ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
МБАЛ Д-р Иван Селимински АД гр. Сливен, Република България, гр. Сливен, бул. Христо Ботев № 1, За: Радост Симеонова - Организатор Маркетинг, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611778, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326
Място/места за контакт: МБАЛ Д-р Иван Селимински АД гр. Сливен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.sliven.net.
Адрес на профила на купувача: http://zop.mbal.sliven.net/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане в Акушеро-гинекологично отделение към МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен по проект на Изпълнителя”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39151000
Описание:
Различни видове мебелировка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Болнично мебелно обзавеждане за Акушеро гинекологично отделение, описано подробно по вид и количество в Приложение №1 към поканата за участие.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
МБАЛ"Д-р Иван Слимински" АД - гр.Сливен, бул. „Христо Ботев” №1- "Акушеро-гинекологично отделение"
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
А. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: Участниците представят с офертата си следните документи:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Представяне на участника /Приложение № 2/; 3. Ако участника е чуждестранно лице - документ за регистрация, съобразно националното му законодателство; 4. Попълнен образец на техническо предложение /Приложение № 3/; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47 ал. 9 от ЗОП /Приложение 4/; 6. Декларация за ползване или не ползване на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие /Приложение № 5/; 7. Декларация за съгласие за участие на подизпълнители /Приложение № 6/; 8. Попълнен образец на ценово предложение /Приложение № 7/. Ценовото предложение следва да бъде представено на хартиен носител, с подпис и печат на участника, както и на електронен носител. Ако участникът е физическо лице, ценовото предложение само се подписва от участника;
Б. ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ: . Освен посочените в раздел А документи към офертата си участникът следва да представи и следните документи и доказателства:
1. Участникът да притежава необходимия капацитет и опит за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката - да има изпълнени поне 3 договора за последните три години (2012 г., 2013 г., 2014 г.) с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка и приключили към крайния срок за подаване на офертата – доказва се със Списък- декларация по образец (Приложение № 8). Списъкът трябва да бъде придружен с доказателства за извършените дейности във вид на удостоверения, издадени от получателя на дейностите или от компетентен орган и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставките.Под договор,сходен с предмета на настоящата поръчка се разбира договор за изработка на мебели за обзавеждане на помещения в сгради с публично предназначение.
2. Избраният за Изпълнител по настоящата публична покана ще трябва да изработи за своя сметка проект на обзавеждането, визуализирано с компютърно проектирани модели.Възложителят има право на корекции по компютърният проект, които корекции Изпълнителят следва да отстрани в срок от 2 /два/ работни дни, от съобщаването за нуждата от корекции.
В. ДРУГИ ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Начин и условия за плащане: Финансирането ще се извършва със средства, осигурени от Министерството на здравеопазването на РБ и /или със собствени средства. Начина и условията за плащане са описани в проекта на договор /Приложение № 9/;
2.Предложената цена се определя на база представената от Възложителя Спецификация по вид, размери и брой на мебелите. Предложената от изпълнителя цена следва да включа цената на изготвения проект, вложените материали, разходите за труд, механизация, енергия, складиране, доставка, монтиране и други подобни, непредвидени разходи , както и печалбата на изпълнителя.
3. Участниците следва да предложат гаранционни срокове, които не могат да бъдат по-кратки от 24 /двадесет и четири/ месеца от предаването на обзавеждането на Възложителя.
В. ИЗИСКВАНИЯ И УСЛОВИЯ ЗА ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА:
1. Офертата се представя в непрозрачен плик, с посочен върху него адрес за кореспонденция и телефон, по възможност факс и електронен адрес и надпис "Оферта по публична покана за „Изработка, доставка и монтаж на мебелно обзавеждане в Акушеро-гинекологично отделение към МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен по проект на Изпълнителя”.
2. Офертата се подава в деловодството на лечебното заведение на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, до 15.00 часа на 25.05.2015 г., всеки работен ден от 08.00 часа до 15.30 часа.
3. Всички изискуеми документи се представят в оригинал или заверени от участника/подпис, гриф "Вярно с оригинала" и мокър печат на участника/.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
За всяко отделно предложение, което отговаря на изискванията на Глава 8а от Закона за обществените поръчки и условията на настоящата документация, назначената от Възложителя комисия изготвя комплексна оценка, на базата на посочения в публичната покана критерий „ Икономически най-изгодна оферта”.
При формиране на комплексната оценка на предложенията вземат участие следните критерии:
1. Най-ниска предлагана цена/ в лева без ДДС/ – тежест 50 %;
2. Срок за изготвяне на проект с компютърно проектирани модели /в календарни дни/ – тежест 25 %.
3. Срок за изпълнение на поръчката /в календарни дни/ – тежест 20 %;
4. Време за реакция при повреда в рамките на гаранционния срок /в минути/ – тежест 5 %
Комисията класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия, като използва следната методика:
Кобщо = К1+К2 + К3 + К4, където
К1 – Най-ниска предложена цена в лева без ДДС – максимум 50 точки
Цмин
К1 = -------х 50
Цх
Цмин - най-благоприятна предложена цена
Цх.- предлаганата от оферента цена
ВАЖНО !!!!!
Ценовото предложение задължително включва пълния обем дейности по изработване на проект, изработка на мебелно обзавеждане, доставка и монтаж.
К2 – Срок за изготвяне на проект с компютърно проектирани модели - максимум 25 точки
Рмин
К2 = -------х 25
Рх
Рмин- Предложения минимален срок за изготвяне на проект с компютърно проектирани модели;
Рх.- Предложения срок за изготвяне на проект с компютърно проектирани модели
К3 – Срок за изпълнение на поръчката /в календарни дни/ - максимум 20 точки
Sмин
К3 = -------х 20
Sх
Sмин- Предложения минимален срок за изпълнение на поръчката;
Sх.- Предложения срок за изпълнение на поръчката от участника.
Забележка: Срока за изпълнение на поръчката започва да тече след окончателното изработване и одобрение на Възложителя на проекта за обзавеждане, с приемо-предавателен протокол.
К4 – Време за реакция при повреда в рамките на гаранционния срок /в часове/ – максимум 5 точки
Смин
К2 = -------х 5
Сх
Смин- минимално предложено време за реакция, при повреда в рамките на предложения гаранционен срок;
Сх.- време за реакция при повреда в рамките на гаранцонния срок от участника.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Всички участници могат да извършат оглед на място и да се запознаят с обекта на поръчката, като огледът може да се осъществи с предварителна уговорка с инж. Кирил Кирилов на тел. 044 611817 или 044 611701 в дните от 13.05.2015 г. до 25.05.2015 г. от 09 до 15 часа.
2.Отварянето на офертите ще се извърши на 26.05.2015 г. от 10.00 часа в заседателната зала в административната сграда на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен” на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1;
3.Документацията и всички приложения и образци към нея, включително и проект на договор са публикувани и достъпни на Профила на купувача: http://zop.mbal.sliven.net/.
4. При сключване на договор изпълнителя представя изискуемите документи по чл. 101е, ал. 2 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: