Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ ДИМЧО ДЕБЕЛЯНОВ, ул. Ландос № 34, За: Нели Хорозова, Република България 4006, Пловдив, Тел.: 0879 609223; 032 682331, E-mail: d.debelianov@abv.bg

Място/места за контакт: помощник директор - Учебна дейност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oudebelyanov.com.

Адрес на профила на купувача: http://info-m.eu/oudebelyanov/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

”Доставка на закуски или плод за децата от подготвителните групи, ПИГ и учениците от І до ІV клас при ОУ "Димчо Дебелянов" - гр. Пловдив съгласно Постановление № 308/20.12.2010 г.на Министерски Съвет на РБ за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини и училищата и на учениците от І до ІV клас и Постановление № 186/07.09.2010 г. на Министерски съвет". ”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15850000, 15813000, 15811510, 15321000, 15511000, 15332100

Описание:

Тестени изделия
Хранителни продукти, използвани за закуска
Сандвичи
Плодови сокове
Мляко
Плодове, преработени


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставките на закуски или плод, както и на допълнителните хранителни продукти, свързани със разнообразното и здравословно хранене на децата и учениците следва да бъдат осигурени прогнозно, общо за 823 деца и ученици от ОУ “Димчо Дебелянов”, от които: 573 ученици от І до ІV клас и деца от ПГ (5 и 6 годишни) като посочения брой ученици и деца от ПГ попадат в обхвата на Постановление № 308 от 20.12.2010 г. на Министерски Съвет на РБ за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини и училищата и на учениците от І до ІV клас; и 250 ученици от ПИГ. Възложителят си запазва правото в рамките на стойността на договора, да намалява съответно да увеличава броя на децата и учениците, за които следва да бъдат осигурени закуска и плод в зависимост от посещаемостта на децата и учениците и при увеличаването на броя деца и ученици през новата учебна година, за които също следва да бъдат осигурени закуска и плод. Общата прогнозна на стойност на поръчката е в размер е до 41564,17 лв. /четиридесет и една хиляди петстотин шестдесет и четири лева и 17 ст./ без включен ДДС, съответно до 49877 лв. /четиридесет и девет хиляди осемстотин седемдесет и седем лева/ с включен ДДС. Обемът на доставките на храна - закуска/плод ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение да заявява доставки на храна и да заплаща същата, в случай, че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претендира за обезщетение за това, че не са му възложени доставки.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41564 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Дейностите по поръчката следва да бъдат извършени до франко-склада /приемателното помещение/ в сградата на ОУ „ДИМЧО ДЕБЕЛЯНОВ”, с адрес: гр. Пловдив, район “Източен”, ул. ”Ландос” № 34.

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В обществената поръчка участникът, определен за изпълнител следва да гарантира изпълнението на следните общи изисквания: 1.Храната да е висококачествена, пълноценна и безопасна като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; 2.Храната следва да се доставя от обекти, регистрирани по чл.12 от Закона за храните; 3.Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове; 4.Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 37/21.07.2009г. за здравословното хранене на учениците; 5.Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 9/16.09.2011г. за специфични изисквания към безопасността на храните, предлагани в детските заведения и училища; 6.Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 23/19.07.2005г. за физиологичните норми за хранене на населението;7. Да отговаря на изискванията на Наредба № 5/25.05.2006г. за хигиената на храните; 8.Доставяната храна следва да бъде приготвяна съгласно изискванията за съответната възрастова група на деца и ученици; 9.Храната да се приготвя в деня на доставката, при спазване на предварително представеното на възложителя седмично меню; 10.Предлаганите продукти да не съдържат генетично модифицирани организми; 11.Стоката следва да отговаря на опаковка и вид, отговарящ на българските стандартни норми и европейските изисквания;12.Участникът следва да гарантира добър търговски вид на предлаганите готови храни.13. Доставяните хранителни продукти-закуски да бъдат със здрави опаковки, с етикети на български език и да съдържат информация за вида на доставката, съдържание на хранителните продукти по възможност, производителя, качеството, грамаж, дата на производство и срока на годност съгласно Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните предлагани в детските заведения и училищата. 14.Доставките на закуски следва да са индивидуално опаковани като порция за всеки ученик в опаковки за еднократна употреба. В два от дните за доставка, закуските следва да са приготвени от пълнозърнесто брашно.15.Участникът, определен за изпълнител следва да осигури по един брой безплатна закуска за медицинската сестра и домакинката на училището.16.Участникът, определен за изпълнител следва да представя за съгласуване и одобрение от директора, менюто за закуските до 12:00 часа всеки петък /учебен/ от седмицата, което меню ще се предлага на учениците след одобрението му от възлжителя/директора на училището за следващата седмица. Промяната на седмичното меню за закуските ще се извършва само след предварително писмено съгласуване с възложителя. Участникът следва да представи 4 броя менюта за две седмици за предлаганите закуски, които отговарят на нормативните изисквания и на настоящата техническа спецификация. Закуската трябва да включва разнообразни хранителни продукти и кулинарни изделия, които в рамките на една седмица да не се повтарят. 17.Единичната цена/стойност на закуските не може да бъде по-ниска от 0,50лв. /петдесет стотинки/ и по-висока от 0.63 лв. /шестдесет и три стотинки/ с ДДС крайна цена. 18.При изпълнение на поръчката участникът следва да спазва техническата спецификация към документацията и действащите национални и международни стандарти в тази област.19.Закуската/плода за децата от подготвителните групи, ПИГ и учениците от 1-ви до 4-ти клас следва да се доставя всеки учебен ден при спазване на посочения часови график и сменност на обучение, посочени в документацията за участие. При всяка доставка на закуски или плодове, същите трябва да бъдат придружени със съответните сертификати за качество и произход, издадени от производителя посочен на същите или друг изискуем от законодателството на РБ, документ към датата на доставката. Доставките на закуски следва да се извършват при спазване на всички хигиенни и санитарни изисквания.Документите, които следва да представят участниците са посочени в документацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Офертите ще се оценяват по критерия - "икономически най-изгодна оферта". Ще бъдат използвани следните показатели за определяне на комплексната оценка и относителната им тежест: 1. Предложен срок за реакция след рекламация на доставката – К1, с относителна тежест 50 точки. 2. Предложена обща цена за изпълнение на поръчката с вкл. ДДС – К2, с относителна тежест 50 точки. МЕТОДИКА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ОЦЕНКАТА ПО ВСЕКИ ПОКАЗАТЕЛ: 1. Показател К1 - Предложен срок за реакция след рекламация на доставката – изразява се в число, представляващо отношение между предложения най-кратък срок (в минути) за реакция след рекламация на доставката от участник и предложения срок (в минути) за реакция след рекламация на доставката от конкретния участник, чиято оферта се оценява, умножено с тегловен коефициент 50. най- кратък предложен срок за реакция след рекламация К1 = --------------------------------------------------- х 50 предложен срок за реакция след рекламация от конкр. участник ЗАБЕЛЕЖКА: В Техническото си предложение – Приложение № 1, участникът следва да предложи срок / минути за реакция след рекламация на доставката не повече от 120 и не по-малко от 60 минути, в който срок същият ще следва в случай че му бъде направена рекламация за доставени закуски и/или плодове от представляващия възложителя или от определено от него лице, ще достави закуски и/или плодове, които напълно отговарят на изискванията на възложителя и на нормативните актове, посочени в техническата спецификация, като транспортните разходи за неприетата доставка ще бъдат за негова сметка. 2. Показател К2 - Предложена цена за изпълнение на поръчката – изразява се в число, представляващо отношение между предложената най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката в лева с вкл. ДДС от участник и предложената обща цена за изпълнение на поръчката в лева с вкл. ДДС от конкретния участник, чиято оферта се оценява, умножено с тегловен коефициент 50. най-ниска предложена обща цена К2 =-----------------------------------------------------х 50 предложена обща цена от конкр. участник Комплексната оценка /К/ се получава от сбора на двата показатели: К = К1 + К2 На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка. При равна комплексна оценка на двама или повече участници, на първо място се класира участник, който е получил повече точки по показател К1 – „Предложен срок за реакция след рекламация на доставката”.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/04/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.1. Документацията за участие в поръчката ведно с публичната покана са публикувани в Профила на купувача – интернет страницата на възложителя и може да бъде намерена на следния интернет адрес - www.oudebelyanov.com, като същата може да бъде получена и от ОУ „Димчо Дебелянов” – ул. „Ландос" № 34, гр. Пловдив - /канцелария – етаж 2/ . Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, като всички документи са систематизирани и подвързани в папка. 1.2. Техническото предложение и Ценовото предложение съответно Приложение № 1 и Приложение № 2 се поставят в отделни, запечатани и непрозрачни пликове, поставени в плика с офертата. Като същите се надписват по следния начин: “Техническо предложение” и Ценово предложение”. 1.3. Върху плика с офертата се посочват наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Върху плика задължително се изписва и предмета на обществената поръчка, за която се участва и подава оферта, както следва: Оферта за участие в обществена поръчка, провеждана по реда на Глава Осма „А“ от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „ Доставка на закуски или плод за децата от подготвителните групи, ПИГ и учениците от І до ІV клас при ОУ "Димчо Дебелянов" - гр. Пловдив съгласно Постановление № 308/20.12.2010 г.”. 1.4. Офертата за участие се подава в сградата на ОУ „Димчо Дебелянов” на адрес: ул. „Ландос” № 34, гр. Пловдив, етаж 2, канцелария, до 16:00 ч. /шестнадесет часа/ на 06.04.2015 г. /шести април две хиляди и петнадесета година/. 1.4.Офертите ще се отварят и разглеждат на 07.04.2015 г. /седми април две хиляди и петнадесета година/ от 12:00 часа в ОУ "Димчо Дебелянов”, находящо се на адрес: в гр. Пловдив, ул.”Ландос” № 34, по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП от комисия, назначена от Възложителя по реда на чл. 101г от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/04/2015