ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предмет на обществената поръчка е „Абонаментно-техническо обслужване на компютърна техника и периферни устройства” по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Абонаментно-техническо обслужване на компютърната техника и периферни устройства по населени места в община „Тунджа”; Обособена позиция 2: „Абонаментно-техническо обслужване на компютърната техника и периферни устройства в административната сграда на община „Тунджа”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30230000, 30232000
Описание:
Компютърно оборудване
Периферни устройства
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Извършване на ежемесечна профилактика на наличната компютърна и периферна техника и компютърна мрежа, включваща оглед, почистване и проверка, съгласно инструкциите за експлоатация. Поддържане в изправност и извършване на аварийни ремонтни дейности на хардуера след подаване на заявка от страна на Възложителя. Доставяне на консумативи и резервни части, като доставката на консумативите следва да се извършва в следните срокове:
- по Обособена позиция 1 - за населените места на общината- до 24 /двадесет и четири/ часа;
- по Обособена позиция 2 - за административната сграда на общината до 2 /два/ часа.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Наличната компютърна техника и периферни устройства към момента на публикуване на публичната покана и нейното местонахождение са посочени в Приложение 1 – „Списък на компютърната техника и периферни устройства по населените места на община „Тунджа”; Приложение 2 - „Списък на компютърната техника и периферни устройства в административната сграда на община „Тунджа”
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участие в настоящата обществена поръчка може да вземе всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.Участникът да притежава технически възможности и ресурси за изпълнение на поръчката.Към офертата следва да бъдат приложени следните документи:1. Административни данни за лицето по чл.101в, ал.1, т.1 от ЗОП /оригинал/ - Образец №1 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.2. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата /оригинал/ - Образец № 2 /приложим за обособени позиции 1 и 2/. Минимални изисквания:Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 2 /две/ услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите, като доказателство на извършените услуги се представя под формата на:Удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.* Под „услуги еднакви или сходни с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира „услуги свързани с обслужване на компютърна техника и периферни устройства”.3. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП /оригинал/ - Образец № 3 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.Минимални изисквания:Участникът следва да разполага с минимум една материална база за обслужване на компютърна техника и периферни устройства.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП /оригинал/ - Образец № 4 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.5. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП /оригинал/ - Образец № 5 /приложим за обособени позиции 1 и 2/. 6. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител /оригинал/ - Образец № 5а /приложим за обособени позиции 1 и 2/. * Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта.7. Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия.8. Декларация от всички членове на обединението/консорциума /оригинал/ - Образец № 6 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.9. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /оригинал/ - Oбразец № 7 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.10. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари /оригинал/ - Oбразец № 8 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.
11. Техническо предложение /оригинал/ - Образец № 9 /приложим за обособена позиция 1/.12. Техническо предложение /оригинал/ - Образец № 9а /приложим за обособена позиция 2/.13. Декларация по чл.33, ал. 4 от ЗОП /оригинал/ - попълва се образец №10 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.* Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това. 14. Ценово предложение /оригинал/ - Образец № 11 /приложим за обособени позиции 1 и 2/.
Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност за съответната позиция. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимата прогнозна стойност то не се оценява от комисията.
Всеки участник може да представи оферта за една или и за двете обособени позиции от поръчката. Лице, което участва и за двете обособени позиции представя Ценово и Техническо предложение за всяка от позициите.
Продължава в Допълнителна информация.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерият, по който ще се определи изпълнител на настоящата обществена поръчка е „икономически най – изгодна оферта”.
Показателите и относителната им тежест за определяне на комплексната оценка са:
П1"Предлагана месечна цена за абонаментно техническо обслужване на компютърна техника и периферни устройства" - тежест на показателя -25 %
П2" Предлагана обща цена за съвместими консумативи на компютърна техника и периферни устройства" -тежест на показателя - 75 %
Точни указания за определяне на оценката по всеки показател
Оценката по всеки от показателите се извършва, както следва:
П1 – Предлагана месечна цена за абонаментно техническо обслужване на компютърна техника и периферни устройства
Оценката се определя съгласно формула:
П1: Оценка на показателя = МЦmin /МЦсъотв х 100
Където:
МЦmin - най – ниската предложена месечна цена за абонаментно обслужване;
МЦсъотв – предложена месечна цена за абонаментно обслужване от съответния участник;
П2 -" Предлагана обща цена за съвместими консумативи, за компютърна техника и периферни устройства".
Оценката се определя съгласно формула:
П2: Оценка на показателя = ОЦmin/ ОЦсъотв х 100
Където:
ОЦmin - най – ниската предложена обща цена за съвместими консумативи за компютърна техника и периферни устройства ;
ОЦсъотв – предложената обща цена за съвместими консумативи за компютърна техника и периферни устройства на съответния участник.
Класирането на отделните оферти ще се извършва на база най – висока комплексна оценка /КО/, като КО = П1*0,25+П2*0,75
На първо място се класира участникът, получил най-високата комплексна оценка.
При равни резултати на комплексната оценка ще се взема предвид предложената от участника цена по П2, като предимство ползва участник предложил по-ниската цена.
Максималната оценка на всеки от показателите е 100.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката"......
Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в срок до 12:00ч. на 24.06.2015 г. в Деловодството на Община „Тунджа”. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката, а именно: „Абонаментно-техническо обслужване на компютърна техника и периферни устройства” по обособени позиции, както следва: посочва се наименованието на обособената позиция/и. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани от лицето, представляващо участникът в настоящата обществена поръчка.Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка.
При сключване на договора определеният изпълнител представя:
- документи издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП;
- декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
Желаещите да получат документацията за участие, могат да направят това до 12:00 часа 24.06.2015г. в административната сграда на община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки, ет.3, стая 309. Документацията е публикувана в профила на купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена.
Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 24.06.2015г.от 15:00ч. в заседателната зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” 1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно.
* Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в не запечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост.
* Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: