ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” е участник от българска страна по проект KNRIN – 2014/108164 Norway Grants 2009 – 2014 Monitoring and information System for Black Sea (Мониторинг и информационна система за Черно море).
Чрез проекта се цели създаване и внедряване на информационна платформа, акумулираща и включваща база данни за състоянието на различни параметри на околната среда, морските пространства и крайбрежните зони, оказващи екологично въздействие и свързани с опазването и устийчивото развитие на Черно море, инструменти за анализ и за представяне на данните в подходящ потребителски интерфейс. Системата ще бъде изградена чрез използване на добрите практики на Норвежката брегова администрация в разработването и управлението на системата BarentsWatch.
Предмет на настоящата поръчка е изготвянето на техническо задание за изграждане на информационна платформа по проект „Мониторинг и информационна система на Черно море”. Основните дейности, предвидени за изпълнение в рамките на поръчката са:
Първи етап
Извършване на анализ на съществуващото състояние по отношение на:
- основните потоци от данни и идентифициране на специфичните нужди на различните потребители по отношение на функционалността, която информационната система (ИС) може да предложи. Идентификация на необходимите функционални ИС подсистеми, които следва да се реализират и изискванията към тях;
- организационната структура, разпределението и броят на потенциалните потребители;
- съществуващи информационни системи, имащи отношение към внедряваната ИС и данните, с които оперират и необходимостта от интеграция с новата система;
- наличните данни на цифров и хартиен носител.
Втори етап
Изготвяне на Техническо задание и съгласуване с Възложителя:
- изготвени технически изисквания и Проекто-бюджет по поръчката/те за изграждане и доставка и съгласуване с Възложителя;
- изготвяне на критерии и методика за оценка на подадените оферти по обществените поръчки за изграждане и доставка и съгласуване с Възложителя;
- окомплектоване и съгласуване на Техническото задание и прилежащите му приложения с Възложителя.
Трети етап
Консултиране на ДП „Пристанищна инфраструктура” по отношение на отчитане на отделните етапи и осъществяване на качествен контрол в рамките на договора за изграждане и доставка на информационната система, включващо:
- изготвяне на методология за оценка и контрол на изпълнението на техническото задание, съобразена с времевия график на проекта и одобрена от Възложителя;
- изготвяне на план за дейностите за последващо управление на проекта до неговото окончателно приключване, включително такива по създаване на организация и съдействие с ангажираните с него страни /партньори, изпълнители и др./. Планът се приема и утвърждава от Възложителя;
- участие във всички планирани по методология работни срещи и такива инициирани от Възложителя между ангажираните страни /членове на ЗИУП, изпълнители, партньори/ с цел оказване на консултантска помощ, при необходимост;
- изготвяне на своевременни доклади за хода на изпълнение на договора по проекта, предназначени за ДП „Пристанищна инфраструктура”, но не в по-голям период от 20 календарни дни.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72220000
Описание:
Системни и технически консултантски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
В изпълнение на първия етап от изпълнителя се очаква да представи:
- Доклад за оценка на текущото състояние, препоръки към системна архитектура, бизнес изисквания към системата, функционални и технически /комуникации, хардуер, операционни системи, стандартен софтуер, бази данни/ изисквания към системата;
- Проект на структура на Техническо задание за изработване, доставка, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на ИС.
Изпълнението на втория етап обхваща:
- Изготвяне на Техническо задание и съгласуване с Възложителя;
- Изготвени технически изисквания и Проекто-бюджет по поръчката/те за изграждане и доставка и съгласуване с Възложителя;
- Изготвяне на критерии и методика за оценка на подадените оферти по обществените поръчки за изграждане и доставка и съгласуване с Възложителя;
- Окомплектоване и съгласуване на Техническото задание и прилежащите му приложения с Възложителя.
Третият етап включва консултиране на ДП „Пристанищна инфраструктура” по отношение на отчитане на отделните етапи и осъществяване на качествен контрол в рамките на договора за изграждане и доставка на информационната система. В по - конкретен план тази дейност се състои от:
- Изготвяне на методология за оценка и контрол на изпълнението на техническото задание, съобразена с времевия график на проекта и одобрена от Възложителя;
- Изготвяне на план за дейностите за последващо управление на проекта до неговото окончателно приключване, включително такива по създаване на организация и съдействие с ангажираните с него страни /партньори, изпълнители и др./. Планът се приема и утвърждава от Възложителя;
- Участие във всички планирани по методология работни срещи и такива инициирани от Възложителя между ангажираните страни /членове на ЗИУП, изпълнители, партньори/ с цел оказване на консултантска помощ, при необходимост;
- Изготвяне на своевременни доклади за хода на изпълнение на договора по проекта, предназначени за ДП „Пристанищна инфраструктура”, но не в по-голям период от 20 календарни дни.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът трябва да разполага с екип от експерти с необходимата доказана професионална квалификация и професионален опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Предложеният от участника екип следва да включва един ръководител на екипа и поне трима експерти, както следва:
Ръководител на екипа:
Квалификация: Висше образование с образователно-квалификационна степен – магистър в областта на информационните системи и/или еквивалентно;
Професионален опит: Минимум 5 години опит в областта управление на проекти и на разработване, внедряване и/или обработка на данни чрез ИС продукти или еквивалентни на тях; Участие в поне 2 проекта за разработване на информационни системи.
Ключов Експерт 1 „Информационни Системи“:
Квалификация: Висше образование с образователно-квалификационна степен – магистър в областта на информационните системи и/или еквивалентно;
Професионален опит: Минимум 5 години опит в областта на разработване, внедряване и/или обработка на данни чрез ИС продукти или еквивалентни на тях.
Ключов експерт 2 „Хардуер и комуникации”:
Квалификация: Висше образование (образователна степен Магистър по „Информатика” и/или „Компютърни системи” и/или „Телекомуникации” и/или друга дисциплина в областта на хардуера и комуникациите).
Професионален опит: Минимум 5 години опит в областта на системната архитектура, мрежи и комуникации и в поддръжката на системен софтуер и хардуер, в корпоративно мрежово и комуникационно оборудване - инсталиране, протоколи и инфраструктура. Представяне на сертификати за преминато обучение по водещи технологии в областта.
Ключов експерт 3 „Бази данни и архитектура”:
Квалификация: Висше образование (образователна степен Магистър по „Информатика” и/или „Компютърни системи” и/или друга дисциплина в областта на компютърните науки).
Професионален опит: Минимум 5 години опит в проектиране, изграждане и внедряване на информационни системи; Опит при работа с Системи за управление на релационни бази от данни (RDBMS); Опит в администриране и настройка на Системи за управление на бази данни (СУБД).
До участие в поръчката се допуска всяко българско и чуждестранно физическо и юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в ЗОП и посочените в документацията изисквания на възложителя и в публичната покана.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
1. Технически показател, даващ оценка на Техническото предложение на участника, с относителна тежест 60%, при следните подпоказатели:
1.1. Оценка на частта от предложението на Участника, свързана с дейносттите по първи етап от техническата спецификация - 35 т.
1.2. Оценка на частта от предложението на Участника, свързана с дейносттите по втори етап от техническата спецификация - 35 т.
1.3. Оценка на частта от предложението на Участника, свързана с дейносттите по трети етап от техническата спецификация - 30 т.
2. Ценови показател, който включва предложената от участника ценова оферта, с относителна тежест 40%.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Настоящата поръчка се провежда със средства по проект KNRIN – 2014/108164 Norway Grants 2009 – 2014 Monitoring and information System for Black Sea (Мониторинг и информационна система за Черно море).
Участниците в обществената поръчка трябва да подготвят и представят своята оферта в съответствие с изискванията на чл. 101в от ЗОП и настоящата документация. Всички документи, приложени в офертата трябва да бъдат съставени на български език. В случай, че приложените към офертата документи са на чужд език, същите следва да бъдат представени и в превод на български език, с изключение на документите указани в настоящата документация, които се представят в официален превод.
Документите, които не са представени в оригинал, следва да бъдат заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала“, подписани от законния представител/и или изрично упълномощено за целта лице и печат. Всички страници от офертата и приложенията към нея трябва да носят обща непрекъсната последователна номерация. Офертата се поставя в непрозрачен плик с надпис „Оферта”, върху който са посочени наименованието, адреса, телефоните и факса за контакти на депозиралия го участник, както и обозначение за коя поръчка се изпраща / представя офертата. Срок на валидност на офертата: 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Офертата трябва да бъде подадена в запечатан, непрозрачен плик до 17.30 ч. на 04.06.2015 г., в деловодството на Главното управление на ДП «Пристанищна инфраструктура», лично или по пощата, с обратна разписка на адрес: гр. София 1574, бул. «Шипченски проход» № 69, ет. 4. Върху плика с офертата следва да се посочат предмета на поръчката, наименование на участника и адрес за кореспонденция.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на възложителя. Офертите ще бъдат отворени от назначена от възложителя комисия в ГУ на ДП „Пристанищна инфраструктура“, гр. София 1574, бул. „Шипченски проход“ № 69, ет. 4, заседателна зала, на 05.06.2015 г., 11.00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: