ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предоставяне на неуниверсални пощенски услуги (куриерски услуги) на територията на Република България за нуждите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
64120000
Описание:
Куриерски услуги
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" №66
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Представените оферти трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението, с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице, ведно с удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър в оригинал или ксерокопие, заверено от кандидата, като е положен неговия подпис, печат и гриф "Вярно с оригинала".
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съдържащо:
2.1 Удостоверение за вписване в Публичен регистър за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл.38, т.1-3 от Закона за пощенските услуги, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие.
2.2 Декларация - свободен текст от Участника на офис/и с посочен/и адрес/и, телефон/и и лице/а за контакт, който/които ще са на разположение за осъществяване на пощенски услуги.
2.3 Декларация - свободен текст за наличие най-малко на две МПС, които да са на разположение за осъществяване на пощенски услуги. Декларацията следва да е придружена от копие от документ за собственост или копие от договор за наем на МПС.
2.4 Участниците прилагат към офертата си общите условия и пълен ценоразпис на всички предлагани услуги.
2.5 Декларация за безусловно съгласие за сключване на договор за обществена поръчка при условията на следната договорена отговорност:
2.5. Концепция за клиентско обслужване, с минимално необходимо съдържание съгласно посоченото в методиката за оценка - Приложение № 2;
2.6. Не се допуска представянето на варианти на офертата;
3. Декларация за съгласие с проекта на договора
4. Ценово предложение, попълнено съгласно Приложение № 1.
5. Срок на валидност на офертата - не по-малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
П1 - цена на обикновена куриерска услуга до 0,5 кг. (със срок на доставка в рамките на един работен ден - доставка на следващия ден след получаване на пратката);
П 2 - процент отстъпка от общата фактура на куриерски услуги на територията на страната;
П 3 - средноаритметична цена на обикновени куриерски услуги от ТАБЛИЦА 1 (Приложение към поканата, достъпно в профила на купувача);
П 4 – цена на услугата „Обратна разписка”;
П 5 – цена на услугата „Приоритетна доставка – доставка с фиксиран час”;
П 6 – Концепция за клиентско обслужване;
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Достъп до публичната покана, посочените приложения, методиката за оценка с показателите и тяхната относителна тежест в комплексната оценка и проекта на договор е осигурен на посочения адрес на профила на купувача.
Отварянето на офертите ще се състои на 16.03.2015 г. от 08:00 часа в заседателната зала на административната сграда на лечебното заведение.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: