ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на поръчката е: "Приготвяне и доставка на закуски и плодове за децата от подготвителните групи и за учениците от І-ви до ІV-ти клас в НУ "Кирил Нектариев" в гр. Пловдив."
Закуските следва да бъдат приготвяни в обект (фурна), регистриран за извършване на дейността. Доставките следва да се осъществяват до 8,30 ч. ежедневно през учебните дни в количества, определени по преценка на самия възложител според броя на присъстващите деца и ученици.
За доставено определено количество закуски/плодове се съставят протоколи, които следва да бъдат подписани от директора на училището или друго упълномощено от него лице и от представител на доставчика.
За доставените закуски цената се заплаща по банков път в срок до 5 (пет) работни дни след представяне на фактура. Фактурата се представя за доставките, извършени за един месец, след изтичането му. Аванс не се заплаща.
Финансирането на поръчката е със средства, предоставени целево от държавния бюджет по реда на Постановление № 308 на Министерския съвет от 22.12.2010 г. за осигуряване и разпределение на средствата за подпомагане храненето на децата от подготвителните групи в детските градини и училищата и на учениците от I до IV клас.
Доставките ще се извършват с транспорт, който следва да отговаря на нормативните изисквания за транспорт на храни.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
55524000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Закуски ще се доставят дневно за прогнозно 620 (шестотин и двадесет) деца и ученици. Данните са към датата на публикуване на настоящата покана и подлежат на промяна в хода на изпълнение на поръчката. Количеството закуски ще бъде определяно от възложителя в зависимост от потребностите и ще бъде задавано на изпълнителя предходния ден.
Закуските ще се доставят в съответствие с одобрено от директора на училището или определено от него лице седмично меню. Менюто ще се изготвя от изпълнителя и ще се подава на директора за одобрение не по-късно от последния работен ден на предходната седмица.
Поръчката се възлага за срок до 23.12.2015 г. вкл.
Прогнозната стойност е без включен ДДС и е лимитна.
Цената, която Възложителят ще заплаща за 1 бр. закуска/плод, е 0.70 лв. (седемдесет стотинки) с вкл. ДДС и всички разходи по доставката.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставките следва да се извършват до сградата на училището в гр. Пловдив.
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
І. Изисквания за изпълнение на поръчката:
1. Закуските и плодовете следва да бъде приготвяни/доставяни при спазване на нормативните изисквания на българското законодателство.
2. Подробно описание на изискванията за изпълнение на поръчката е посочено в техническите спецификации – Приложение № 1.
ІІ. Изисквания към участниците:
1. През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците следва да са изпълнили доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, на стойност най-малко 120 000 (сто и двадесет хиляди) лв. без ДДС. Доказва се със списък на доставките с посочване на стойностите, датите и получателите. Сходни с предмета на поръчката са доставките на готова храна за нуждите на учебни/детски заведения.
2. Да разполагат с фурна за производството на закуските на територията на Област Пловдив, регистрирана съгласно чл. 12, ал. 2 от Закона за храните. Доказва се с копие на удостоверение за регистрация на обекта.
3. Да разполагат с поне едно товарно транспортно средство за превоза на закуските до училището. Представя се декларация в свободен текст.
4. Да разполагат с необходимия персонал за изпълнение на поръчката, като поне един работник да е квалифициран в производството на хлебни/тестени изделия. За обстоятелствата участниците представят декларация в свободен текст, в която се посочва и квалифицирания работник – имената му, вида на квалификацията му, номер, дата и издател на документ за придобитата квалификация и вида на правоотношението му с участника.
5. Да притежават валиден сертификат за въведена в предприятието на участника система за управление на безопасността на храните или анализ на опасностите и критични контролни точки (НАССР) или еквивалент.
6. Да притежават валиден сертификат за въведена в предприятието на участника система на управление за безопасност на храните съгласно стандарт ISO 22000:2005 или еквивалентен.
Сертификатите по т. 5 и т. 6 следва да са с обхват в съответствие с предмета на поръчката - за производство на тестени изделия/закуски.
Участниците могат по своя преценка да представят и други доказателства за съответствието си с изискванията на възложителя, включително документи по чл. 51а, ал. 1 от ЗОП.
Ще бъдат отстранени от участие участници, които не са представили всички изискуеми от възложителя документи, включително не са попълнили изцяло минималното необходимо съдържание по образците на документи, както и участници, които не отговарят на изискванията към участниците, поставени от възложителя. Всички грешки и разминавания в изписаните с цифри и букви предложения са отговорност на участника.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показатели за оценка на офертите:
П1 - Предложен грамаж на закуските в грамове - 40 %.
П2 - Предложен асортимент (брой различни закуски/плодове) - 30 %.
П3 – Технологична схема и мерки за спазване на санитарно-хигиенните правила - 20%.
П4 – Време за реакция след рекламация – 10%.
Максималният общ брой точки е 100. Общата оценка се получава като сбор на оценките по четирите показателя: K = П1+П2+П3+П4
Методиката за оценяване е следната:
- По първия показател – П1, комисията изчислява средноаритметичната стойност на предложените в техническото предложение грамажи на 1 бр. тестена закуска и 1 бр. сандвич. Участникът, предложил най-голям грамаж като средноаритметична стойност, получава максималният брой точки - 40 т. Останалите предложения се оценяват по формулата:
П1 = (Kn/Kmax) х 40
Където:
Kn е оценяваното предложение като средноаритм. ст-ност на грамажите
Kmax е предложението с най-висока средноаритм. ст-ност на грамажите
- По втория показател – П2, участникът, предложил в техническото си предложение най-голям брой различни закуски/плодове, които е в състояние да доставя, получава получава максималния брой точки - 30 т. Останалите участници се оценяват по формулата:
П2 = (Кn/Кmax) х 30
Където:
Kn е оценяваното предложение като брой закуски/плодове
Kmax е предложението с най-голям брой закуски/плодове
- По третия показател – П3, комисията поставя оценка, която обосновава писмено. Оценяването ще се извършва по критерия пълнота и изчерпателност на раздел ІІІ от техническото предложение.
Методология на оценяването:
• Участник, посочил в пълнота организацията на работния процес и мерките за спазване на санитарно-хигиенните правила, организацията и последователността на работния процес, технологичния график по приготвяне, опаковане и доставка на закуските, с което гарантира, че ще бъдат доставени пресни, както и който е взел всички мерки за спазване на санитарно-хигиенните правила, получава максималния брой от 20 точки.
• Участник, посочил частично организацията на работния процес и мерките за спазване на санитарно-хигиенните правила, организацията и последователността на работния процес, технологичния график по приготвяне, опаковане и доставка на закуските, с което гарантира, че закуските ще бъдат доставени с добро качество, който е взел достатъчно мерки за спазване на санитарно-хигиенните правила, получава 10 т.
• Участник, който е посочил бегло и на кратко работния процес и мерките за спазване на санитарно-хигиенните правила, от което не могат да се направят в достатъчна степен изводи за организацията и последователността на работния процес и за качеството на доставяните закуски, получава 5 т.
- По четвъртия показател – П4, участникът, предложил в техническото си предложение най-кратко време за реакция, получава 10 т. Останалите участници се оценяват по формулата:
П4 = (Кmin/Кn) х 10
Където:
Kn е оценяваното предложение в минути
Kmin е предложението с най-кратко време за реакция.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Офертата на участниците следва да съдържа:
1. Списък на приложените документи (свободен текст);
2. Оферта за участие (по образец);
3. Доказателства за съответствие с изискванията към участниците:
- Списък на доставките (в свободен текст) с посочване на стойностите, датите и получателите, извършени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
- Копие на удостоверение за регистрация на фурна като обект за производство на група храни съгласно §1, т. 12, подт. "е" от Закона за храните (зърнени храни и храни на зърнена основа).
- Декларация (в свободен текст) за разполагане с товарно транспортно средство за превоза на закуските до училището с посочени в нея данни на автомобила по регистрацията му – вид, марка, модел, рег. номер, собственик, основание за разполагане с него, номер на талон за регистрацията и др.
- Декларация (в свободен текст) за разполагане с необходимия персонал за изпълнение на поръчката, в която се посочва и поне един квалифициран работник, съгласно изискванията на Възложителя – имената му, вида на квалификацията му, номер, дата и издател на документ за придобитата квалификация, както и вида на правоотношението му с участника.
- Копие на валиден сертификат за въведена в предприятието на участника система за управление на безопасността на храните или анализ на опасностите и критични контролни точки (НАССР), или еквивалент.
- Копие на валиден сертификат за въведена система на управление за безопасност на храните съгласно стандарт ISO 22000:2005 или еквивалентен.
3. Техническо предложение (по образец).
4. Ценово предложение - заявление за приемане на цената (по образец).
Документите следва да бъдат подписани от представляващия участника и да бъдат подпечатани с печата на участника. Всички копия на документи следва да бъдат заверени с гриф "вярно с оригинала" и с поставен подпис на представляващия и печат. Документите, посочени по-горе, следва да бъдат запечатани в непрозрачен плик с надпис: "За участие в процедура по реда на гл. VІІІа от ЗОП с предмет: "Приготвяне и доставка на закуски и плодове за децата от подготвителните групи и за учениците от І-ви до ІV-ти клас в НУ "Кирил Нектариев" в гр. Пловдив". Офертата следва да бъде подадена в сградата на училището, канцелария, или изпратена по пощата.
Цялата документация по поръчката може да бъде изтеглена от профила на купувача. В документацията са включени образците на документи, както и техническите спецификации и проектодоговорът.
Офертите ще бъдат отворени на публично заседание на 05.03.2015 г. от 12:30 ч. в сградата на училището.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: