ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Избор на изпълнител за извършване на строителни работи на обект „Рехабилитация на обществени зелени площи с подобекти : 1.Рехабилитация на обществени зелени площи в УПИ - І за озеленяване кв.97 с.Ковачевци; 2. Рехабилитация на обществени зелени площи в УПИ - І за кметство, читалище и КОО кв.10 с.Калище", финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000
Описание:
Строителни и монтажни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обект на настоящата процедура е “Строителство”, с предмет: „Избор на изпълнител за извършване на строителни работи на обект „Рехабилитация на обществени зелени площи с подобекти : 1.Рехабилитация на обществени зелени площи в УПИ - І за озеленяване кв.97 с.Ковачевци; 2. Рехабилитация на обществени зелени площи в УПИ - І за кметство, читалище и КОО кв.10 с.Калище", финансиран по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г.”
Конкретните характеристики и обем на обществената поръчка са описани в приложените към документацията за участие количествени сметки и инвестиционен проект, придържането към които е задължително за кандидатите при съставянето на офертите им и при изпълнението поръчката.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
На територията на община Ковачевци
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участникът следва да е изпълнил през последните 5 години в зависимост от датата на регистрация сходно с премета на поръчката строителство. *Под сходно строителство с предмета на поръчката се приема:строителство и/или изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на паркове, екопътеки, зони за релакс, отдих и спорт;Обстоятелството се декларира със Списък-Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнено сходно строителство за последните 5 години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите.За посоченото строителство, сходно с предмета на поръчката, Справката трябва да е придружена от:- посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или
-удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
- копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности.Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната категория. Изискването се доказва с копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице – еквивалентен документ. Вписването в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено..Участникът трябва да разполага с екип от технически експерти, предвиден за изпълнение на поръчката, който отговаря на следните условия:Технически ръководител на обекта:Квалификация: Висше образование, степен „магистър” в областта, специалност „ландшафтна архитектура“ или еквивалентно образование.Общ професионален опит: минимум 5 /пет/ години.Специфичен опит: През последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата да е изпълнявал длъжност „Технически ръководител” на минимум един обект с еднакъв или сходен предмет с предмета на поръчката : строителство и/или изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на паркове, екопътеки, зони за релакс, отдих и спорт Координатор/специалист по безопасност и здраве:Квалификация: Висше инженерно образование или средно специално техническо образование или еквивалентно образование; Да притежава удостоверение „Специалист по БЗР” или „Координатор по безопасност и здраве” или еквивалентен документ; Обстоятелствата се декларират със Списък-Справка по чл.51, ал.1, т.4 и за инженерно-техническия екип по образец. Специфични изисквания към влаганите материали При изготвяне на предложенията следва да се има предвид, че поръчката е финансирана от проект на ЕС и за вложените материали и продукти следва да се представи сертификат за произход; Избраният за изпълнител кандидат при изпълнение на договора следва да доказва произхода на строителните материали и продукти с документи от фирмите производители или доставчици.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Срок за изпълнение - П1 - макс. 100 т. - 10 % относителна тежест в КО
Техническо предложение П 2- макс. 100 т. - 40 % относителна тежест в КО
Ценово предложение П 3 макс. 100 т. - 50 % относителна тежест в КО
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Пълен достъп до Документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Община Ковачевци - http://www.kovachevtsi.com/, раздел Профил на купувача.Заинтересованите лица могат да получат документация за участие в процедурата в сградата на общинска администрация гр.Ковачевци – адрес: с. Ковачевци 2450, област Перник, всеки работен ден в срока на валидност на поканата между 8.00 и 12.00 и 13.00 и 17.00 часа, в общинска администрация Ковачевци.Заинтересованите кандидати могат да получат документацията по куриер/поща за тяхна сметка. В този случай, участниците следва да подадат искане с приложено сканирано копие на платежен документ по поща, факс или на е-mail: oba_kovachevtsi@abv.bgЦената за получаване на документацията за участие по този ред е в размер на 10 лв. /десет лева/, без ДДС след заплащане на сумата по следната банкова сметка:
Банка: ТБ “Интернешънъл Асет Банк“ АД – клон Перник, офис Радомир.
Банков код (BIC): IABGBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG57IABG74788400576000
За лицата, направили искане за получаване на документация за участие в процедурата се попълва Регистър на кандидатите, получили документация, по реда на получаване - с данни за лица и с координати за връзка.
Офертите ще бъдат отворени в 10,00 ч. на 14.05.2015 г. в сградата на Община Ковачевци, съгласно изискванията на ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: