ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Русе, ул. "Райко Даскалов" № 16, За: Калоян Иванов Копчев, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 886110; 082 886111, E-mail: ruse@nhif.bg, Факс: 082 886113
Място/места за контакт: Русе, ул. "Райко Даскалов" № 16
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/587.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката обхваща извършването на ремонтно – строителни работи за текущ ремонт на работни, санитарни и общи помещения и фасадна облицовка в сградата на РЗОК – Русе, по видове дейности, подробно посочени в настоящата публична покана и в Техническите изисквания и указания за офериране на възложителя.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45442100, 45400000
Описание:
Работи по боядисване
Довършителни строителни работи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Доставка и подмяна на подови теракотни плочи (с размери 30/30 см) в коридори, работни и санитарни помещения - обща площ 24 кв. м
2. Изчистване на фуги и фугиране на подови плочи на тераси (външно) – обща площ 2 кв. м
3. Доставка и подмяна на таванни пана (с размери 60/60 см, вид таван – растерен) в коридори, работни и санитарни помещения - общо 22 кв. м обикновени и 2 кв. м влагоустойчиви.
4. Възстановяване на липсващ таван (растерен) – обща площ 6 кв. м
5. Ремонт на фасадна облицовка, включващ:
5.1. проверка на фасадни облицовъчни плочи – обща площ за проверка 200 кв. м;
5.2 залепяне на отлепени плочи – обща площ 4 кв. м;
5.3 доставка и възстановяване на липсващи фасадни плочи (мушелкалк) – обща площ 3 кв. м;
5.4 силиконизиране фуга между алуминиева дограма и подпрозоречен камък – обща площ 20 л. м
6. Ремонт на фасадна мазилка (външна пръскана), включващ проверка, отстраняване на компрометирани участъци и възстановяване на обща площ от 47 кв. м
7. Ремонт на нарушена хидроизолация в основите на сградата - обща площ 25 кв. м
Дейността по т. 7 включва: разкъртване на цокъл и отстраняване на част от мозаечните плочи и замазката под тях; направа на изравнителна замазка и хидроизолиране на участъците, включително възстановяване на цокъл и мозаечни плочи.
8. Възстановяване на компрометирана външна (вароциментова) мазилка в сутерен с обща площ от 45 кв. м, включващо премахване на остатъците от стара мазилка, направа на нова, шпакловка и боядисване с бяла фасадна (екстериорна) боя до пълно покритие.
9. Шпакловка и двукратно боядисване с бяла латексова интериорна боя на части от вътрешни стени с обща площ 100 кв. м
10. Монтаж на санитарна керамика (мивка и казанче) и монтаж на 1 бр. смесителна батерия (закупени от възложителя и предоставени на изпълнителя).
11. Ремонт на част от вътрешната (зазидана) канализационна система, свързана с отводняване покрива на сградата, с цел отстраняване на течове. Възложителят не може нито конкретно да посочи причината за течовете, нито съответните дейности, които следва да бъдат извършени, нито тяхното количество. В тази връзка всеки един от участниците е длъжен да направи оглед с цел да може да конкретизира вида и количествата на съответните дейности, които ще бъдат извършени от него за пълното отстраняване на проблема, и да посочи техните стойности.
Огледът може да бъде извършван всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа в срока на валидност на публичната покана. При извършване на огледа се попълва Декларация Образец № 4 към Технически изисквания и указания за офериране, която се подписва от представляващия участника (или изрично упълномощено от него лице) и представител на възложителя и задължително се прилага към офертата.За контакти за огледа - Айтен Ризова Джеферова - главен специалист в отдел "Административно и правно обслужване", тел.082 886171.
В случай, че при извършване на дейностите по т. 11 се налага подмяна на тръби, фитинги и др. части, включително разкъртване на зидария около тръби, определеният за изпълнител е длъжен да достави необходимите материали (тръби, фитинги и др.), да възстанови разкъртените участъци с гипсокартон (или друг алтернативен способ, избран и посочен от него), както и да шпаклова и боядиса двукратно с бяла латексова боя възстановените участъци.
Видовете дейности и техните количества по т. 11 следва да бъдат конкретно и изчерпателно посочени в техническото предложение на участника, а техните стойности – в ценовото предложение. В случай, че в хода на извършването на тези дейности изпълнителят установи необходимост от извършване на допълнителни видове и/или количества работи или влагане на допълнителни материали (непредвидени и непосочени от него в офертата му) с цел пълното отстраняване на течовете и възстановяване на стени или други части от сградата, извършването им е изцяло за негова сметка.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Извършваните строителни работи следва да бъдат извършени с необходимото качество, като доставените материали и консумативи следва да съответстват на БДС (респективно европейските стандарти).
Всички предварителни, подготвителни, допълнителни и последващи дейности (извън изрично посочените от Възложителя) във връзка с изпълнението на поръчката като примерно посочените:
- доставка на необходимите консумативи и материали, в това число и защитни покривала (върху мебели, осветителни тела, техника, дограма, обозначителни знаци и схеми за евакуация, табелки с надписи на работни помещения и др.);
- преместване на мебели и връщането им на място в ремонтираните помещения;
- почистване на замърсените в следствие от ремонта повърхности - дограма, осветителни тела, асансьорни врати, табелки с надписи на работни помещения, обозначителни знаци и схеми за евакуация, под и подов кант;
- изнасяне, товарене и извозване на строителни отпадъци;
- направа на временни съоръжения или използването на каквато и да е техника във връзка със строителството;
- транспортни разходи във връзка с изпълнението на поръчката;
- заплащане на дължими местни такси, цени на права на територията на община Русе във връзка със строителството;
- създаване на временна организация на движението (при нужда) и др.
са изцяло за сметка на изпълнителя.
При приключване на строителните работи се съставя двустранен протокол за приемането им от страна на възложителя (Образец № 1 към договора).
Срок за изпълнение на предмета договора: не повече от 2 (два) месеца, считано от датата на сключването му.
Всички дейности вътре в сградата на РЗОК - Русе се изпълняват извън рамките на работното време на РЗОК – Русе, като изпълнителят се съобразява с установения в сградата охранително - пропускателен режим, а по отношение на дейностите по външната част на сградата - в рамките на работното време на РЗОК–Русе, без да се нарушава работният процес и безопасността на служителите и гражданите.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик с посочено наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс или електронен адрес. Пликът трябва да e адресиран както следва:
гр. Русе 7000
ул. "Райко Даскалов" № 16
Районна здравноосигурителна каса /РЗОК/ - Русе
За обществена поръчка по реда на глава осма „а“ от Закона за обществените поръчки с предмет: „Ремонтно - строителни работи за текущ ремонт на работни, санитарни и общи помещения и фасадна облицовка в сградата на РЗОК - Русе”
Всяка оферта следва да съдържа следните документи:
1. Данни за лицето, което прави предложението (съгласно Образец № 1 към Технически изисквания и указания за офериране (ТИУО), с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция. Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, освен копие от документа за регистрация, прилага и заверено копие на документ за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (в официален превод);
2. Оферта (съгласно Образец № 2 към ТИУО) с посочен срок на валидност, който не следва да е по-кратък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти;
3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и ал. 5 от ЗОП (съгласно Образец № 3 към ТИУО);
4. Декларация (в свободен текст), че участникът е вписан в ЦПРС за минимум следните видовете строителни и монтажни работи: Боядисване и стъклопоставяне (с код по КИД - 2008 - 43.34) и Други довършителни строителни дейности (с код по КИД - 2008 - 43.39).
5. Декларация за извършен оглед (съгласно Образец № 4 към ТИУО);
6. Техническо предложение (съгласно Образец № 5 към ТИУО);
7. Ценово предложение (съгласно Образец № 6 към ТИУО).
Място за получаване на офертите: деловодството на РЗОК - Русе на адрес: гр. Русе, ул. "Райко Даскалов" № 16, ет. 1.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, в сградата на РЗОК – Русе, ул. "Райко Даскалов" № 16, ет. 3, заседателна зала, на 02.04.2015 г. от 9.00 часа.
Източник на финансиране: бюджетната сметка на РЗОК- Русе.
ТИУО заедно с образците на документи към настоящата публична покана са публикувани на официалната страница на НЗОК, на адрес: www.nhif.bg, рубрика "Профил на купувача", http://www.nhif.bg/web/guest/587
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: