ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Изпълнението на услугата включва:
- 12 бр. Профилактика (комплекс от услуги поддържащи работоспособността на персонални компютри и периферни компютърни устройства – отваряне на компютрите, почистване от прах, проверка на общото състояние на техниката и нейните компоненти, изготвяне на експертна оценка за състоянието на техниката и необходимия ремонт и резервни части в случай на нужда) чрез ежемесечно посещение на адреса на Възложителя
-Около 20 бр. ремонт на периферни компютърни устройства (принтери) при възникване на необходимост (повреда) и след заявка за ремонт.
-Около 40 бр. ремонт на персонолни компютри и компютърни устройства (хардуер) при възникване на необходимост(повреда) и след заявка за ремонт.
Ремонта включва:
- отстраняване на специфични технически проблеми и възможност за предоставяне на оборотна техника с еквивалентни характеристики на ремонтираната;
- поддръжка на специализиран софтуер от системата на ИАГ и СИДП;
- инсталиране и конфигуриране на софтуерни продукти;
- асемблиране на хардуерни компоненти; възстановяване на данни;
- инсталиране на програма за антивирусна защита;
- премахване на вируси, защита срещу мрежови атаки, възстановяване на Windows със съхраняване на всички данни;
- инсталиране и настройка на лицензирани програми, включване и настройка на ADSL, WiFi, 3G, Bluetooth, LAN, PPoE, VPN и др.;
- осигуряване на професионални съвети и насоки за работа с компютри (обучение на потребители за компютърна безопасност и използване на програми).
-предоставяне на оборотна техника в случаите, когато е необходим продължителен ремонт в сервиза на изпълнителя
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50320000, 50323000
Описание:
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
съгласно техническата пецификация
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Добрич, ул."Марин Дринов"5
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обект на поръчката: УСЛУГА
Предмет на поръчката: Услуга по профилактика(поддръжка) и ремонт на персонолни компютри и периферни компютърни устройства
Код по CVP: 50320000; 50323000
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Услуга по профилактика(поддръжка) и ремонт на персонолни компютри и периферни компютърни устройства
Срок на договора - 31.12.2015 г. с опция за продължаване до изчерпване на ресурса от 2000.00 лв.
Срок на валидност на офертите - не по-малък от календарни дни от крайния срок за представяне на оферти;
Място на подаване на офертите - гр.Добрич, ул.Марин Дринов 5
Дата, час и място на отваряне на офертите - 10,00ч на 29.05.2015г. на адрес гр.Добрич, ул.Марин Дринов 5
Адрес на „Профила на купувача” http://dgsdobritch.dpshumen.bg
Офертата по образец се представя в запечатан непрозрачен плик с адрес за кореспонденция, телефон и факс или електронен адрес и наименование на поръчката.
Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя или ценовите предложения надвишават финансовия ресурс. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изискват представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник.
Участниците следва да представят с офертата си документите посочени в списъка на представените документи.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: