ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на химикали и лабораторна стъклария за нуждите на Университета по хранителни технологии за срок от две години
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
24300000
Описание:
Неорганични и органични химични продукти с основен характер
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Видовете и прогнозните количествата за едногодишен период химикали и лабораторна стъклария са посочени в Техническата спецификация,представляваща част от одобрената документация за участие в процедурата(приложения към публичната покана), достъпна в Профила на купувача, където е публикувана поканата(вж. Раздел I.1.).
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Университет по хранителни технологии, гр. Пловдив
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията по Закона за обществените поръчки.
Офертата съдържа:
I.Техническо предложение:
1 Копие от регистрация на кандидата или посочен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР;
2 Доказателства за наличие на складова база и/или изложбен офис в гр. Пловдив;
3 Референции от поне трима възложители, за изпълнени аналогични доставки през последните до три години;
4 Представяне на каталози на оферираните артикули/при възможност;
5. Декларация по чл.47 ал.9 от ЗОП (по приложения образец);
6. Декларация за приемане на проекта на договора.
II Ценово предложение:
1.Ценово предложение / поставена в отделен запечатан плик с надпис – Предлагана цена/
Предлагат се единични доставни цени, в лева без ДДС, по всички позиции на Техническата спецификация и се посочва обща(сумарна) цена на всички оферирани единични доставни цени.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Най-ниска обща предложена цена без ДДС в оферта изпълнила минималните изисквания за изпълнение на поръчката.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Офертата на лицето трябва да съдържа най-малко съдържанието на чл.101 "в" ал.1 от ЗОП;
2. Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва по реда на чл.101 "г" от ЗОП и по реда определен с вътрешните правила на Възложителя публикувани на профила на купувача;
3. С класираното на първо място лице се слючва договор за изпълнение по реда и условията на чл. 101 "е" от ЗОП;
4. Представяне на офертите – в запечатан, здрав, непрозрачен плик с надпис : Оферта за конкурс за доставка на канцеларски материали за нуждите на УХТ – Пловдив . Наименование и адрес на лицето В Ректората на университета, гр. Пловдив -4000 , бул. Марица “ № 26, стая 118, “Деловодство”, в работното време на университета. Срок за събиране на офертите – до 16,00 часа на 20.04.2015г.
5. На разглеждане от комисията подлежат само оферти представени по описания по-горе начин, форма и изисквания.
6.За допълнителна информация тел. 032 644 242, GSM 0894 337 987, стая № 105 в Ректората
7. Документацията за участие(приложения към поканата) е публикувана на сайта на възложителя - Профил на купувача(вж. Раздел I.1.), откъдето може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица, безплатно.
8. Договорът за изпълнение с класирания на първо място участник ще бъде със срок от 2 /две/ години от сключването му или извършване на доставки на стойност до 66 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това кое от двете обстоятелства ще настъпи по-рано.
9.Работата на комисията по отваряне, оценка и класиране на офертите ще започне на 22.04.2015 г. в гр.Пловдив, Университет по хранителни технологии, Ректорат, Заседателна зала, от 10,00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: