ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Университета по хранителни технологии за срок от две години
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22800000
Описание:
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Видовете и прогнозните количества канцеларски материализа едногодишен период са посочени в Техническата спецификация представляваща неразделна част от одобрената документация за участие в процедурата(приложениея към публичната покана), достъпна в Профилa на купувача, където е публикувана публичната покана(вж.Раздел I.1 на поканата).
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Университет по хранителни технологии, гр. Пловдив
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията по Закона за обществените поръчки.
Изискуеми документи и условия, на които трябва да отговаря офертата:
I.Техническо предложение:
1 Копие от регистрация на кандидата или посочен ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР;
2 Доказателства за наличие на складова база и/или изложбен офис/търговски обект в гр. Пловдив;
3 Референции от поне трима възложители, за изпълнени аналогични доставки през последните до три години;
4 Представяне на каталози на оферираните артикули/при възможност;
5. Декларация по чл.47 ал.9 от ЗОП (по приложения образец);
6. Декларация за приемане на проекта на договора.
7. Мостри за всяка една от позициите от техническата спецификация.
II Ценово предложение:
1.Ценово предложение / поставена в отделен запечатан плик с надпис – Предлагана цена/
Предлагат се единични доставни цени, в лева без ДДС, по всички позиции на приложената Техническа спецификация и се посочва общата(сумарна) цена на всички оферирани единични доставни цени.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Най-ниска обща предложена цена, без ДДС
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Офертата на лицето трябва да съдържа най-малко съдържанието на чл.101 "в" ал.1 от ЗОП;
2. Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва по реда на чл.101 "г" от ЗОП и по реда определен с вътрешните правила на Възложителя, публикувани на профила на купувача;
3. С класираното на първо място лице се слючва договор за изпълнение по реда и условията на чл. 101 "е" от ЗОП;
4. Представяне на офертите – в запечатан, здрав, непрозрачен плик с надпис : Оферта за доставка на канцеларски материали за нуждите на УХТ – Пловдив . Наименование и адрес на лицето В Ректората на университета, гр. Пловдив -4000 , бул. Марица “ № 26, стая 118, “Деловодство”, в работното време на университета. Срок за представяне на офертите – до 16,00 часа на 20.04.2015 г. Офертата следва да бъде изготвена в съответствие с изискванията и образците в Документацията за участие.
5. На разглеждане от комисията подлежат само оферти представени по описания по-горе начин, форма и изисквания.
6.За допълнителна информация тел. 032 644 242, GSM 0894 337 987, стая № 105 в Ректората
7. Документацията за участие(приложения към публичната покана) е публикувана на адреса на Профил на купувача, откъдето може да бъде изтеглена от всички заинтереоувани лица, безплатно.
8. Договорът за изпълнение с класираният на първо място кандидат ще бъде със срок до 2 /две/ години от сключването му или до достигане стойност на доставките от 66 000,00 лева без ДДС, в зависимост от това кое от двете обстоятелства настъпи по-рано.
9.Работата на комисията по отваряне, оценка и класиране на офертите ще започне на 21.04.2015 г. в гр.Пловдив, Университет по хранителни технологии, Ректорат, Заседателна зала, от 10,00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: