификат за система на управление на качество по ISO 9001:2008 или еквивалентен такъв
6. Декларация, че предложените от участника хигиенни материали, препарати и други консумативи са безвредни за здравето и живота на хората;
7. Декларация за приемане условията на проекта на договор /Приложение № 6/.
8.Участниците да представят по един брой мостри от раздел: ДОМАКИНСКИ ПОСОБИЯ на артикули № 5,8,9,10,12,13 и 18. Мострите се представят заедно с офертата в Деловодството на „Български пощи” ЕАД предварително обозначени с името на участника чрез избран от него способ, достатъчен за стабилното и четливо присъствие на името на участник. Мострите са част от документацията и не подлежат на връщане.
Документи, представени от участника избран за изпълнител при подписване на договора:
- Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП;
- Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава в 30 (тридесет) дневен срок от изтичане на срока му на действие и окончателното изпълнение на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, без да се дължи лихва от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
В случай на прекратяване на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, гаранцията за изпълнение на договора не се възстановява.
В случай на неизпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на други задължения по този договор, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да задържи съответна част от гаранцията за изпълнение на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, в 11:00 часа на първия работен ден, следващ деня на приемането на офертите. Възложителят осигурява пълен достъп, по електронен път до всички приложения на публичната покана на интернет адреса си: www.bgpost.bg, в Раздел "Профил на купувача".
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: