BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Диляна Игнатова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237336, E-mail: d_ignatova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Място/места за контакт: Диляна Игнатова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/9dc0682c2a65a3fef388fa027fc5b312.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Извършване на независим финансов одит на проект NFM-BG14-3 по Норвежки финансов механизъм 2009-2014 г.” Източник на финансиране: безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект NFM-2013-BG14-3 „Укрепване на националните компенсаторни мерки за обезщетяване при твърдени нарушения на Конвенцията за правата на човека и основните свободи на Съвета на Европа и капацитета за изпълнение на решенията на Европейския съд за правата на човека”, осъществяван с финансовата подкрепа на Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2009-2014 г. Предметът на поръчката е извършване на независим финансов одит по Проекта. Одитът включва проверка на финансовите отчети за дейността на бенефициента по проекта, както и на необходимата придружаваща документация и счетоводни данни, за да се установи, дали разходите, включени във финансовите отчети по изпълнение на Договор № 93-00-44/20.02.2013 г. са извършени при следните условия: 1. Разходите са извършени съобразно договора за безвъзмездна финансова помощ; 2. Разходите са извършени в съответствие с приложимото европейското и националното законодателство; 3. Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с приложимите специфични финансови правила на Норвежки финансов механизъм 2009 – 2014 (виж: https://mjs.bg/132/) 4. Всички декларирани разходи са извършени и допустими, в съответствие с изискванията на и Система за управление и контрол на Програмния оператор (л https://mjs.bg/Files/SUK_V3_30.01.14_635277982569592071.pdf) 5. Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; 6. Исканията за плащане, подадени от бенефициента, както и обстоятелствата, декларирани в тях, са точни, пълни и са във формат, изискван от финансовите правила на Норвежкия финансов механизъм; 7. Разходите са извършени и отчетени в съответствие със счетоводните принципи. Поддържа се отделно аналитично отчитане на разходите в счетоводната система; 8. Разходите са извършени през периода, упоменат във финансовите отчети, за дейността по изпълнение на посочения по-горе договор за безвъзмездна финансова помощ; 9. Разходите са вписани в отчетите на бенефициента; 10. Спазени са мерките за информация и публичност, съобразно договора за безвъзмездна финансова помощ; 11. Всички дейности по проекта са надлежно документирани, като всички документи се съхраняват и при поискване са на разположение на националните и европейските контролни органи; Становището на Изпълнителя при извършване на независимия финансов одит следва да се отрази в одиторски доклад. Одиторският доклад съдържа описание на извършените дейности по време на одита, направените констатации, изводи и мнение относно цялостното изпълнение на Проекта и съответните препоръки, ако има такива.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79212000

Описание:

Одиторски услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на услугата.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

11409 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Славянска № 1

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участникът трябва да е регистриран одитор по смисъла на § 1, т.1 и сл. от ДР на ЗНФО.2.Участникът следва да е изпълнил минимум 2(две)услуги,сходни с предмета на поръчката през последните 3(три)години, считано от датата на подаване на офертата.Под сходни и/или еднакви с предмета на поръчката се смятат услуги за одитиране на проекти,независимо от вида на финансиране.Съгласно пар. 1, т. 25 от ДР на ЗНФО „опит в областта на независимия финансов одит“ е опитът в областта на счетоводството, финансовото отчитане и одита.Забележка: „изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на сключването му.Участникът трябва да представи списък с изброяване на услугите с идентичен или сходен предмет с предмета на поръчката, изпълнени в последните три години, считано от датата за подаване на оферта.Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен огран или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.Списъкът следва да включва услугите, чието изпълнение е приключило в заложения период.Списъкът следва да съдържа предмета на изпълнената услуга и кратко описание;начална дата и срок на услугата; стойност на услугата; получателите (възложители) и данни за тях; основен изпълнител или подизпълнител и издадено и приложено доказателство – по образец № 5;3.Да разполага със следния ключов експерт/екип от ключови експерти:Ключов експерт в областта на одита:За изпълнение на одитния ангажимент, е необходимо участието на минимум едно лице, притежаващо необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка. Изпълнителят може да предложи и екип от двама и повече експерти, от които най-малко един да отговаря на изискванията за образование, квалификация и професионален опит в областта на одита, и най-малко един–да отговаря на изискванията за владеене на английски език, посочени по-долу, като в този случай първото лице подписва и заверява всички документи и носи отговорността за изпълнението на поръчката.Образование:Висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или по-висока в областите: „Социални, стопански и правни науки“, „Природни науки, математика и информатика“ или „Технически науки“, съгласно Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 2002 г.,или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в области, еквивалентни на посочените.Квалификация:Да притежава един или повече от следните сертификати:-Сертификат за сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор (СВОПС), издаден от Министерство на финансите или еквивалент;-Сертификат за сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA), издаден от Международния институт на вътрешните одитори (the IIA Inc.) или еквивалент;- Сертификат за сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP), издаден от Международния институт на вътрешните одитори (the IIA Inc.) или еквивалент;- Удостоверение от Института на дипломираните експерт-счетоводители, доказващо статут на регистриран одитор по смисъла на § 1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗНФО, или съответната еквивалентна сертификация, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица.Владеене на английски език от посочения експерт:Владеене на езика на ниво C–2 според Европейската езикова рамка или други международно или национално признати скали, рамки или стандарти, съответстващи на ниво С–2, или да са завършили образованиетоси в страна, чийто официален език е английски, или езикът е матерен.Професионален опит:Поне един от предложените ключови експерти да притежава не по-малко от 3 години практически опит в извършването на финансов одит и/или 1 приключил одитен ангажимент. Продължава в раздел допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/05/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участникът трябва да приложи декларация-списък на експертите, които ще бъдат използвани за изпълнение на обществената поръчка,в който да бъдат посочени образованието, професионалната квалификация, опита на експертите, както и посочване на наличието на съответните сертификати (когато се изискват такива), в съответствие с разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП, както и декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност с изпълнението на поръчката, подписана от всеки експерт–по образци № 6 и 7.4.Участникът трябва да притежава валидна към датата на подаване на офертата застраховка за рисковете на професионалната дейност, съгласно изискванията на чл.33,ал. 1,т.14 от Закона за независимия финансов одит или друг документ, доказващ наличието на валидна застраховка,съгласно чл. 184 от Кодекса на застраховането. Гаранция за участие - не се предвижда.Гаранция за изпълнение-съгласно т.11.2. от Раздел III на указанията за участие в поръчката. Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Офертата трябва да съдържа дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Публичната покана, образците на документи и техническата спецификация са публикувани на следния електронен адрес: http://profile.mjs.bg/9dc0682c2a65a3fef388fa027fc5b312 При постъпване на въпроси по документацията от заинтересовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.Отварянето на офертите ще се извърши на 21.05.2015 г. от 14:00 ч. в Министерството на правосъдието, гр. София, ул. "Славянска" № 1. Съгласно чл. 101г, ал. 3, вр. чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Подробни указания за оформянето на офертата, както и образци на документите, са публикувани в профила на купувача на Министерство на правосъдието- http://profile.mjs.bg/9dc0682c2a65a3fef388fa027fc5b312 Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: а) лично – срещу подпис;б) по пощата или чрез куриерска служба - с препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес, съответно – на адреса на Министерство на правосъдието; в) по факс;г) по eлектронна поща;д) чрез комбинация от тези средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/05/2015