ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
МБАЛ Д-р Иван Селимински АД гр. Сливен, гр. Сливен, бул. Христо Ботев № 1, За: Радост Симеонова - Организатор Маркетинг и ОПД, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611778, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326
Място/места за контакт: 044 611710
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.sliven.info.
Адрес на профила на купувача: zop.mbal.sliven.net.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 2 /два/ броя апарати за хемодиализа за дейността на „Отделение по Хемодиализа” в МБАЛ „Д-р Иван Селимински АД” гр. Сливен”, с технически характеристики, подробно посочени в Приложение №1 " Техническа спецификация" към поканата за участие.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33100000 (LA13)
Описание:
Медицинско оборудване
(За хемодиализа
)
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 2 /два/ броя апарати за хемодиализа Специфичните изисквания към апаратите за хемодиализа са подробно описани в Приложение № 1 " Техническа спецификация", неразделна част от настоящата публична покана.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Отделение по хемодиализа на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" АД - гр.Сливен, ул."Криволак" № 13
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
А. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан отучастника; 2.Представяне на участника /Приложение № 2/;3. Ако участника е чуждестранно лице - документ за регистрация, съобразно националното му законодателство;4. Попълнен образец на техническа оферта и сравнителна таблица към нея /Приложение № 3/;Към техническата оферта да бъдат приложени проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието медицинската апаратура с техническата спецификация на Възложителя.
5. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47 ал. 9 от ЗОП /Приложение 4/;6. Декларация за ползване или не ползване на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие /Приложение № 5/;
7. Декларация за съгласие за участие на подизпълнители /Приложение № 6/; 8. Попълнен образец на ценово предложение /Приложение № 7/.
Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците.
1. Участникът да притежава разрешение за производство и/или търговия на едро с медицинска апаратура и/или медицински изделия.2. Участникът трябва да има внедрена система за контрол на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно, с предметен обхват приложим за изпълнение на настоящата поръчка. 3. Участникът трябва да притежава необходимия капацитет и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката - да има изпълнени поне 3 договора за последните три години с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчката .4. Участникът трябва да е оторизиран за продажба и сервиз на предлаганата апаратура от фирмата – производител. 5. Участникът трябва да притежава сервизна база на територията на Република България.
II. ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ МЕДИЦИНСКАТА АПАРАТУРА:
1.Медицинската апаратура трябва да отговарят на изискванията на БДС, на международните стандарти и изискванията на ЗМИ;
2. Копие на сертификат за качество, ISO 9001 : 2008, EN ISO 13485:2003 или друг еквивалентен сертификат на системи за управление на качеството на производителя / копия в превод на сертификатите/;
3. Декларации за съответствие на медицинската апаратура с изискванията на Директива 93/42/ЕЕС / в превод/
4. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието медицинската апаратура с техническата спецификация на Възложителя.
5. Апаратурата да бъде нова, неупотребявана и нерециклирана, да фигурира в актуалната производствена листа на съответния производител – доказва се с декларация.
В. ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срок на изпълнение на поръчката - до 15 календарни дни от сключване на договор за изпълнение;
2. Начин и условия за плащане: Финансирането ще се извършва със собствени средства и средства, по банков път, както следва:До 60 дни от датата на издаване на фактурата след доставка, монтаж и пускане в експлоатация на апаратите.
3. Офертата се представя в непрозрачен плик, с посочен върху него адрес за кореспонденция и телефон, по възможност факс и електронен адрес и надпис "Оферта по публична покана за „Доставка , монтаж и въвеждане в експлоатация на 2 /два/ броя апарати за хемодиализа за дейността на отделение по Хемодиализа в МБАЛ „Д-р Иван Селимински АД” гр. Сливен";
4. Офертата се подава в деловодството на лечебното заведение на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, всеки работен ден от 08.00 часа до 15.30 часа.Отварянето на офертите ще се извърши на 09.06.2015 г. от 10.00 часа в заседателната зала в административната сграда на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен” на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1;
5.При сключване на договор изпълнителя представя изискуемите документи по чл. 101е от ЗОП.
Всички изискуеми документи се представят в оригинал или заверени от участника/подпис, гриф "Вярно с оригинала" и мокър печат на участника/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Образеца на ценовата оферта и всички приложения и образци, включително и проект на договор /Приложение № 9/ са публикувани и достъпни на профила на купувача:http://zop.mbal.sliven.net/. /раздел "Профил на купувача"/.
За допълнителна информация: тел. 044 611 778 - Радост Симеонова - Организатор "Маркетинг", ОПД.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: