ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на канцеларски материали за нуждите на община Попово и бюджетните звена” съгласно техническа спецификация и приложен списък.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000, 22850000, 30197220, 30199000
Описание:
Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях
Кламери
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача на сайта на Възложителя: http://www.popovo.bg/bg/uslugi/obiavi/profilkupuvach.html
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците трябва да представят оферта в запечатан, надписан и непрозрачен плик. Тя следва да съдържа: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника 2. Представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата 3. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП; 4. Декларация по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 5.Декларация за участие на подизпълнител; 6. Декларация от подизпълнител за съгласие за участие като подизпълнител; 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 8. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 9. Декларация, че е спазено изискването за минимална цена на труда; 10. Техническо предложение; 11. Ценовото предложение - представя се на електронен и хартиен носител.Изисквания за изпълнение на поръчката - съгласно указанията за провеждане на поръчката и Техническата спецификация, публикувани на интернет адрес www.popovo.bg.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Финансирането по настоящата поръчка е осигурено от бюджета на общината. Всички изисквания към изпълнение на поръчката и към участника, както и техническата спецификация, проект на договор и образците на документите са включени в документацията за участие. Документацията и образците към нея може да бъде открита в профила на купувача на сайта на община Попово: http://www.popovo.bg/bg/uslugi/obiavi/profilkupuvach.html. В посочения от Възложителя срок, Участникът следва да представи оферта, изготвена по образеца от документацията за участие. Същата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по поща с препоръчано писмо с обратна разписка до крайния срок за получаване на офертите. Върху плика участникът посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават в сградата на Община Попово, етаж 1, ЦАУИ, работно място №1 и №2.Отварянето на офертите ще се проведе на 12.05.2015г. от 10:00 часа в залата на ЦАУИ - ет.1, сградата на Община Попово.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: