ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Георги Бончев, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, gbonchev@prb.bg, Факс: 02 9633373
Място/места за контакт: гр. София, пл. Св. Неделя № 1
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichna-pokana-po-reda-na-glava-8a-ot-zakona-z-2/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на копирни и офис машини за нуждите на Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Национална следствена служба и Бюро по защита при главния прокурор“.
Закупуването на копирни машини е предвидено и по проект „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество, наричан в приложенията към публичната покана Проекта.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30100000
Описание:
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
А. ЗА НУЖДИТЕ НА АГП,ВКП,ВАП, НСЛС, БЗ
1. Цветна копирна машина (Артикул 1) 3 бр.
2. Монохромна копирна машина (Артикул 2) 8бр.
3. Монохромно МФУ (Артикул 4) 4бр.
4. Ламинатор (Артикул 5) 1бр.
5. Унищожител – шредер (Артикул 6) 5бр.
6. Машина за подвързване (Артикул7) 1бр.
Б. ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТА
1. Цветно МФУ (Артикул 3) 1бр.
2. Монохромно МФУ (Артикул 4) 2бр.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Срок на доставките: Срокът за доставка е до 30 календарни дни от датата на подписването на договора за обществена поръчка.
2. Гаранционни срокове:Гаранционният срок на доставените машини е минимум 36 месеца, като за периода на гаранционния срок е включена безплатна профилактика на всеки 12 месеца. Срокът за гаранционно обслужване започва да тече от датата на подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ съответната доставка.
3. Място и начин на изпълнение на поръчката:
Доставката се извършва на следните адреси в гр. София:
•бул. Витоша 2, Съдебна палата;
•бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 42;
•ул. „Майор Г. Векилски“ № 2;
•пл. „Св. Неделя“ 1.
В предложената цена се включват всички разходи за изпълнение на поръчката, в това число разходите за: доставка, транспорт, гаранционно обслужване и профилактика на стоките, обект на договора.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показател Аi - “Предлагана цена” – с тежест 60 %
Показател Вi - “Технически параметри” – с тежест 40 %
Методика за оценка:
Оценката на офертите на всеки участник е комплексна. Тя е сума от оценките по всеки показател в диапазона от 1 (една) до 10 (десет) точки, като 10 (десет) е най-високата оценка.
Оценката Аi по показателя “Предлагана цена” се получава по следната формула:
Аi = (L min / L i ) х 10, където:
Li е предлагана цена от съответния участник;
Lmin е минималната цена, предложена от участник в процедурата.
Оценката Вi по показателя “Технически параметри” е комплексна и включва експертна оценка на техническите параметри на съответното устройство, като устройството ,предложено от участник с най-добри параметри, получава максимален брой точки.
Bi се изчислява по формулата
Bi = Bi1*0.10+Bi2*0.75+Bi3*0.05+Bi4*0.10,
където Bi e техническата оценка, представляваща сумата от оценките на следните артикули: Артикул 1 с тежест 10%, Артикул 2 с тежест 75%, Артикул 3 с тежест 5%, Артикул 4 с тежест 10%.
Изчисляване на оценките на отделните артикули: Bi
Оценката Bi за всеки вид артикул се получава като се оценят следните параметри за предложения модел с до 10 точки.
1. Бр. страници в минута - 25% тежест в оценката
2. Максимален капацитет на тонера - 25% тежест в оценката
3. Оперативна памет - 25% тежест в оценката
4. Максимално месечно натоварване - 25% тежест в оценката
По всеки един от оценяваните параметри предложенията се класират в низходящ ред като най-доброто предложения получава 10 точки, а всяко следващо по-малко точки, както е описано по-долу:
Най-добро предложение – 10 точки
2-ро място – 8 точки
3-то място – 6 точки
4-то място – 4 точки
5-то място – 2 точки
6-то и следващи места – 1 точка
Комплексната оценка на всяка оферта се получава след сумиране оценките на участника по показателите, умножена с тегловния коефициент и се получава по следната формула:
Ki = Ai x 0.60 + Bi x 0.40, където:
Ki е комплексна оценка на всяка оферта;
i е от 1 до “n” – поредният номер на офертата, като (n) е броят на офертите, участващи в класирането по тази обособена позиция;
Аi е оценка на офертата в точки от 0 до 10 по показателя “Предлагана цена”;
Вi е оценката на офертата в точки от 0 до 10 по показателя “Технически параметри”.
Офертата, получила най-висока комплексна оценка, се класира на първо място.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Начин на финансиране - бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. За машините, предвидени за закупуване по проект„Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказателно преследване в контекста на новите предизвикателства, свързани с организираната престъпност“ с финансовата подкрепа на Българо-Швейцарска програма за сътрудничество, финансирането е 15% от бюджета на ПРБ, 85 % от Бюджета на проекта.
Офертата на участника следва да съдържа:
1. Данни за лицето, което прави предложението: посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 2)
3. Ценово предложение (Приложение № 3);
4. Попълнен образец на оферта с посочен срок на валидност (Приложение № 1);
5. Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай, че представителната им власт произтича от пълномощното.
6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – (Приложение № 4);
7. Документите, посочени в раздел V от Приложението към поканата - Изисквания към участниците, в случай че Възложителят е поставил такива.
Ценовата оферта не е допустимо да надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка. Предлаганата от участника цена за артикулите по Проекта не следва да надвишава 2666.66 лв. без ДДС.
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик, на адрес: гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебната палата, партер, стая 79, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България.
Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
Дата, час и място на отварянето на офертите: 25.05.2015 г. от 10.00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: